Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->Jak zdjąć\wybić tylny wahacz, przygotowanie do piaskowania

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Jak zdjąć\wybić tylny wahacz, przygotowanie do piaskowania <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
wild
PostWysłany: Nie 23:26, 12 Lip 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

A więc karoserię też malujesz proszkowo?
Lakier proszkowy to jedno z najlepszych rozwiązań antykorozyjnych. Podkład oczywiście też się nakłada - również proszkowy, a nastepnie kolor. Jest odporny na uderzenia, związki chemiczne itp. Kiedyś była mowa o tym na forum.
Jeżeli chcesz szpachlować to dopiero po piaskowaniu - piaskarka odrapie szpachlę a poza tym gdybyś to robił teraz to pod szpachlą zastałaby stara farba, rdza.
Do malowania proszkowego musisz kupić odpowiednia szpachlę. Nie wystarczy taka zwykła gdyż ona spuchnie i zrobią sie takie strupy. Szpachlę piecową kupisz pewnie w jakimś sklepie lakierniczym, lub zapytaj w lakierni gdzie będziesz malował czy nie mają odrobinkę. Nie kładź też grubych warstw, postaraj się przy duzych wgnieceniach trochę je naklepać.
Fabrycznych spawów oczywiscie nie szlifuj, ale np. gdy sa jakieś brzydkie po naprawach. Nie szlifuj ich zbyt mocno, poprostu tak aby nabrały ładnego kształtu.

Nie wiem czy ten bak ci przyjmą. Wypłucz go wodą porzadnie. Na twoim miejscu karoserię bym malował proszkowo, choć większość motocyklistów robi to pistoletem natryskowym. Ja swoją karoserię malowałem lakierem termoudwardzalnym - nanosi się go normalnie natryskiem, a następnie wygrzewa w piecu. Poczytaj forum w dziale karoseria jest mnóstwo wypowiedzi. Wnętrza i tak dokładnie nie pomalują, bak w srodku zabezpiecza się róznymi środkami chem.

Co do lakieru - napisz do picka, może Ci podpowie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 19:19, 15 Lip 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

wracając do tematu wyciągania śruby wahacza...mówicie ze w tylnym wahaczu jest jakieś zabezpieczenie...hmm u mojego brata w m11 w tylnym wahaczu nic nie ma. Dziura na wylot, bez żadnych śrubek w środku czy czegoś. Fotka:
[link widoczny dla zalogowanych]

jakos lipna bo robione na szybko Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Czw 22:10, 16 Lip 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Nie wiem, ale tutaj nikt chyba nie wspominał o żadnym zabezpieczeniu. Jest tylko kalamitka - smarowniczka, w którą wciska sie smar. Wszystko jest w katalogu..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 21:56, 18 Lip 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Krzysztof napisał:
Grzanie nic nie pomoże, ani tłuczenie młotkiem, 5 czy nawt 8 kg. W środku wachacza jest taka metalowa rura w którą włożona jest śruba! To nie trzymaja tuleki tekstolitowe tylko ona. Jest zapieczona na amen, palnikiem tego nie sięgniesz.[...]


Twoje słowa o tym zabezpieczeniu WesolyWesoly





Sory, że tak późno odpisuję, ale chodzę zarobić kase Wesoly Na remoncik SHL Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Sob 21:58, 18 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Sob 22:33, 18 Lip 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

drix1994 napisał:
Krzysztof napisał:
Grzanie nic nie pomoże, ani tłuczenie młotkiem, 5 czy nawt 8 kg. W środku wachacza jest taka metalowa rura w którą włożona jest śruba! To nie trzymaja tuleki tekstolitowe tylko ona. Jest zapieczona na amen, palnikiem tego nie sięgniesz.[...]


Twoje słowa o tym zabezpieczeniu WesolyWesoly





Sory, że tak późno odpisuję, ale chodzę zarobić kase Wesoly Na remoncik SHL Wesoly



Heh kolego czytamy uwarznie i nie zabezpieczona a ZAPIECZONA Kwadratowy

A jeśli chodzi o tą smarowniczke to ja przy obu m11w nie posiadam takiej wiec chyba nie kazde miały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 6:41, 19 Lip 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

hmm ale patrz na te słowa:
" W środku wachacza jest taka metalowa rura w którą włożona jest śruba! To nie trzymaja tuleki tekstolitowe tylko ona" czyli ja z tego rozumiem, że ta śruba jest w środku wahacza i to ona trzyma.

ps. Nawet nie znam słowa zapieczona Rotfl Zdziwiony


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Nie 6:49, 19 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->Jak zdjąć\wybić tylny wahacz, przygotowanie do piaskowania
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group