Autor |
Wiadomość
|
rybamlooda
|
Wysłany: Pon 21:08, 12 Lip 2010 Temat postu: CZ 350 TS |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Witam po dłuższej przerwie spowodowanej sesją Ostatnio kupiłem CZ 350 TS i mam z nią mały problem. Może jedna na początek kilka fotek. Moto w stanie wizualnym i technicznym (do teraz) bardzo dobrym.
A jeśli chodzi o problem to wygląda on tak:
Na zakupionej CZ przejechałem jakieś 100 km bez zarzutu. Teraz jednak, na wolnych obrotach chodzi normalnie lecz gdy podgazuję do 2500 obrotów i trzymam gaz na tym poziomie, obroty wariują (tak jak bym dodawał gazu i puszczał) i traci motor moc. Gdy puszczam gaz i jest już na wolnych obrotach to jest ok. Pierścienie są ok, nie ma luzu na wale, mieszanka jest ok. Wiecie jaka może być przyczyna takiego zachowania??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Johny4421
|
Wysłany: Czw 23:01, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
To moze byc problem z elektryką, moze ktorys z kondensatorow nie wytrzymuje i gubi prad, moze swieca ma przebicie i na wyzszych obrotach:jak gubi iskre i sie zalewa to przygasa,potem pracujacy silnik dostajac iskre zaczyna nabierac z powrotem predkosci - wyzszych obrotow. Zdejmij prawa pokrywe i popatrz czy na wyzszych obrotach nie iskrzy sie. W mojej dzialy sie cuda gdy miałem zle ustawiony zaplon,oraz gdy zakladałem swiece polskiej produkcji Iskra...
Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawe86
|
Wysłany: Pią 6:48, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Zapraszam do siedziby AKM kiedyś pooglądamy może coś doradzimy:)
myślę jak mój poprzednik, coś z zapłonem, jednak te 2 przerywacze to nie najlepsze rozwiązanie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Pią 9:15, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Kolego ryba, nie ma czegoś takiego jak CZ 350 TS, TS to był model Jawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rybamlooda
|
Wysłany: Pią 11:44, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
owszem jest CZ 350 TS bo TS to jest model silnika który był montowany w jawie i w CZ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Johny4421
|
Wysłany: Pią 18:37, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
Tu w tym przypadku TS to tylko oznacza ze kolega ma alternator 12wolt 210watt a nie pradnice 6 wolt 45 watt. Jednakze musze tez stwierdzic ze Jawie "TS" Oznacza Twin Sport i odnosi sie to modeli szosowo terenowych a nie do "Naszych" turystycznych wersji CZ 350 ... tu dla odmiany modeli dodajemy trzy cyfry np 640 ( CZ 350 640) w takim oznaczeniu te trzy cyfry mowia o modelu silnika zamontowanego. Tak potocznie to i tak pozostaje "Czesia" lub "Cezeta".
Pozdrawiam.
Tak dla scislosci to czy kolega poradzil sobie juz z problemem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Sob 10:35, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Dobrze widzieć Johny, dzięki za wyjaśnienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rybamlooda
|
Wysłany: Nie 19:18, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
a to nie wiedziałem o tych ciekawostkach Motoru jeszcze nie naprawiłem bo dopiero go jutro przywiozę do domu, zepsuł mi się jak byłem w domku wczasowym i tam teraz stoi, jak się uporam to dam znać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doktor
|
Wysłany: Nie 23:25, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 870
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wracając do problemu może być (miałem to już dwa razy) że dochodzi do rozszczelnienia przegrody między lewą i prawą komorą korbową.
To dosyć częste zjawisko,dlatego już nigdy nie udam się samotnie na 350 kilometrową wycieczkę moją Jawą TS ..
Potem,jak silnik ostygnie,to udaje,że jest wszystko w porządku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
irek
|
Wysłany: Wto 23:08, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Ładna sztuka:)
Jaki masz rocznik tego cudeńka bo widzę że masz wda zegary a ja mam tylko jeden (i ciekawi nie z czego to wynika)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|