Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->WFM M06

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
WFM M06 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
towot
PostWysłany: Sob 22:44, 07 Sty 2012 Temat postu: WFM M06


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Witajcie, mam pytanie odnośnie motocykla WFM M06 z 1958 r. Chodzi mi o to, czy orientujecie się jaki gaźnik powinna mieć - G16, czy G20, bo widziałem żeliwne gaźniki z wyjściami pod dwa rodzaje gaźników. Kolejne pytanie dotyczy głowicy, czy powinna być to głowica na świecę wkręcaną pionowo, czy skośnie, a także jaki powinna mieć tłumik: rybka, czy zwykły podłużny, a la cygaro??? Ew. czy znacie jakąś dobrą stronkę nt. WFM-ek???
Z góry dzięki za wszelkie informacje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Nie 12:09, 08 Sty 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

z tego co pamiętam opisywane zmiany w motocyklach WFM weszły na przełomie roku 1957/1958 według mnie u Ciebie gaźnik g20 głowica ze świeca w pionie trójkątna puszka narzędziowa z filtrem powietrza plastikowa lampka pozycyjna z tyłu (a nie ta metalowa) w motocyklach WFM seryjnie światło stopu dopiero zaczęli montować w roku 1963 (w latach 1958-1963 z tyłu motocykla były montowane lampki plastikowe tylko z jedna żarówką- pozycyjną) około roku 1963 wszedł nakaz stosowania świateł stopu w motocyklach dlatego ludzie przerabiali je na własna rękę np zmieniając tylna lampkę na taka z dwoma a nie z jedną żarówką. Co do tłumika to chyba rybka.Cygaro prawdopodobnie weszło około roku 1960 ale tu się mogę mylić.
Rudy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Nie 19:35, 08 Sty 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Dzięki Rudy za info. A czy ktoś mógłby wrzucić fotkę jak taka tylna, plastykowa lampka wygląda???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Nie 22:57, 08 Sty 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

kupisz na allegro oryginał,a dorabiane np:w sklepie skuter Dębica [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] tylko pamiętaj że jak dla mnie te dorabiane sa nędznej jakości zrób tak jak ja środka wraz z guma szukaj oryginalnego a szkiełko-plastik kup dorabiane
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rudyweteran dnia Nie 23:03, 08 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JunaKiszka
PostWysłany: Pon 1:00, 09 Sty 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

Na tabliczce znamionowej masz napis WSK czy WFM ? Nikt ci raczej nie powie po samym roku produkcji co jakie powinno być dlatego ze w tym roku występowały i takie i takie części o jakie pytasz . Najlepiej podaj nr ramy i silnika to szybciej da sie coś ustalić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pon 21:47, 09 Sty 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Niestety jak ją kupiłem, to nie miała tabliczki, poprzedni właściciel zdjął ja do malowania, a potem mu gdzieś wsiąkła. Generalnie nr ramy to 106 562, a nr silnika 199 347 - taki jest i taki był w starym dowodzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Pon 22:56, 09 Sty 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

tak masz rację najważniejszy tu jest numer ramy i silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->WFM M06
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group