Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Jawka 50

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Jawka 50 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Suchy
PostWysłany: Pon 17:56, 27 Sie 2012 Temat postu: Jawka 50


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Scorpi, to skoro 40 tys jawką zrobiłeś, to pewnie 2-3 razy wał wymieniałeś? I nie mów, że Twoja jawka pali na oryginanym gaźniku. :-p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 18:53, 27 Sie 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Miałem Jawkę i na oryg gaźniku na ciepłym silniku odpalała za pierwszym razem, co innego na zimnym trzeba było ze 3 razy kopnąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pon 19:21, 27 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A mi i większosći innych jawkarzy odwrotnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Pon 19:24, 27 Sie 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

suchy bo to jest tak. jak na ciepłym nie przylewa jej to na zimnym nie dolewa i nie chce palić , albo odwrotnie , albo będzie palić na ciepłym od pierwszego - drugiego kopa , ale na zimnym męka , albo odwrotnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pon 20:02, 27 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Heheh, wogóle jawka to niezły temat, ja np do mojej nalałem metanolu modelarskiego i chodziła :-) Ehh, był czas...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Pon 20:58, 27 Sie 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

przyznaje się bez bicia że za mojej kadencji , przed remontem prawie 200km zrobiłem na rozpuszczalniku najzwyklejszym

niestety za mocno dałem po garku na boisku i tłok się rozpłynął w sumie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Wto 6:40, 28 Sie 2012 Temat postu:


Gość




dobrze wyregulowana jawka pali w kazdych warunkach. dobrze jest nieraz prechylic ją na prawą strone.... To co przezyła moja jawka to nie jeden japonczyk by kleknął... Wału nie wymieniałem nigdy aczkolwiek jawka była od dziadka który niewiele nią najezdził i wszystko było orginalne. Jawa 50 tym 20p połamała sie na powojskowym torze crossowym i silnik z niej trafił do jawa50 typ 23p czyli mustang z przodem od simsona enduro. 6 lat jazdy
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Wto 8:25, 28 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ja raz robiłem motocros, to wypadł w środku tylni amor. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub350
PostWysłany: Wto 12:36, 28 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Jawka to naprawdę dziwna maszyna. Przygoda jest wtedy kiedy strzeli focha 10 km od domu koło godziny 23.00 i trzeba pchać bo maszyny w rowie nie zostawię Wesoly Przyczyną był osunięty kondensator który dotykał dekla Rotfl

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jakub350 dnia Wto 12:38, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Wto 13:05, 28 Sie 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

mi tam jawka nigdy nie odmówiła posłuchu do tego stopnia żebym nie był w stanie jej uruchomić posiadanymi w schowku narzędziami i zamiennymi częściami.

swego czasu ustawiałem zapłon przy ognisku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Wto 15:13, 28 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ja kiedyś jadę, a tu mam tylko 1 bieg, a byłem 70 km od domu, ale przykręciłem zmieniacz biegów i pomogło. PS: dobrze, że jest on przykrecany na a nie w silniku. Poza tym nic, poza gaźnikiem, czasem lubiło się coś potwiornie sr...ć w gaźniku, nie wiem co , samo nastepowało i samo przechodziło. A wam tez gaźnik dolegał?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Wto 15:14, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Wto 16:31, 28 Sie 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

tak jak mówię aktualnie młody lata na gaźniku od piły spalinowej i jest OK
co do automatu zmiany biegów i innych śrub to imbusy + klej do gwintów Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cinek89
PostWysłany: Wto 17:01, 28 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kotlin

Jawka jest dobrym sprzętem pod warunkiem, że jest dobrze zrobiona i ma gaźnik od Simsona. Na oryginalnym pali jak smok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Wto 17:11, 28 Sie 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Suchy witaj w klubie ja metanolu nalałem do motorynki ale na czystym dostawała strasznie wysokich obrotów a po dodaniu gazu dławiła się jakby miała za dużo powietrza albo za mało paliwa. Potem robiłem mieszankę 100ml na litr paliwa plus oczywiście olej, ależ kopa miała... Wesoly
Co do silnika Jawki to nigdy nic mechanicznego w nim nie robiłem NIGDY!!! Czasami regulacja zapłonu czy przeczyszczenie dysz w gaźniku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub350
PostWysłany: Wto 20:11, 28 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Nie spala tyle poprostu polowa wylatuje . Co do Jawki fajnie sie jeździ ale jest różnica miedzy Mustangiem a Kaczką. Inaczej kierownica inaczej się siedzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Jawka 50
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group