Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->ROMET MIŃSK TYP 400A - Nieprawidłowa praca silnika.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
ROMET MIŃSK TYP 400A - Nieprawidłowa praca silnika. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Hacky
PostWysłany: Pon 9:38, 13 Kwi 2015 Temat postu: ROMET MIŃSK TYP 400A - Nieprawidłowa praca silnika.


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam,
mam problem z silnikiem do motocykla ROMET MIŃSK TYP 400A.
Po wymianie tłoka, cylindra, pierścieni, modułu zapłonowego udało mi się uruchomić silnik. Od samego początku przed każdym zapaleniem silnika należało przelać gaźnik (wymieniony na nowy). Motocykl na biegu jałowym po gasł po kilku minutach pracy na wolnych obrotach (przy jeździe problem był nieodczuwalny). Po 30 minutowej podróży silnik stracił moc i zaczął pluć olejem z wydechu, w komorze korbowodu znajduje się olej ze skrzyni biegów. W czym tkwi problem ? Uszczelniacze wału raczej odpadają bo znajdują się wyłącznie po stronie zapłonu, od strony sprzęgła jest tylko i wyłącznie łożysko. Nie wiem od czego zacząć, silnik nie został przegrzany ani nie pracował w trakcie dotarcia na maksymalnych obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JCB
PostWysłany: Pon 11:16, 13 Kwi 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 174
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głowno

Wypadałoby zacząć od powitalni.

W kwestii silnika - olej ze skrzyni biegów może być zasysany do komory korbowej silnika na łączeniu karterów.
Sprawa jest raczej prosta - rozbiórka silnika i ponowne złożenie z zachowaniem zasad poprawnego montażu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hacky
PostWysłany: Pon 12:52, 13 Kwi 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Dziękuję za szybką odpowiedź. Dziś zacznę rozbierać silnik. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monini
PostWysłany: Pon 17:54, 13 Kwi 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

Ja mam typ 400 ze starszym silnikiem, więc nie pomogę, ale wszystkie istotniejsze informacje i przyczyny niedomagań typu 400A znajdziesz w instrukcji, którą możesz pobrać na forum Elektroda ( najpierw musisz za darmo założyć tam konto) W tym poście znajdziesz instrukcję do pobrania , zawsze się przyda [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hacky
PostWysłany: Pon 17:58, 13 Kwi 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Dziękuje książka się przyda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->ROMET MIŃSK TYP 400A - Nieprawidłowa praca silnika.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group