Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->[M11 /M06T] różnice w budowaie ramy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11 /M06T] różnice w budowaie ramy <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 20:28, 10 Sie 2008 Temat postu: [M11 /M06T] różnice w budowaie ramy







Witam
Jakie były różnice w budowie ramy, mocowania silnika, oraz przodu (widelec) pomiędzy M06T a M11 i czy są one zamienne między sobą
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Nie 21:13, 10 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

M06 miała podciętą pod skosem tylna część ramy.
M11 nacięcia pod kanapę i miejsce na zamek w główce.
To podstawowe różnice po których łatwo poznać od czego jest rama.
Mocowanie silnika jest takie samo, zmieniło się dopierow M11W.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 21:21, 10 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Widelce i amortyzatory przednie były w pierwszych seriach jedenastek takie jak w szóstkach, później była zmiana łożyskowania osi wahacza, i główek amorów .
Jedenastka od początku produkcji miała amortyzator skrętu przez co dolna półka widelca na wspawany specjalny zaczep.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SM-500
PostWysłany: Nie 21:30, 10 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Amorki takie ja M06 występowały w M11 do nr ramy 16600.
Wachacz był łożyskowany najpierw na tulejach turbaksowych które były smarowane za pomocą kalamitek umiejscowionych w sworzniu przegubu wachacza, nowsze wersje posiadały łożyskowanie na "silentblokach" co wyeliminowało kalamitki. Od roku ~1966 kalamitki powróciły ale już umiejscowione w wachaczu. Jak wrócę z wakacji chętnie wkleję skany z katalogów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 21:47, 10 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Juz wklejałem fotki w innym temacie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->[M11 /M06T] różnice w budowaie ramy
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group