Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->ssanie- ułożenie linki .Zerknij na zdjecie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
ssanie- ułożenie linki .Zerknij na zdjecie <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 21:39, 14 Gru 2009 Temat postu: ssanie- ułożenie linki .Zerknij na zdjecie







Witam. Czy ktoś wie czy linka na mechanixmie ssania jest tak prawidłowo założona i przy tak ustawionej dźwigni?? Czy linka powinna iść tam gdzie narysowałem linię?? Teraz jak jest tak to trze o ten ogranicznik do pancerza wiec chyba jest cos źle. A jak ja przełożę to nie będzie ona już niczym ograniczona tak jak teraz tą ścianką i czy nie bedzie wtedy mi wyskakiwać?? Dźwignia tak ustawiona to linka musi być spuszczona czy naciągnieta?? pozdrawiam już niedużo brakuje do końca remontu Wesoly
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 21:51, 14 Gru 2009 Temat postu:







Linka powinna iść tak jak narysowałeś linię , trudno mi powiedzieć w jakiej pozycji powinna być dźwignia ale po 2 foto wydaje mi się , że w tej pozycji linka powinna być luźno (ssanie włączone) .
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 21:56, 14 Gru 2009 Temat postu:







Czyli jak linka bedzie luźno to przepustnica będzie na dole wiec ssanie wtedy jest chyba wyłączone
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pon 22:24, 14 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Jak blaszka jest na górze to ssanie jest wyłączone-linka napięta, a gdy blaszka na dole to ssanie jest włączone-linka luźna, bo wtedy ograniczasz dostęp powietrza do mieszanki i wtedy moto dostaje więcej paliwa.- To, że już się nie mylę, kiedy włączone, a kiedy nie, to oczywiście zasługa użytkownika Gawin, gdyż kiedyś mi to wytłumaczył co i jak Wesoly pozdro

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 22:25, 14 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 22:31, 14 Gru 2009 Temat postu:







Co tutaj do tłumaczenia , wystarczą podstawy budowy silnika i logiczne myślenie Jezyk
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 22:42, 14 Gru 2009 Temat postu:







W takim razie przy uruchamianiu silnika przepustnica ssania powinna być na górze?
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pon 22:56, 14 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

1angel, no wiesz dla mnie to było mylące.. Jezyk ja doświadczenie jeśli chodzi o jakikolwiek silnik dopiero zdobywam Wesoly
borys24so, Większość mówi, że przy rozruchu zimnego silnika- ssanie powinno być włączone, ja swojego wiatra przed problemem z fajka odpalałem bez ssania, na zimno i na ciepło.. także wg. mnie tu musisz sam zaobserwować jak ci lepiej pali.. pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Wto 1:01, 15 Gru 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Borys24so przy uruchamianiu silnika (ale zimnego tylko) to jasne że przepustnica ssania powinna być na dole

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irek
PostWysłany: Wto 23:45, 15 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Za Pancewiczem

A linką należy połączyć jak narysowałeś.
A przy okazji to rączkę gazu zmienisz, na prawdziwy rolgaz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez irek dnia Wto 23:58, 15 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 23:44, 16 Gru 2009 Temat postu:







A przy okazji to rączkę gazu zmienisz, na prawdziwy rolgaz.[/quote]

Dzięki. Zmienię, zmienię ale to z czasem. Teraz chciałbym jak najszybciej odpalić maszyne, jednak jeszcze ta instalacja została. Później będę dopracowywał na spokojnie wszystkie szczegóły. Apropos czy taki rolgaz mozna gdzieś kupić czy polować na używane na allegro np.??
Powrót do góry
irek
PostWysłany: Czw 0:02, 17 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

borys24so napisał:
Apropos czy taki rolgaz mozna gdzieś kupić czy polować na używane na allegro np.??

Czasem trafiają się okazją, a czesem tekie aukcje:
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena zawrotna, ale sądzę, że to z powodu zbliżającej się gwiazdki. Niektórzy w tym roku po prostu nie dostaną skarpetek pod choinkę Jezyk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->ssanie- ułożenie linki .Zerknij na zdjecie
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group