| Autor | Wiadomość | 
		
		  | kmd2004 | 
			  
				|  Wysłany: Czw 19:44, 31 Maj 2018 Temat postu: Problem z rolgaz shl m11w wiatr |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 03 Lut 2014Posty: 19
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			  
				| Hej, 
 Jestem na etapie kończenia odbudowy SHL m11w.
 Motocykl był rozkręcony 10 lat temu i nie do końca pamiętam gdzie co było.
 
 Nie wiem jak zablokować linke ( czegoś mi chyba brakuje) tak żeby naciągać linke i żeby dział gaz.
 Link do tego jak wygląda moja manetka poniżej
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Jeśli ktoś ma wiedze jak to ma działać proszę o info
 
 Pozdr
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez kmd2004 dnia Nie 22:03, 08 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  |  | 
       |  | 
    
		
		  | gabste91 | 
			  
				|  Wysłany: Pią 7:04, 01 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Elita forum
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 19 Cze 2008Posty: 812
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
			  
				| Z zewnątrz to nikt ci nie powie czy czegoś brakuje zrób zdjęcie czy masz komplet suwakow 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | kmd2004 | 
			  
				|  Wysłany: Nie 10:42, 10 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 03 Lut 2014Posty: 19
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			  
				| Hej, 
 Znalazł się drugi element do gazu ( wcześniej miałem tylko ten długi suwak).
 
 Teraz wychodzi, że mam 2 elementy z czego jeden jest pęknięty i nie wiem czy uda mi się go jakoś pospawać.
   
 Czy to wszystko co widać na zjęciach jest potrzebne do tego żeby działał gaz? ten mały element można dopasować od innego motocykla?
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Pozdr!
 
 Michał
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez kmd2004 dnia Nie 22:12, 08 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | Gazela | 
			  
				|  Wysłany: Nie 13:39, 10 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Elita forum
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 12 Gru 2012Posty: 2390
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 18 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Wągrowiec
 
 | 
			  
				| Tak to wszystko. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | kmd2004 | 
			  
				|  Wysłany: Nie 14:45, 10 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 03 Lut 2014Posty: 19
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			  
				| super , dzięki za info. Doradzicie jeszcze od czego można dopasować ten mały element?
 może taniej będzie go dokupić jak płacić za spawanie które i tak może się nie udać.
 
 Pozdr!
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | halcik | 
			  
				|  Wysłany: Nie 17:34, 10 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Moderator
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 20 Cze 2011Posty: 2282
 Przeczytał: 5 tematów
 
 Pomógł: 47 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Kutno
 
 | 
			  
				| Mz trophy i jakiś model jawy 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | Marco | 
			  
				|  Wysłany: Nie 22:20, 10 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Elita forum
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 22 Sie 2011Posty: 2237
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 25 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
			  
				| Jawa jak najbardziej, ale do m 11, wiatr ma rollgaz chyba niepodobny do niczego 🤔 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | kmd2004 | 
			  
				|  Wysłany: Śro 0:01, 13 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 03 Lut 2014Posty: 19
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			  
				| Znalazłem coś takiego opisane na aukcji jako: 
 OBSADA OPRAWA NAPINACZ LINKI GAZU MZ TS 150 250
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 I trochę się różni, ma "uszy"w miejscu gdzie jest korpus a oryginał ma je miejscu gdzie linka wychodzi z korpusu oraz wykończeniem dołu.
 Zaznaczyłem różnice na zdjęciu.
 
 Podejdzie do SHL?
 
 Pozdr
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | kmd2004 | 
			  
				|  Wysłany: Pon 23:42, 18 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 03 Lut 2014Posty: 19
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			  
				| Hej, 
 Kupiłem ten brakujący element od MZ i wydaje się, że jest ok.
 Mam tylko problem bo po zamonotwaniu nie chce mi się cofnąć manetką po podkręceniu gazu.
 Wiele sposobów było robione typu rozciąganie sprężyny przy gaźniku, smarowanie linkii itp. itd.
 
 Nie chce się zwijać. Może ktoś podpowiedzieć co to może być?
 długoś linki ma znaczenie?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez kmd2004 dnia Pon 23:43, 18 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | Marco | 
			  
				|  Wysłany: Pon 23:59, 18 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Elita forum
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 22 Sie 2011Posty: 2237
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 25 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
			  
				| Jak zmontujesz wszystko jak Bóg przykazał, i w pozycji "manetka na max do przodu" przepustnica jest całkowicie zamknięta, to musi być ok. Problem może być w nasmarowaniu rollgazu. Pod manetką, na suwaku musi być dużo tawotu, ale zwrócić należy także uwagę na płynność działania rollgazu. Nic nie powinno się przycinać, wtedy sprężyna w gaźniku musi bez oporów ściągnąć suwak w pozycję na zero. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | kmd2004 | 
			  
				|  Wysłany: Wto 7:56, 19 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 03 Lut 2014Posty: 19
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			  
				| To wszystko jest zrobione o czym piszesz Marco. 
 Jak złoże i skrece cały rolgaz to linke od gazu można naciągnąć ale nie chce ona wrocić nawet ręcznie.
 Jak podciągnę gaz na maxa to jak chce cofnąć manetkę to coś tam przeskoczy i potem jest cięzko rozebrać od nowa.
 
 Może ten komentarz będzie pomocny i będziecie wiedzieć jak pomoć to naprawić.
 
 Może jakieś zdjęcia zrobić zeby pokazać wam jak to jest złożone?
 
 pozdr
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez kmd2004 dnia Wto 7:58, 19 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | gabste91 | 
			  
				|  Wysłany: Wto 9:27, 19 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Elita forum
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 19 Cze 2008Posty: 812
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
			  
				| Wrzuć zdjecia 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | Marco | 
			  
				|  Wysłany: Wto 22:52, 19 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Elita forum
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 22 Sie 2011Posty: 2237
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 25 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
			  
				| Można podejrzewać zużyty suwak, przeskakuje przez ślimaka w rollgazie, zbyt duży luz pomiędzy nimi. Sprawdź w jakim jest stanie ślimak i suwak. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | Pawlasty | 
			  
				|  Wysłany: Czw 20:53, 21 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Junior Admin
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 14 Lip 2011Posty: 1324
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 18 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Krosno Odrzańskie
 
 | 
			  
				| Spróbuj najpierw bez założonej manetki czy linka pracuje poprawnie. Czy sprężyna jest w stanie ją ściągnąć czy stoi. Wtedy będziesz wiedział czy problem tkwi w manetce czy w gaźniku (może np przepustnica się blokuje, albo sprężyna jest zbyt słaba, żeby ściągnąć linkę gdy dochodzi też tarcie na suwaku w manetce). Spróbuj też rolgaz jak działa na sucho. Może ta obsada jest zbyt wysoka i manetka trze o nią. Nasmaruj dobrze kierownicę i sprawdź czy sam suwak przesuwa się swobodnie. Pamiętaj też, że manetkę trzeba włożyć obracając ją lekko, żeby suwak spasował się z wycięciem w manetce. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | gabste91 | 
			  
				|  Wysłany: Pią 6:36, 22 Cze 2018 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Elita forum
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 19 Cze 2008Posty: 812
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
			  
				| Z ciekawości zamówiłem ten suwak niestety dopiero wczoraj przyszedł. Pomijając fakt ze otwór w którym miał blokować się pancerz linki jest po drugiej str ale to nie przeszkadza.  Problemem natomiast może być to ze jest ta blokada troszku krótsza niż org i  ją wygina co może prowadzić do tego co opisałeś-blokowania. Spróbuję w przyszłym tyg przedluzyc ją do wymiarów orginalnej blokady i podzielę się informacją czy będzie ok. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  |  |