Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->[M11] Felgi, szprychy, piasty. Kłopot, problem.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11] Felgi, szprychy, piasty. Kłopot, problem. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
picek
PostWysłany: Sob 12:32, 11 Kwi 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

ja do niego pisałem w marcu z pytaniem czy jest w stanie zrobić takie jak oryginalne na grubość a nie tylko na długość i powiedział mi że nie, że robi tylko w tych grubościach co podał. Długość na pewno zrobi ci taką jak chcesz i gwint również powinien być tej samej długości.
Choć dziwi mnie trochę fakt że gość niby dużo tego robi a nie wie jakiej długości dokładnie były oryginalne szprychy w SHLkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rybamlooda
PostWysłany: Sob 12:37, 11 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

jeśli chodzi o grubość to ja zamówiłem niby do SHL M11 o gr 3mm, sprzedawca oferował mi jeszcze szprychy do M11 LUX o grubości 3,5mm ale o 30 zł droższe więc wiozłem te....ale jak mówicie że te szprychy mogą być słabe to chyba dopłacę i wezmę te grubsze...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Sob 16:08, 11 Kwi 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

na jego aukcjach jest wymiar 3,37 ale to i tak jest mniej niż w oryginale. A 3mm moim zdaniem nie nadają się do SHLki. I gdzie tu ta wytrzymałość?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Sob 19:06, 11 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

No adik, fajnie wyszły te koła Wesoly mucha nie siada. Czarny fajny, dodaje uroku. Wrzuć jeszcze opony 3,5 Jezyk

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wild dnia Sob 19:07, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adik2109
PostWysłany: Nie 11:57, 12 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów Opolski

Dokładnie mi też się podobają, a oponki chce dać z białymi rantami coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 21:29, 15 Kwi 2009 Temat postu:







Nie to żebym się czepiał, ale białe "naklejki" na opony w SHL to żenada.
Jeszcze tylko frędzle na końcach kierownicy 8 lamp z przodu i można jechać na odpust w "Bździągwach górnych".

Dla ciekawskich tak to wygląda w M17
[link widoczny dla zalogowanych]

Rozumiem takie "usprawnienia" w starych motorach (pamiętających czasy, kiedy Adolf H. zaczynał raczkować) czy też w sprzęcie "z za wielkiej wody"
ale nie dla sprzętu z czasów "późnego Gomułki wczesnego Gierka" o pojemności musztardówki Wesoly

ale to tylko moje zdanie
Powrót do góry
adik2109
PostWysłany: Śro 22:37, 15 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów Opolski

Dobrze jest widzieć takie nakładki w zestatieniu z Gazelką. No teraz to się zastanawiam. Dzięki SlawekS

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 11:20, 22 Cze 2009 Temat postu:







mały ref.
Koł do mojej SHL sa w sredni stanie przednie- ok (ale tył szukam- musze kupić..)
I jest pytanie, a właściwie PYTANIA:

1. Maluje oryginalnie proszkowo- srebrny kolor, jak kupie nowa felgę to jest chrom/ocynk
2. Nowe szprychy są w chromie- czy w dawnych SHLkach tak było- cóż moje nie maja juz chromu, ale sa oryginalne i wytzrymałe- może po wypiaskowaniu dać je do malowania proszkiem czy chromowanie?

Już się zamieszałem- niby ma byc org. Ale koła był malowane proszkowo na srebrno,a szprychy też? Bębny będe polerował (albo też proszkem dam, jak niebędzie chcaiło mi sie rozbierać xD)

Edit.
No i szprychy, sa za 150 jak i 30
Tutaj [link widoczny dla zalogowanych]
czy może tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]

Koła mam oczywiście 18"


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 11:25, 22 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wojt@s
PostWysłany: Pon 16:31, 22 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Słuchaj ja przerzuciłem książki i niestety nie doszukałem się co było ze szprychami, a nadal szukam. Według mnie był ocynk w białej( srebrnej ) pasywacji i tyle. To droższe ogłoszenie do mnie przemawia choć skontaktuj się z Bartnikiem i porównaj ceny. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 9:45, 23 Cze 2009 Temat postu:







Dzwoniłem- 2zł/szt oczywiście szprycha+nypel i ocynkowane są (wyrabiane z mosiądzu)

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 9:46, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wojt@s
PostWysłany: Wto 11:13, 23 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

to cena ok 150zł jakby nie patrzeć, zawsze z tego co pamiętam dorzucają parę sztuk na zapas. Niestety u mnie w rusku przy zaplataniu koła były problemy z nyplami od nich, były za miękkie, teraz pewnie to poprawili bo mojej interwencji. Ja osobiście zamówię komplet u nich. Jak skombinuję lepsza felgę 19tkęJezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 17:13, 23 Cze 2009 Temat postu:







Czy w takim razie lepiej wybrać te za 150 pln , czy może zaryzykować te za 26 pln?.Cena kusi ale nie chciałbym kupić niepotrzebnego złomu.
Powrót do góry
psycho-pablo2
PostWysłany: Nie 20:32, 18 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zawiercie

nie chcąc zakładać nowego tematu, orientuje się ktoś, czy szprychy do wersji m11w mają gwint m3 czy m3,5?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->[M11] Felgi, szprychy, piasty. Kłopot, problem.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group