Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Witam i ja

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Witam i ja <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
towot
PostWysłany: Nie 13:05, 07 Lut 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1061
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Błagam nie rób żadnej rewitalizacji. Wyczyść, napraw i uruchom. Jeśli go zrewitaluzujesz (czytaj: zniszczysz), to znacznie obniżysz jego wartość materialną. Pewnie i tak go nie sprzedasz, ale takich wychuchanych, świecących się cukiereczków jest "w bród", a takich oryginałów jak Twój nie ma zbyt wielu. Poza tym jak ktoś będzie restaurował swój naprawdę zniszczony motocykl to będzie się mógł wzorować na Twoim, dlatego jeszcze raz błagam Cię nie niszcz go. Jeśli chcesz zrobić taki remont na 110% to kup sobie jakiś w miarę popularny sprzęt, którego wartość historyczna jest o wiele mniejsza, ale nie taką perłę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Nie 13:21, 07 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

piekniej bym tego nie ujal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 16:23, 07 Lut 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1993
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Towott ujął to bardzo dobrze
Lecz. . .
Mało kto tak robi echhhh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Nie 18:44, 07 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

bo czesto sie nie da, bo wiekszosc to złomy, pogiete, porozrywane, pordzewiale, a tu jest perełka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zotornik
PostWysłany: Pią 12:44, 12 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ciesze się, że tyle emocji wzbudziła moja SHL-ka Wesoly
I już Was uspokajam Mruga

Jako historyk z wykształcenia, ma świadomość wartości rzeczy oryginalnych (nie koniecznie pięknie się prezentujących), względem tych "ładnych" ale zrewitalizowanych - czasami nawet do tak absurdalnego stopnia, że wyglądają tak jak nigdy oryginał nie wyglądał Mruga

Do sprzedaży nie idzie, bo to pamiątka rodzinna i tak ją traktuję. Więc im więcej uda się zachować z oryginału tym lepiej.

Ale dzięki za sugestie i zaangażowanie Wesoly


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Sob 12:21, 13 Lut 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1993
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Powodzenia Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Sob 16:28, 13 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 491
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

CZESIO1958 napisał:
Towott ujął to bardzo dobrze
Lecz. . .
Mało kto tak robi echhhh


ja tak zrobiłem Wesoly Mam drugą SHL z 1961r cala w oryginale - świetnie zachowanej jak na 61r, jest na chodzie i NIC przy niej nie było grzebane,odnawiane czy usprawniane i nic takiego nie będzie miało miejsca (cała na zimę jest zolejowana i nadmiar oleju przetarty szmatką). Pełen zachowany oryginał tak jak wtedy gdy opuścił fabrykę (prócz tylnej opony - MITAS z końca lat 80tych)

Również zachęcam do ZOSTAWIENIA ORYGINAŁU w dziewiczym stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Nie 14:15, 14 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

oryginał to zawsze oryginał, ja niestety nie miałem tego szczęścia ale i tak mam satysfakcję że wypowadzę na ulicę coś czym w innych warunkach ktoś by się już ogolił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anonymous_User
PostWysłany: Śro 10:55, 17 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

Witam,

Faktycznie piękny okaz! Ja nan SHL-kę M11 z 66 roku, zrobiłem remont silnika ale ramę tylko wyczyszczę dokładnie, usunę rdzę itd. i nie będę piaskował, malował, bo to już nie będzie to samo co oryginał! Owszem, "błyszczący cukierek" zwraca uwagę, ale co oryginał to oryginał, no i w rodzinie od tylu lat się zachował - można by rzec, że motocykl z duszą...

Swoją drogą zastanawiam się co zrobić w moim motocyklu w miejscach, gdzie są jakieś obtarcia albo ślad rdzy...bo wyczyścić to trzeba, tylko potem jak to zrobić, żeby w tym miejscu pomalować/zabezpieczyć a żeby nie wyglądał jak kropkowany...np. na baku tak jest i nie wiem co z tym zrobić...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Witam i ja
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group