Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Witam

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Witam <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 22:36, 05 Lut 2012 Temat postu: Witam







Witam

moje motocykle

Motorynka - kupiona po okazyjnej cenie
w motorynce po kupnie był nowy z starych zapasow zmd Zapłon cylinder wał tłok mało który komar ją brał


[link widoczny dla zalogowanych]
Aktualnie ją sprzedaje

CZ 125/516 cross
u mnie
[link widoczny dla zalogowanych]
u poprzedniego właściciela[link widoczny dla zalogowanych]

Simson s51 po mocnym tuningu niestety fotka gdy był składany nowsze musze zrobić

[link widoczny dla zalogowanych]

Silnik
Nowy Dellorto 21mm PHBG
wał orginał DDR w bdb stanie założone wypełniacze
Zapłon z silnika AM6 Instalacja 12v
Cylinder przeszlifowany na 60cc zrobiony porting cylindra (60cc/4pluczące/3wydech )Pluki 35 Wydech 26 Dolot 21 |
Wydech Leo Vince (rezo Wesoly)
sprzęgło 5 tarczow na docisku 1,8mm
Kosz sprzęgłowy s70 odchudzony
Skrzynia Orginalna DDR w bdb stanie

Reszta:
Bak od Simsona S53
Kierownica M
Kierunki Kwadratowe
Żarówka H4
tył chromowane koło
Malowany pistoletem
farby z palety UV
Przód od Suzuki RG mega wygodny
tył MZ 150

Osiągi no orginalnym koszu sprzęgłowym 95 kmh
na koszu s70 nie mierzone ale 100 lub troche ponad.
( pzed przemianą był to simson s51 enduro Wesoly)

Mam jescze
WSK B1
WSK m06 z 1958 R - koło 19 na pełnych bebnach - przy centrowaniu takiego koła przewalone jest załatwić szprychy do centrowania w sklepach tego nie ma na allegro ma 1 goscu caly komplet 72 szprychy ale za ponad 100 zl ja poratowałem sie kupieniem takiego kola z allegro. z boku schowki i oslony miesce na akumulator brak miesca na filtr powietrza -ta wsk przy b1 wygląda jak inny motor Wesoly .
jest jescze MZ ETZ 150 kupiana za flaszke tylko nie mam jej czym przywieść Wesoly

i pare ram Wesoly
skladak
z ram gura romet ogar siedzenie romet bak simson lub romet wachacz simson
amortyzatory z mz 250 w bdb stanie przod z simsona
brakuje jescze kol z simsona silnika mam 1 wolny z wsk 125 albo z simsona
i jescze rama musi leciec do spawania

2.
Rama kupiona na zlomie i odnowiona przod z shl m11
amortyzatory na przod dalem z wsk m06 troche krotsze niz z shl
z tył są z SHL koło z SHL szkielet z cz 175/487.

3.Rama z WSK 125 sam szkielet
okazyjnie kupilem do niej przod z Suzuki RM 125 - pompowany czy jak to sie fachowo zwie.
Radme sprzedaje koledze -byc mzoe zostawie
przod leci do projektu do ktorego kupiłem ten silnik WSk wiatr

no i

4.Rama którą własnie kupilem od wsk 4 ZA 20 zł Wesoly leci do tego ten przod z Suzuki RM jest na nim nawet uchwyt na zacisk tarczy
na tył mam amortyzatory z ostatnich wsk albo one pujdą albo z MZ zalatwie
W planach
koło 21 na przod
bak od wsk - garbuska albo jak mi sie uda zdobyc to od wsk sport
kierownice mam od simsona enduro ale lepsze bylo by cos takiego jak w mojej cz cross
błotnik na przod mam plastikowy z simsona enduro ale tez nie za bardzo pasuje za maly i cza bylo go wygiąc cos takeigo jak z cz cross bylo by dobre albo jak z wsk mr
ale zanim to skoncze minie jescze dużo czasu i wlozonej kasy



Na forum tafiłem z tej racji że zakupiłem silnik Wiatr W 2

fotki postaram się dorobić jak najszybciej

jak ktos potrzebuje mam do sprzedania wały z WSK WFM
i różne części od wsk


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 22:40, 05 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
halcik
PostWysłany: Nie 23:57, 05 Lut 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Witam, posiadasz pokaźny zbiór motorków. Pisz na pewno każdy postara Ci się pomóc w razie problemów z tym silnikiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cukier
PostWysłany: Pon 18:37, 06 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Karwiniec/Opole

Witaj. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pon 21:46, 06 Lut 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Witam:-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Czw 17:05, 09 Lut 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Wesoly Witam
Troche tego jest i tak trzymać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 0:51, 10 Lut 2012 Temat postu:







Witaj widzę że się interesujesz tuningiem tak się składa że też się trochę w to bawię. Powodzenia w odrestaurowaniu motorków
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 23:03, 17 Lut 2012 Temat postu:







[link widoczny dla zalogowanych] no jest pare fotek ale nie są najnowsze i nie wszystkie motory wyglądaja duzo lepiej i dolączylo 3 sztuki Wesoly
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Witam
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group