Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Na gorącą prośbę kolegi Suchego

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Na gorącą prośbę kolegi Suchego <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
arek33h
PostWysłany: Wto 22:46, 03 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

kotekkiti napisał:
w tym modelu były już zakładane dźwignie sprzęgła i hamulca oraz manetka gazu takie jak w wsk 175?, bo wydaje mi się że takie są


Klamki masz na pewno od WSK 175. Prawy uchwyt klamki jest też na 100% od WSK. Co do lewego na 100% powiedzieć nie można że jest od WSK. Spójrz czy ma nr katalogowy pod spodem. W M11W prawa podstawa klamki połączona była z rolgazem. Taki typ klamek występował również w końcowej serii modelu M11.


Osłona łańcucha powinna być z gumowym korkiem, i skąd tu ten amortyzator srętu? Mruga Nie wsadzisz silnika S32 bez wymiany tylnych uchwytów i przespawania przedniego. Tego akurat nie robiłem, ale opieram się na literaturze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arek33h dnia Wto 23:09, 03 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotekkiti
PostWysłany: Wto 23:30, 03 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psk

lakier na pewno nie jest oryginał, , bo kolega od którego ją kupiłem sam ją malował, szparunki są naklejane, był w posiadaniu tej shl od ponad 20 lat, , ale amortyzator skrętu mówi, że był odkąd ją miał, a kupił w oryginale( jedynie cylinder i to co pisałem wcześniej było wymieniane, a że był w posiadaniu dobrego cylindra od wsk to założył i tak przestała do dzisiaj, z częstym odpalaniem itp. osłona łańcucha możliwe że od m11, bo miał dużo części z tego modelu, co mi też się ustały (dwie skrzynki części), lampa możliwe że też nie jest z tego modelu, bo z tego co wiem powinna być z osłoną stacyjki, ale mam taką w dodatkowych częściach razem z osłonką. Co do zdjęć, może na dniach dodam inne, ale nie obiecuję. pozdro aha tylny uchwyt silnika mam, a przedni wiem, że muszę dorobić :-)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kotekkiti dnia Wto 23:31, 03 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Śro 9:19, 04 Lis 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

jak zminisz silnika na S32 to nie będą ci pasowały osłony boczne, lampa powinna być z osłoną stacyjki i nie powinno być amortyzatora skrętu (zwłaszcza w tym kolorze). Motocykl posiada osłonę łańcucha zaraz za silnikiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotekkiti
PostWysłany: Śro 10:58, 04 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psk

osłony boczne szukam już na allegro, mam dwie aukcje na oku, potrzebuję też właśnie tą osłonkę krótką łańcucha do tego silnika (teraz jest też przykręcona do silnika - z jednej części tj w katalogu części) lampę tak jak pisałem mam z osłoną stacyjki, ale raczej pozostanie ta bez, co do amortyzatora skrętu to wg katalogu części to występowały tylko w wersji lux, no ale słyszałem, że te motocykle to nieraz miały przeróżne rzeczy montowane fabrycznie, co im pod rękę podeszło, a może jakieś zamówienia były przez kupujących na jakieś dodatki?. ps mam jeszcze jeden amortyzator skrętu i chyba z 8 amortyzatorów, ale żaden nie był cały w chromie, tak ze wydaje mi się, że różnie to mogło być z tymi częściami montowanymi w shlkach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek33h
PostWysłany: Śro 13:47, 04 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

Nie niszcz tego motocykla montując silnik S32, jeśli powinien być orginalnie W2A. Doprowadź go do orginału i ciesz się. Później będziesz znów kombinował żeby wsadzić W2A. Wpędzisz się w niepotrzebne koszty. Czepiając się jeszcze szczegółów to kanapa chyba też pochodzi z tej samej M11 co amortyzator skrętu i osłona łańcucha Mruga Kopniak od WSK, powinien być prosty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotekkiti
PostWysłany: Śro 15:26, 04 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psk

Od zawsze wolałem mieć ten silnik 3-biegowy, z tego co wiem to jest mniej awaryjny, jeśli chodzi o jakieś niszczenie motocykla, to uchwyt na silnik był i tak spawany, tak że poprostu dorobię sobie narazie do tego s32 i zrobie również nowy do w2a, co do tego silnika wiatra to raczej ciężko o części, a s32 mam i to w bdb stanie(narazie rozebrany, polerowany no i szlif zrobiony), co do kanapy to nie wiem, a kopnik prosty mam, ale w tragicznym stanie - raczej już nie do użytku, frezy wywalone, a tak pozatym, nie mam zamiaru jej robić na 100 % oryginał, np chce ją pomalowć na bordowy kolor, złote szparunki, duuuuużo chromów itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jenny
PostWysłany: Czw 14:40, 19 Lis 2009 Temat postu: Re: Na gorącą prośbę kolegi Suchego


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

kotekkiti napisał:
Tyle o mnie, pozdrowienia dla braci motocyklistów i do zobaczenia na drodze


Tak, tak... Jenny znika na chwilę z forum, a tu już dyskryminacja i brak wiedzy na temat forum Jezyk jest tu jeszcze siostra motocyklistka Mruga

Witam serdecznie na forum Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotekkiti
PostWysłany: Czw 18:32, 19 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psk

Oj bardzo mocno przepraszam, mój błąd, mam nadzieję że jakoś mi to wybaczysz :-). Pozdrowienia również dla sióstr motocyklistek :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotekkiti
PostWysłany: Pon 11:34, 15 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psk


Silnik po remoncie i polerkach :-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 23:19, 15 Mar 2010 Temat postu:







można coś więcej o polerce???? a mianowicie czym:)
Powrót do góry
kotekkiti
PostWysłany: Wto 0:52, 16 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psk

Oczywiście że można, myślę że to już temat bardzo dobrze znany dla każdego kto się tym interesował. Ja zaczynałem od usunięcia większych wgłębień i wżerów szlifierką kątową z tarczą z gradacją ok 80 (nie wiem czy to poprawna pisownia) następnie papier ścierny - na początku 150, następny 240, 320 i później papiery wodne dokładnie nie pamiętam, ale chyba coś ok 400, później 600, następny na 100% 1200, później 1800 i 2200, na końcu pasta automax i dokładne czyszczenie z efektem lustra na finiszu do tego wełna stalowa w trudno dostępnych miejscach - w tej chwili łatwiej dostępne na alledrogo. Dodam, że zajęło mi to ok 6 dni cały silnik wypolerować (kartery (połówk) i dekle (kapy) - jak kto woli, w sumie 5 elementów po ok 8h dziennie, do tego jeszcze jakieś 2 dni podejrzewam wyczyścić gaźnik i resztę drobnostek, które w moim przypadku są tylko lekko przetarte i trzeba dopracować. Jedynie co mogę polecić to praca, praca i jeszcze raz praca, samo na pewno się nie zrobi żeby to ładnie wyglądało, ale gwarantuję efekt to czysta duma i świetne samopoczucie, że można jednak coś takiego dokonać. Gorąco polecam i pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johny4421
PostWysłany: Wto 12:22, 16 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

Piekna robota, lecz czy mi sie wydaje, czy moze zle widze, zastosowales sruby z łbem na imbus??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotekkiti
PostWysłany: Wto 23:27, 16 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psk

niestety dla wszystkich co uważają że wszystko co oryginał to boskie, ja uważam że czasami i fabrykę trzeba poprawić (oczywiście bez szaleństw), dlatego u mnie śruby na imbus, dla mnie wygodniejsze itd itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johny4421
PostWysłany: Śro 9:23, 17 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

Rozumie, ja tez zastosowalem ten tyb srub, jesli podczas rejestracji weterana bedzie to problem to zmienie przynajmniej te widoczne Mruga. (chyba ze dostane wszystkie takie jak trzeba to zamienie komplet)

Swietna robota.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 16:55, 17 Mar 2010 Temat postu:







Witam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Na gorącą prośbę kolegi Suchego
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group