Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Cylinder + tlok do skutera

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Cylinder + tlok do skutera <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Marcio
PostWysłany: Wto 17:59, 02 Sie 2011 Temat postu: Cylinder + tlok do skutera


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Witam

Na forum skuterowym poki co nikt nie odpowiada wiec zapytam i Was Mruga

Mam skuter z chinskim"?" silnikiem, oznaczenia to Jymco ZN50QT. Problem jest taki ze silnik sie zatarl z braku oleju. Do wymiany jest tłok ze sworzniem i moze tulejka korbowodu. W cylindrze tez pojawily sie delikatne rysy ale jeszcze da rade.

Przeglądajac allegro natrafilem na komplet: cylinder tłok i rozrzad. Wszystko kompletne do zlozenia.

http://allegro.pl/skuter-...1712591386.html

Mam kilka pytan do tego.

1. Warto to kupować? Skuter oryginalnie to 50ccm i jezdzi na nim dziewczyna wiec nie bedzie nie wiadomo jak obrywal. Jazda na pelnym gazie zaszkodzi mu?

2. W tej glowicy widze nie ma dodatkowego kanalu do wydechu. Oryginalnie mam go w tej odsunietej czesci w prawym gornym rogu. BTW: on sluzy do odprowadzania ew cisnienia z nad zaworow?

3. Moze kupic tylko cylinder i tlok 80ccm + dysza, bez zadnych pseudo tuningowych zaworow?

4. I najwazniejsze pytanie. Czy przy zmianie z 50 na 80ccm wystarczy tylko zmiana dyszy gaznika i jego poniejsza regulacja? Bedzie to dzialac tak jak powinno?


Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcio
PostWysłany: Śro 10:33, 03 Sie 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Nikt nic nie wie? Gaznik da rade?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 12:48, 03 Sie 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1445
Przeczytał: 67 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostróda

1 Link który wkleiłeś nie działa.
2 Przy jakimkolwiek tuningu trzeba się liczyć z szybszym zużywaniem pozostałych elementów silnika
3 Jeżeli silnik był zatarty bo jeździł bez oleju to czy wał nie jest przegrzany? Co z łożyskami na nim?
4 Gaźnik oczywiście że powinno się wymienić tak jak i głowicę która ma większe zawory inaczej nie zdziwię się jak będzie to jeździło tak jak na 50ccm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin2744
PostWysłany: Czw 18:49, 04 Sie 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Zrobiłem z setkę tych chinoli przewala oczami Z doświadczenia powiem ci tylko, że co byś tam nie wsadził to jego żywotnośc i tak nie przekroczy 10 tys km( wersja bardzo optymistyczna) Jeżeli pytasz czy zestaw ''tuningowy'' jest gorszej jakości niż oryginał to spokojna głowa: to i to taka sama kupa ale nie opłaca sie zmieniac samego tłoka bo szlif kosztuje tyle co ten zestaw Rotfl Wytrzymałością sie nie przejmuj bo ''osiągi'' Hyhy praktycznie na tym samym poziomie. Kanał o którym piszesz to nie ''odprowadzanie cisnienia z zaworów'' tylko pseudo hyper super element niby katalizatora Hyhy Olej dziadostwo Zdegustowany Bez zmiany dysz w gazniku też pojedzie Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcio
PostWysłany: Czw 21:53, 04 Sie 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

"Kanał o którym piszesz to nie ''odprowadzanie cisnienia z zaworów'' tylko pseudo hyper super element niby katalizatora"

To ma dzialac jak poprostu jak odma nie? Odprowadza z powrotem to co przeszlo przez tlok.

Podsumowując, kupic ten zestaw:
http://allegro.pl/skuter-4t-chinski-cylinder-glowica-tuning-walek-i1712591386.html

I wszystko poskladac po kolei, zmienic dysze, wyregulwac gaznik i wio? Wszystko bedzie pasowac? Nie wydmucha mi uszczelki z pokrywy zawrow jak nie bede mial tego kanalu? W pokrywie jest chyba inna droga ktora ucieknie cisnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin2744
PostWysłany: Pon 16:36, 08 Sie 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Odme masz w deklu zaworów- a kanał w głowicy odprowadza spaliny- to dwie różne rzeczy Mruga
Zestaw jak zestaw, nada się, aczkolwiek czytając opis oplułem monitor ze śmiechu: prędkośc do 100km/h to tak jak fabrycznie bo 40 też się zalicza Hyhy A nie widze w tym zestawie nic do zmiany przełożeń więc nie wiem czemu miałby byc szybszy bo sam wałek który ''szybciej otwiera zawory'' Hyhy Hyhy nie wyda Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Pon 19:48, 08 Sie 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Naprawdę śmieszna cena za taki cały zestaw Wesoly
Ja za sam nominalny cylinder do gazeli dałem 200 złotych a tu za 145 tyle złomu Wesoly
Chyba sobie kupię takiego chinola bo cały remont wynosi z 300 złotych to można spokojnie sobie go zrobić raz na sezon Rotfl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Pon 19:49, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcio
PostWysłany: Śro 11:20, 24 Sie 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Nie kupuje go dla lepszych osiagow Mruga Musze uruchomic ten silnik i tyle Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Cylinder + tlok do skutera
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group