Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Witam

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Witam <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
gabste91
PostWysłany: Śro 9:38, 07 Sty 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

oki moze nie jest to jakieś partactwo ale wiesz silniczek do mojej shl musi być idealny mam juz nowy koszyczek sprzęgłow( zreszta całe nowe sprzęgło ze starych zapasów) nowy cylinder i tłok , wię cwiesz musi to byc stary ale nowy produkt Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marianek_spox
PostWysłany: Śro 11:04, 07 Sty 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Proszę Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]

koleś się walnął w opisie aukcji ,przecież to wał do SHL M11W. Cena i tak mniejsza niż dałem parę lat temu za swój Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Śro 11:20, 07 Sty 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ale po regeneracji Jezyk wiesz to do regeneracji ja mam 5 wałów wiec nie potrzebuje po regeneracji Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marianek_spox
PostWysłany: Śro 13:14, 07 Sty 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Z nowym wałem z epoki to będziesz miał problem Wesoly Heh ale jak się uprzesz to w końcu znajdziesz. Dla mnie dobrze zregenrowany wał z dobrymi czopami wystarczy w zupełności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Śro 15:33, 07 Sty 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

A co gabste myślisz ,że ten z epoki będzie lepszy???
Właśnie tu się mylisz. SHL M11W i M17 cierpiały na chroniczne uszkodzenia układu korbowo-tłokowego.Dlatego tak wiele M11W skończyło w pokrzywach, w gazeli przynajmniej można było zastosować wał i cylinder z WSK-i oczywiście jak się miało dojście do polmozbytu Wesoly .
Ogólnie wśród ludzi których znam ,a byli posiadaczami 11W w tamtych czasach motocykl ma bardzo złą opinię jako szybki ale bardzo awaryjny właśnie przez silnik. Ojciec kolegi z pracy bardzo długo po zakupie żałował ,że nie wziął zwykłej z silnikiem S-32 a miał wybór bo w GS były obydwie - skusił się na nowocześniejszą i po trzech latach motocykl wylądował w komórce z zatartym wałem a potem na złomie. Jego kolega co kupił w tym samym czasie zwykłą ma ją do dziś ,ale już jako trójkołowca .
Podobnie gazele. Nawet w tamtych czasach chodził taki wierszyk o gazeli: Wsiądź w sobotę na Gazelę a w niedziele tłok Ci zmiele.

Wały były nieudane. Za mała średnica czopu korbowego w połączeniu z łożyskiem trzyrzędowym powodowała szybkie powstawanie luzów i co za tym idzie uszkodzenie i tłoka i zatarcie silnika. Wady tej dopiero były pozbawione silniki W2 przeznaczone do pierwszych WSK M21.
Ja u siebie w gazeli zastosowałem wał z wsk.
Jak będę robił wał do W2B także zastosuję wał z wsk tyko wymienię czop od strony iskrownika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Śro 15:35, 07 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Śro 18:57, 07 Sty 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Hmm ja jeszcze słyszałem od gościa , który mnie zaczepił na ulicy i pracował w KZWM. Mówił, że w SHL 4 sypały się biegi. Podobno wystarczy wodziki wymienic z tłoczonych na odlewane z WSK. A co do wałów s32 to miałem silnik z fabrycznym wałem, po wyjęciu luzy były takie , że wałeczki wypadały jak kamyczki po poruszaniu korbowodem. Ale silnik chodził do końca i sie nie posypał! Padam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Śro 20:38, 07 Sty 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Z wodzikami to normalka kute zamiast blaszanych i wszytko ok .
Najgorzej jest z 3 i 4.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Witam
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group