Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->kuba876 - WFM M06

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
kuba876 - WFM M06 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
kuba876
PostWysłany: Pon 11:39, 02 Mar 2015 Temat postu: kuba876 - WFM M06


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Witam Mruga
zostawić wfm-ke w oryginale z nowymi chromami czy malować ?
chromy będą za jakieś 50 dni
są dwa wgniecenia na baku - będą wyciągnięte
siedzenie jest takie, dlatego że nasmarowałem je kilka razy oliwką, żeby zmiękło, przed natłuszczeniem było bardzo jasne, jednolity kolor
jest jeszcze wahacz, ale nie wiem dlaczego ma taki kolor, podkład ?

Gdzie polecacie kupić tłumik z kolankiem u Grzegorza Hartmanna ?
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba876 dnia Pon 13:01, 02 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pon 12:42, 02 Mar 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Jak masz kasę i czas na remont, oraz będziesz poruszał się po drogach publicznych, to na Twoim miejscu robił bym remont od podstaw. Nie ukrywam, że w takim stanie jak jest, ma niesamowity urok, po wyczyszczeniu i zakonserwowaniu lakieru też może ciekawie wyglądać.
Zbiornika raczej nie da się wyprostować idealnie bez użycia szpachlu, ale spróbować można.
Zrób coś ze zdjęciami, strona strasznie się rozjechała.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Pon 12:44, 02 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Pon 18:23, 02 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 501
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Natomiast ja bym NIC nie robił - jeździł bym takim klasykiem (gdyby to był np Sokół 1000 czy inne BMW Sahara to renowacja jak najbardziej wskazana i pożądana) - WFM ma już swoje lata, widać odciśnięty ząb czasu i to jest w tych motocyklach najcenniejsze Wesoly Swoją obecnie remontowaną M11 musiałem ruszyć bo była po prostu kupą złomu, mam M11 z 1961r cała w oryginale, chromy całkiem dobre, lakier - jak na 54 lata przyzwoity - i nie tknę jej, ma być oryginał, ma być zachowana tak jak w 1961r opuściła fabrykę, ma być świadectwem czasu, nawet opony są oryginalne. Jedynie silnik trzeba będzie przesypać jeśli będę miał zamiar wyjechac na drogi bo serce musi być zdrowe i niezawodne Wesoly

Ale to tylko moje zdanie, nie musisz się z nim liczyć. Mnie się wydaje, że klasyk w oryginale, nie dłubany, nie odnawiany nie upiększany na siłę ma większą wartość nawet tą sentymentalną niż wypicowany, wyszykowany i już "unowocześniony współczesną techniką" Mruga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekM11 dnia Pon 18:24, 02 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pon 21:04, 02 Mar 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Nic nie maluj i nic nie ruszaj bo szkoda jej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba876
PostWysłany: Pon 23:31, 02 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

ok
dzięki za rade
w takim razie zrobię tylko chromy , jak przyjdą od razu wypowiem się co do jakości Osińskiego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Pon 23:36, 02 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 501
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Koniecznie daj znać odnośnie chromów w odpowiednim dziale Mruga Chciałbym zobaczyć jaki efekt i za ile Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba876
PostWysłany: Pon 23:39, 02 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

obowiązkowo , też jestem ciekaw !!!

tłumik z kolankiem będę zamawiał u Hartmanna , bo chyba tylko u niego w miarę porządnie będzie wyglądało . Również dam znać !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Wto 0:28, 03 Mar 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

kuba876 napisał:
tłumik z kolankiem będę zamawiał u Hartmanna , bo chyba tylko u niego w miarę porządnie będzie wyglądało .


Kwestia sporna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba876
PostWysłany: Wto 0:31, 03 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

znasz kogoś lepszego ?
czytałem, różnie się wypowiadają....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Wto 9:37, 03 Mar 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1062
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Wydaje mi się, że tłumik najlepiej kupić surowy i samemu oddać do chromowania, bo chromy H... to shit.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba876
PostWysłany: Czw 18:51, 16 Kwi 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Jest pewien problem dotyczący chromowania tłumika i kolanka
za pochromowanie tłumika, kolanka i nakrętki Piotr z Krakowa chce koło 1300 zł
za pochromowanie nowego tłumika ( surówka ) maks. 350zł a surówka kosztuje 270 zł, czyli wychodzi jakieś 620 zł + przesyłki
koleś w Częstochowie za pochromowanie tłumika i kolanka bez prostowania i wyciągania wgnieceń koło 230 zł( jakość, widziałem, gdzieniegdzie są kropki i plamki, ale ogólnie jest w porządku)

CO RADZICIE ?
już nie mam pomysłu, nie ukrywam zależy mi na pieniążkach .....
może znacie jakiegoś taniego blacharza, co wypełni te wgniecenia /


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monini
PostWysłany: Czw 19:00, 16 Kwi 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

Maniekgazela z tego, co pamiętam swego czasu gdzieś coś pisał albo wspominał mi na zlocie o swojej wiśniowej M06, w której niektóre elementy malował i matowił a resztę zostawił tak, żeby wyglądało na oryginał całe. Więc może Ty też bak pomaluj, a potem go postarzysz różnymi sposobami ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba876
PostWysłany: Czw 19:27, 16 Kwi 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

nie rozumiem co ma bak do chromowania tłumika i kolanka ? Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pią 21:59, 17 Kwi 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Że jak kasy nie masz to nie rób tego teraz, a potem może rozwiązanie problemu samo się ukaże.
Nie każdy motocykl musi mieć super chromy, błyszczący lakier żeby być piękny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monini
PostWysłany: Pią 22:41, 17 Kwi 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

Kuba sam się gubisz w swoim temacie Wesoly
Pisałeś o swoim baku, że ma wgniecenia, Marco Ci odpowiedział i ja się do tego odnoszę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->kuba876 - WFM M06
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group