Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Wariator

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Wariator <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 17:13, 27 Gru 2010 Temat postu: Wariator







Witam
Mam jedno pytanie chcę zrobićtuning keeway hurricane i kupiłem wariator (sport tuning) I mam pytanie są 2 komplety rolek . Który założyć ?
Powrót do góry
marcin2744
PostWysłany: Pon 17:44, 27 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

im lzejsze tym lepsze przyspieszenie, oczywiscie przyspieszenie w przenośni, na chinole nic nie działa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 19:46, 27 Gru 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Rolki należy dobrać eksperymentalnie nie ma przepisu na idealne dopasowanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 23:37, 27 Gru 2010 Temat postu:







A jakiego rozmiaru kupić rolki (15x12 3,5 gr czy 7 gr)
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Wto 10:34, 28 Gru 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Ni jesteśmy na forum serwisem skuterów idź do najbliższego sklepu tak jak ja to zrobiłem i tam Ci poradzą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 18:41, 03 Sty 2011 Temat postu:







ja mam siamoto Birdie ..silnik jak w tym keewayu..I kiedyś założyłem lżejsze rolki, niepamiętam dawno było chyba 3,5-4,5 g . Ale potem wróciłęm do oryginalów czyli cięższych ...Chodzi o to że przy lżejszych masz mniejszą siłę odśrodkową na wario = dłużej bedzie trzymać na obrotach .Lepsze przyspieszenie ale v max spadnie i bedziesz miał wieksze obroty na określonej prędkości jak w porównaniu z cięższymi rolkami . Większe spalanie i wycie silnika .coś za coś
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Wariator
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group