Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe->SHL M11 WFM - najczęstrze awarie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
SHL M11 WFM - najczęstrze awarie <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
seba101626
PostWysłany: Sob 10:21, 16 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Dzięki wszystkim za odpowiedzi Mruga

Chciałem po prostu dowiedzieć się jakie części psują się najczęściej np. cewki zapłonowe, kondensatory zapłonu, przerywacze / platynki... Każdy wie, że klucz do świec, szmatka i świeca to absolutne minimum nawet gdy pojadę do najbliższego spożywczaka, oddalonego o 500 m. od domu Mruga

Wał chyba nie tak łatwo wykończyć (chyba, że specjalnie, albo jeśli ktoś będzie się chciał popisać przed kolegami). Trochę obawiam się o tłok, bo może spuchnąć, no ale wstępnie nie zamierzam pokonywać odległości większej niż 100 km jednego dnia (2x 50 km). Nie zamierzam też przekraczać 70 km/h nawet po dotarciu.

PS: Jak mam się dowiedzieć, że pierścienie nadają się do wymiany? Motor zacznie kopcić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sigar
PostWysłany: Sob 13:17, 16 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradza

Kolego ,kolego więcej jeździj a na nurtujące Cię pytania sam sobie odpowiesz.
Pozdrawiam. Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 23:25, 16 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

seba101626 napisał:

Wał chyba nie tak łatwo wykończyć (chyba, że specjalnie, albo jeśli ktoś będzie się chciał popisać przed kolegami).


No kolego, trochę chyba mnie nie zrozumiałeś. Za stary jestem na katowanie mojego motocykla, a i szpan przed kumplami też mnie nie bawi. Wał odmówił współpracy na prostej drodze. Silnik nie był świeżo po remoncie, a jednak się stało. Nie polecam zabierania wału w drogę, a i nie straszę częstymi awariami tego elementu. Nie jest to częstą awaria Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 1:25, 17 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Ten wał nie wytrzymał tempa Najszybszej Gazeli w RP.
I tylko tyle.
Rotfl Rotfl Rotfl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Nie 1:25, 17 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 1:35, 17 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Racja, było co gonicć Zalamany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Nie 16:50, 17 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Z moich doświadczeń wynika jednak, że w drodze popsuje się to czego nie przewidzisz i to czego akurat nie wziąłeś na wymianę. Dlatego trzeba jakoś kombinować. Jak mnie uczyli na początku w robocie: "Masz łeb i ch...j, to kombinuj!".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Pon 20:12, 18 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Tyzz prowddaa Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
musiej
PostWysłany: Wto 8:52, 19 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska

Mnie we wojsku tego uczyli. Rotfl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Czw 21:18, 21 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Dobrzy z Was "magicy" Mruga

Ja po prostu chciałem wiedzieć, czy jakieś elementy SHL-ek M11-tek psują się "zbyt często" oraz jakie ewentualne niepożądane zdarzenia mogą nastąpić podczas docierania (pierwsze 500 km?).
Już nie liczmy takich rzeczy jak np. przebicie opony, spalenie żarówek czy zerwanie łańcucha.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Nie 10:56, 21 Lut 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Temat nieco durny, autor powinien poświęcić trochę czasu na lekturę forum zamiast czekać na odpowiedzi podane na tacy. Przy okazji trochę wiedzy by łynkął. Najczęstsze usterki są wymienione na końcu instrukcji obsługi, również ciekawa lektura.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Nie 10:59, 21 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe->SHL M11 WFM - najczęstrze awarie
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group