Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Zwariowany pomysł ratowania WFM-ki

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Zwariowany pomysł ratowania WFM-ki <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Marco
PostWysłany: Śro 21:44, 22 Maj 2013 Temat postu: Zwariowany pomysł ratowania WFM-ki


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Wpadły mi ostatnio w łapska dwie stare,zardzewiałe WFM-ki, a raczej to co z nich zostało. Jedna z 63r druga z 66r. Widać że ostatnie lata spędziły pod drzewem.
Po dokładniejszych oględzinach pomyślałem żeby uratować jedną z nich i odbudować.
Chcę wykorzystać ramę tej z 66r. Koła mam, silnik od WFM mam, chęci mam. Potrzeba wiele czasu i wiele kasy, ale jak się uda...Hyhy

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Pracy jest wiele, mam nadzieję że nie polegnę w przedbiegach.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Śro 21:45, 22 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Śro 21:46, 22 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Nooo sporo roboty. Ale czego się nie robi, żeby dać fumce drugie życie Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 21:53, 22 Maj 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

No powiem Ci, że wfmki są niczym ten motocykl wyciągnięty z ziemi po 60 czy tam iluś latach Wesoly
No i pooowodzenia w remoncie, bo to Ci się przyda ! Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 22:07, 22 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Głupio się przyznać, ale pierwszy raz widzę wfmkę z opaską trzymająca zbiornik. Myslalem, że zawsze miały mocowanie zbiornika na srubę tak jak w shl m11.
Ciekawe czy po piaskowaniu coś zostanie z blach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Śro 22:10, 22 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

To będzie bardziej budowanie od nowa a nie ratowanie Jezyk 3mam kciuki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 22:25, 22 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Marek zadziwiasz mnie.
Masz już je w warsztacie widzę.
Nawet wd40 użyłeś.
To znaczy że już je robisz.
Ech coś cię wzięło.
Powodzenia
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 7:20, 23 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Blachy choć pokryte rdzą są w całkiem niezłym stanie Hyhy Problemem będzie to wszystko rozkręcić, wszystkie śruby stoją jak przyspawane Kwasny
Pewnie bez palnika się nie obejdzie Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Czw 15:12, 23 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

marcoM11 naftą traktuj. szkoda grzać palnikiem.
większość jak zaaplikujesz na nie szmatę nasączoną naftą powinny puścić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 18:23, 23 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Dziś zaleje naftą i płynem hamulcowym. Zobaczę co lepiej puszcza.
Z pewnością podzielę się doświadczeniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Czw 18:32, 23 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

jeśli na gwincie(zależy od stanu śrub przy montażu) nie było rdzy to nafta , jeśli była to płyn hamulcowy może okazać się lepszy ( żre rdze).
aczkolwiek to tylko moje obserwacje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Sob 12:12, 25 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1997
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Chwalebny pomysł z ratowaniem WFMki .
A śruby jak moczenie naftą itd nie da rady to delikatnie tarczą do cięcia np. Dremelkiem bym potraktował. Palnik raczej nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub350
PostWysłany: Czw 16:55, 04 Lip 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

I jak tam ?
Zostało coś po piaskowaniu ? Hyhy Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Czw 19:17, 04 Lip 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

No Marek ambitnie Mruga Ale nieważne jaki jest stan, każdy polski motocykl zasługuje na drugie życie, są bezcenne. Powodzenia w remoncie Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 22:52, 04 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Podczas demontażu okazało się że obydwa wahacze tylne są zbyt skorodowane Smutny
Wahacze poszły w śmieci, reszta rozkręcona i czeka.
Zbiorniki też mogły by być w lepszym stanie. Będzie musiał być inny.
Kicha na całego. Została kupa klamotów i marzenie o odbudowie. Pewnie jeszcze wrócę do tematu, lecz na tą chwilę nie mam do tego głowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Pią 6:36, 05 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

Dasz rade, moja gazela w 70% zamiast śrub miała spawy, komplet do każdego moto sie kupi na allegro,z resztą też sobie poradzisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Zwariowany pomysł ratowania WFM-ki
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group