Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->[M17] Kierownica jak ją zdjąć?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M17] Kierownica jak ją zdjąć? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 19:59, 10 Paź 2008 Temat postu: [M17] Kierownica jak ją zdjąć?







Robię remont kapitalny Gazeli. Wszystko co się dało, to zeszło samo bez większych problemów. W Kierownicy rozkręciłem śrubę ozdobną i tą pod bez większych problemów. Problem w tym, że nadal nie mogę jej zdjąć.
Kiwa się na bok,i ale nie chce zejść... Coś ominąłem?
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Pią 20:41, 10 Paź 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Kierę w Gazeli ściąga sie jak w rowerze. Musisz wkręcić spowrotem tę śrubę w środku rurki, ale nie tak do końca, lekko w nią uderzyć wtedy wpadnie niżej to znak ,że zwolnił się klin( stożkowy).
Dopiero wtedy wyjdzie do góry.
Jeżeli już ci sie huśta ,bez wybicia klina to czeka cię spawanie , na 100% pękła przy mocowaniu rurki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 16:08, 11 Paź 2008 Temat postu:







No to wypadł taki walec z gwintem, ale nadal nie mogę jej wyjąć. Może ten klin za bardzo rozszerzył te blachy w kierownicy i dla tego nie chce wyjść?
Trudna sprawa...chyba zabiorę to do jakiegoś mechanika. Dzięki za podpowiedź Wesoly
Powrót do góry
gabste91
PostWysłany: Nie 15:06, 12 Paź 2008 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Wiesz co jak rozbierałem jedną ze swoich gazel to poprzedni wlaściciel wycią kirownice tak że ten klin i te tulejka kierownicy zostały w wtej rurce co sie przykręca kierownicę.Zależało mi na klinie ,od dołu jest dziura (pod b łotnikiem weż jakiegoś pręta czy rurke i młoteczkiem powinno wyjść!! Kwadratowy (sorki za ortografię ale pisze to na prędkośći Kwasny )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 17:25, 12 Paź 2008 Temat postu:







Dobra zobaczę. Dzięki
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 16:33, 23 Lip 2011 Temat postu:







Dziękuję "bitels" za poradę - miałem ten sam problem z kierownicą i zrobiłem jak pisałeś - wszystko wyszło poprawnie, a co się wcześniej z nią oszarpałem, eeehhhhhh Kwasny
To działa Wesoly
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 9:52, 10 Wrz 2011 Temat postu:







Podepnę się i ja. Kolega rozbierał moją Gazelę i dopiero teraz, gdy szykuje się do malowania zauważyłem, że sztyca(?) kierownicy jest naderwana. Ten walec lata luźno, mówiąc najogólniej. Trzeba spawać?

Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 20:58, 12 Wrz 2011 Temat postu:







Ano właśnie - ja tez mam ten problem - znaczy u mnie też lata Wesoly i gdzieś przeczytałem, że jednak spawać. Jest jednak problem - gdzie to spawać??
Przyglądałem się tej tulejce i przyznam, że nie za bardzo rozumiem jak ona jest tam zamocowana - nawet fabrycznie. Można pospawać, ale tu napotykam problem powierzchni - zarówno od dołu, jak i od góry idzie czy to podkładka czy śruba i musi być równo. Na spawanie bardzo mało miejsca.
Gdyby ktoś z forum pokazał takie zbliżenie ze spawem, lub zaznaczył to na powyższym zdjęciu strzałkami byłoby fajnie.
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Wto 19:08, 13 Wrz 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

No Panowie "Gazelowcy" robić fotki ja nie mam dostępu do swojej więc nic nie poradzę a wiem że słownie wytłumaczyć będzie ciężko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej17
PostWysłany: Śro 22:33, 14 Wrz 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalewo/Warmia

Ja miałem to samo w swoje nie widze tu problemu pospawać to z góry i zeszlifować spaw na równo aby śruba z podkładką ładnie leżała .
Jutro zrobie zdj jak jest u mnie i tak muszę zdejmować kierę o jakiś luz mi wyskoczył Zdegustowany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 8:40, 15 Wrz 2011 Temat postu:







Andrzej17 napisał:
Ja miałem to samo w swoje nie widze tu problemu pospawać to z góry i zeszlifować spaw na równo aby śruba z podkładką ładnie leżała .
Jutro zrobie zdj jak jest u mnie i tak muszę zdejmować kierę o jakiś luz mi wyskoczył Zdegustowany


Fantastisz, ze tak powiem. Mam ustawione malowanie i tylko ta kierownica blokuje mi temat:).
Powrót do góry
Andrzej17
PostWysłany: Czw 17:06, 15 Wrz 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalewo/Warmia

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Wynika ze zdjęć mojej kierownicy ze spaw kładziony jest tylko z góry ,patrząc na kierownice od dołu widać ze nie ma tam prawa byc łączenia, tam ma być równo
Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 8:50, 16 Wrz 2011 Temat postu:







No i wszystko jasne. PodziękowałWesoly
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 8:09, 17 Wrz 2011 Temat postu:







Dzięki za informację. Spróbuję od góry i zobaczę jak to wyjdzie. Patrząc na ten zeszlifowany spaw, to jego wytrzymałość jest taka, co kto napłakał.
Przekonania nie mam, ale będę walczył.
Powrót do góry
Andrzej17
PostWysłany: Sob 23:36, 17 Wrz 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalewo/Warmia

To już nie moja wina Wesoly
Jak widać nie tobie jednemu to pękło(wada fabryczna) ale trzeba się jakoś ratować ,a zeszlifować i tak musisz bo śruba bedzie ci krzywo dolegała ale..
Zrobicie panowie jak będziecie uważać.
Powodzenia w dalszych pracach .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->[M17] Kierownica jak ją zdjąć?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group