Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->witam

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
witam <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
kadek05
PostWysłany: Wto 23:32, 23 Paź 2012 Temat postu: witam


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

Witam Serdeczni, dziś stałem się szczęśliwym posiadaczem SHLki M11 z 1968r. Mam nadzieję, iż dzięki przychylności i morza wiadomości z tego forum uda powrócić mi jej stan świetności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 0:06, 24 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Serdecznie witamy szczęśliwego posiadacza wspaniałej maszyny. Pisz posty i wstawiaj zdjęcia swojego Wiaterka-to takie forumowe wpisowe Wesoly Z pewnością możesz liczyć na pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Omen
PostWysłany: Śro 5:22, 24 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

witam Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Śro 9:38, 24 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Wesoly Witam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Śro 17:59, 24 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Siema Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kadek05
PostWysłany: Śro 18:03, 24 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

czytałem gdzieś na forum,że M11 produkowane były do 1967r, na wikipedii znalazłem informację iż do 1968r.
u mnie na tabliczce znamionowej ewidentnie widnieje rok produkcji 1968.

może to głupie pytanie lecz..jak rozpoznać różnicę między silnkiem s32 a s32u?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Śro 18:53, 24 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

M11 były produkowane do 1967, a M11W do 1968. Jeśli masz rok produkcji 1968, to powinieneś mieć silnik Wiatra. A S32U różni się od S32 aluminiowym cylindrem, wyższym stopniem sprężania - a co za tym idzie wyższą o 1 KM mocą Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kadek05
PostWysłany: Śro 19:29, 24 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

jutro wstawię zdjęcie tabliczki, może to ja źle odczytuje rok produkcji, ale dla mnie jest to 1968. a silnik jaki mam to WFM,więć M11W to to nie jest..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kadek05
PostWysłany: Czw 22:43, 25 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

obiecane zdjęcia.
Może przy okazji rozwiejecie moje wątpliwości odnośnie rocznika..
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

lewa osłona jest tylko chwilowo została zdjęta
[link widoczny dla zalogowanych]

Co myślicie o stanie lakieru?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Pią 12:02, 26 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

wypucować i jeździć. chyba że chcesz ją poddać konkretnej renowacji porządnej. bo jak masz zrobić na odpieprz to lepiej jeździj jak jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Pią 16:56, 26 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Coś z tą tabliczką jest dziwnego. Spójrz jakie ma niskie numery ramy i silnika. Moja z 1966 ma nr ramy powyżej 117 tys. A numery ma ramie i silniku zgadzają się z tabliczką ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pią 19:29, 26 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Sprawdź czy numery ramy i silnika zgodne są z tabliczką. Moim skromnym zdaniem to jakiś przeszczep. Numery za niskie,rocznik nie zgodny z produkcją a i amortyzator skrętu był chyba montowany do 66r lecz wielce możliwe że ktoś sobie go zamontował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Pią 22:11, 26 Paź 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Po nitach widać że ta tabliczka była zamontowana nie w fabryce.
Ciekawe jaki numer ramy masz wybity na bezpośrednio na ramie. Napewno nie jest to rocznik61 bo nie zgadza się ogólny wygląd z tego rocznika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
musiej
PostWysłany: Nie 5:59, 28 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska

Witaj. Może to jest 1966r. ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Nie 10:56, 28 Paź 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

zaraz zaraz, na tabliczce są zasłonięte dwie ostatnie cyfry więc sprawa jest jasna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->witam
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group