Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->shl m11 numer ramy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
shl m11 numer ramy <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
drix1994
PostWysłany: Sob 12:30, 02 Sty 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

kurcze, a ja wiem? Czym się różnią wiatrowskie od s32 ?? A co do rocznika, to ojciec mówił, że to był rocznik m11w. I on twierdzi, że numer ramy jest przebijany, bo dowód jest od M11W, tylko, że rama mu się kiedyś w którymś miejscu złamała i ją na złom wywalił, a że SHL to był jego jedyny środek transportu to zrobił tak jak teraz mam. Fotki osłon:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Sob 12:33, 02 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Sob 13:05, 02 Sty 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Osłony masz od wiatra. Różnią się kształtem wycięcia pod silnik.

Tyle, że numer na ramie nie jest przebijany.
Pewnie było tak: Złamała mu się rama ,kupił pewnie zajeżdżoną M11 z silnikiem S32 z dokumentami, dawniej o to nie było trudno.
Przełożył do ramy wszystkie graty ze swojej ,dospawał mocowanie silnika i przebił na silniku numery.
Znając działanie naszych urzędów datę 63 pomylili na 68 zresztą dawniej data produkcji nie była wpisywana w rejestr w urzędzie a dowody były wypisywane ręcznie długopisem wiec łatwo było można wprowadzić "poprawki" Przykładowo mój wiatr ma na tabliczce 68 a w dokumentach było 67.
Jeżeli przebił by numery na ramie to po pierwsze numer był by dużo wyższy(wiatry miały numer ramy już ponad 100 tyś) przełożył by na pewno też tabliczkę znamionową.

Sądzę że mogło być tez inaczej i to wydaje mi się najbardziej prawdopodobne poprzedni właściciel miał M11 z silnikiem s32 który zajeździł , zamiast remontować kupił silnik wiatra , tylne mocowanie silnika,oraz osłony boczne.
Przerobił to wszystko zgodnie z opisem w książce Pancewicza.
Na silniku nabił numery i wszystko gotowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek33h
PostWysłany: Sob 14:36, 02 Sty 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

bitels napisał:

Pewnie było tak: Złamała mu się rama ,kupił pewnie zajeżdżoną M11 z silnikiem S32 z dokumentami, dawniej o to nie było trudno.
Przełożył do ramy wszystkie graty ze swojej ,dospawał mocowanie silnika i przebił na silniku numery.
Znając działanie naszych urzędów datę 63 pomylili na 68 zresztą dawniej data produkcji nie była wpisywana w rejestr w urzędzie a dowody były wypisywane ręcznie długopisem wiec łatwo było można wprowadzić "poprawki" Przykładowo mój wiatr ma na tabliczce 68 a w dokumentach było 67.
Jeżeli przebił by numery na ramie to po pierwsze numer był by dużo wyższy(wiatry miały numer ramy już ponad 100 tyś) przełożył by na pewno też tabliczkę znamionową.


Tak było według mnie również, bo kierownica, lampa z licznikiem itp. są od modelu M11W. Ktoś by specjalnie nie kupywał wszystkich klamotów orginalnych. Chyba że miał M11stke i kupił M11W z jakimś defektem i sobie unowocześnił M11;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 23:38, 02 Sty 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

aha, dzięki za info Wesoly A co do dowodu rejestracyjnego...nie zrozumiałem tego, że były wypisywane ręcznie...ten mój jest cały drukowany...aby pieczątki i podpisy. Ale trochę mnie pocieszyliście, że mam w miarę oryginalne części Wesoly Aha i małe sprostowanie. Ojciec mi mówił, ze w latach 80-tych o SHL i o nowe albo używane w dobrym stanie części było ciężko, łatwiej było kupić cały motocykl w różnym stanie niż odrębne części..I znowu motocykl też nie było tak łatwo kupić, bo mówił, że wtedy przecież internetu nie było i zostały jedynie rozmowy przy flaszce czy o tak typu: "cześć, wiesz może czy ktoś ma do sprzedania SHL..." I ogólnie było kombinowanie co zrobić, żeby jeździć, nie zwracając na oryginalność, Tylko był motocykl to miał jeździć i koniec... oczywiście to jest zdanie mojego ojca, który żyje już pół wieku MrugaPozdro

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Sob 23:45, 02 Sty 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek33h
PostWysłany: Nie 0:24, 03 Sty 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

Wtedy rolę internetu pełniły gazety Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 14:02, 03 Sty 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Oczywiście, pod warunkiem, że kogoś było stać i mu tak zależało na sprzedaży, żeby umieścił ogłoszenie w gazecie.. Ojciec mówił, że ogólnie teraz jest łatwiej jeśli chodzi o odremontowanie SHL niż kiedyś... Tylko tyle teraz gorzej, że drożej..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fabioso
PostWysłany: Czw 11:36, 16 Maj 2019 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Maj 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam ja mam shl m11 o nr ramy 64121 I też nie wiem co to za rocznik, czy ktoś się orjętuje?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fabioso dnia Czw 11:38, 16 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->shl m11 numer ramy
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group