Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->WFM M06 1959

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
WFM M06 1959 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Pawlasty
PostWysłany: Pon 0:07, 05 Lut 2018 Temat postu: WFM M06 1959


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

No i przybyło.

WFM M06 z 1959 roku. Dokumenty się szukają, umowa będzie. Kompletność prawie na maxa, poza kołami. Pęknięty lewy podnóżek kierowcy i podstawka centralna. Jest może na forum jakiś znawca wuefemek? Nurtuje mnie zgodność rocznikowa, a w szczególności kierownica, głowica i tylna lampa. Proszę o podpowiedzi i wskazówki Mruga






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Pon 0:12, 05 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Pon 0:48, 05 Lut 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Wspaniała zdobycz Wesoly
Noooo ale.. skoro przybyło, to jak nic musisz pozbyć się Erki Wesoly
Sam widzisz że nic nie posuwasz się z robotą ..

przewala oczami


Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MGrzegorz
PostWysłany: Pon 1:03, 05 Lut 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Wrz 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zawiercie

Gratuluję zakupu.Polecam lekturę "Forum wueskowe" sporo czytania,dużo informacji ,to bardzo aktywne forum.Masz pewność że twoja maszyna to wfm a nie wsk ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 7:48, 05 Lut 2018 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Erka czeka... sam nie wiem na co. Blachy skompletowane ale blacharz nie dzwoni i Ojciec nie dzwoni.

Na tabliczce jest WFM i poprzedni właściciel tez mówił wfm. Wiec raczej to jest to Wesoly znajda sie dokumenty to będziemy wiedzieli na 100%.

Aaa i nie chwaliłem sie jeszcze. Zdjąłem świece, iskra lepsza niż w shl, Podlalem troche mieszanki do cylindra i pali Wesoly zbiornik do przepłukania, załatwić koła i można jechac Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Pon 8:04, 05 Lut 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Kierowca powinna mieć spawane uchwyty klamek
Ktoś przerobił i tyle
Głowica jest z o wiele nowszej WSKi ale to już tuning z epoki
Fajny sprzęt 😊


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pon 14:25, 05 Lut 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Kierownica od wuechygarbuski chyba jest.
Gratuluję!!!!
Ładny sprzęcior.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Pon 16:28, 05 Lut 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Bardzo ładna Wesoly

Jak widać jeszcze trafiają się ładne sztuki Wesoly

Mam 3 WFMki ale nie sprawdzałem czy klamki są spawane czy alu ? Wesoly Aż dziś sprawdzę Wesoly

1959r i już był automat STOPu ?

Tylna lampka est od najnowszej WFM lubWSK/SHL, na pewno nie jest od WFM z tego rocznika jaki Ty masz (były chyba w WFM 150 montowane, miałem jeszcze WFMke z 1966r i tam już była taka lampa, rama była też wzmocniona pod zbiornikiem dodatkową rozpórką).

Co do głowicy to w jednej mam taka jak u Ciebie, w drugiej jest od WSK a w 3ciej siedzi silnik z 56r i skośna. Wiem, ze skośna szła od chyba 1955r do 1958r a moja WFM jest z 1960r a silnik od pierwszej WFMki wiec ktoś przekładkę wstecz zrobił Wesoly


EDIT:
Sprawdziłem jak to u mnie wygląda.


Głowicę mam identyko i nie jest to od WSK.
Moja głowica wygląda tak :
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Tutaj jest głowica od WSK na cylindrze WFM
[link widoczny dla zalogowanych]

Kierownice mam w 3 sztukach chyba zmienione bo wszystkie mają klamki alu zakończone na "ostro". Klamki są większe i masywniejsze od tych co mam w SHL.

Mam jeszcze jakieś kierownice luzem więc trzeba będzie chyba pozmieniać żeby było jak w ori ale póki co WFMki czekają na lepsze czasy Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekM11 dnia Pon 19:31, 05 Lut 2018, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Wto 20:25, 06 Lut 2018 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Dzięki za wskazówki Mruga Będziem działać. Koła już praktycznie mam. Kierownicę też. Pozostaje ogarnąć tylny błotnik i lampę.

A tu taki mały bonus.
https://www.youtube.com/watch?v=J57gSOdvTL4&


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgan
PostWysłany: Śro 18:21, 07 Lut 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Lalunia... Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Czw 14:25, 08 Lut 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Światło stopu a co za tym idzie automat stopu były obowiązkowo montowane od 1963roku (przepisy ruchu drogowego tego wymagały) we wcześniejszych rocznikach nawet jak były już tylne lampki plastikowe to była tylko 1 żarówka do świateł pozycyjnych. Taka tylną lampkę jak Ty masz, montowali w WFM od roku 1963 (bodajże kwiecień). Jak dobrze pamiętam w 1957 lub w 1959 ale raczej w 1959 była zmiana z lampki "żółwika" na plastikową ale tą starszą,a nie taką jak Ty masz. A "gruntowna" modernizacja WFM była w roku 1960-1961 (inna lampa, inny zbiornik paliwa, brak kratki na zbiorniku...). Kierownica na pewno nie od WFM. Kiedyś komuś opisywałem roczniki WFM co i jak się zmieniało w kolejnych latach.
Materiał do roboty ładny;)
ps.Jak to nie tajemnica to ile płaciłeś za to cudo? Wesoly
RUDY


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rudyweteran dnia Czw 14:27, 08 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Czw 20:37, 08 Lut 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

I ciekawostka. Parę lat temu sprzedałem WFM 1963
Stan bardzo podobny 😁
I też miała podobny zaczep do holowania przyczepki 😈


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maiki098
PostWysłany: Nie 23:16, 18 Mar 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Mar 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

Witam ! Pozwole ze wtrace bo sam mam podobny egzemplarz. Z 2/3 kwartał 60 roku. Czyli wersja po liftingu i wzmocnieniu . Wiem bo wałkowałem temat moja wfm byla nie całkiem kompletna.U mnie juz jest z nowości zbiornik mocowany na tzw pasku a nie srubie, bak bez kratki ! Cylinder glowica pod gaznik gm 20 do tego jest takze inny wydech dłuższy tzw cygaro 3czesciowe rozkladane ,rura ciensza jak wsk dwuramowa , u mnie ktos wydech zlutowal mosiadzem Hyhy i dobrze nie cieknie. Dzieki tym zmianom wufka ma 6.5KM. Lampa tylna plastikowy klosz taki sam jak w komarach sztywniakach . Uwaga na kierownice w tych wfm!! Klamki i ich mocowania nie są takie jak w wsk dwuramowych b1 m06-64 wytłaczane -okragłe . W tych modelach Są tloczone bardziej kwatrarowe i maja regulacje naciag linek!!! Z tego co wiem jeszcze od wsk z z2 podpasujesz w te wufke kiere. U mnie nie ma automatu stopu Mruga ani tez dziur . Twoj model bardzo ładny!! . Zmien lampe tylna i cylinder glowice z gaznikiem na g16 plus blacha maskujaca aku miedzy puszkami narzedziowymi . Albo zostaw zestaw ale kup tlumik cygaro Mruga Rotfl moja sugestia wtedy wufka jest moc mocniejsza.Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->WFM M06 1959
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group