Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->Do posiadaczy Gazeli

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Do posiadaczy Gazeli <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 0:27, 25 Lis 2009 Temat postu: Do posiadaczy Gazeli







Witam. Może mi ktoś wytłumaczyć jak zamontować licznik do Gazeli?? Co ma go trzymac żeby sztywno siedział?? Te widełki czy co innego?? Gdzie ma byćuszczelka czy miedzy obudowa i czy całuy licznik ma siedzies jeszcze w osłonie metalowej w takim kołnierzu??
Powrót do góry
CZESIO1958
PostWysłany: Śro 9:03, 25 Lis 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Co prawda nie mam Gazeli ale w wiekszosci motocykli licznik trzymany jest profilem z blachy (widełki ?)w ksztalcie U dół ma otwór na wyjście licznika a górne koncówki opieraja sie o obudowę lampy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CZESIO1958 dnia Śro 9:04, 25 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 20:42, 25 Lis 2009 Temat postu:







Właśnie nie wiem dlaczego po skręceniu jest jeszcze luz między widełkami a obudową
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 20:46, 25 Lis 2009 Temat postu:







Od dołu podkręcane widełki jak kolega wyżej napisał, u góry pierścień gumowy (chociaż nie widzę go jako osobnego elementu w katalogu części, ale rozsądek podpowiada że powinien być...).
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 13:35, 26 Lis 2009 Temat postu:







WSR napisał:
Od dołu podkręcane widełki jak kolega wyżej napisał, u góry pierścień gumowy (chociaż nie widzę go jako osobnego elementu w katalogu części, ale rozsądek podpowiada że powinien być...).


Witam . A ta uszczelka to z góry już na założony zegar tylko nachodzi czy ma być jakoś między obudową a zegarem ściśnieta?? Mam taka uszczelkę od filtra paliwa od ciągnika. Czy taka może być czy oryginalna miała rowek ??


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 14:09, 26 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 20:51, 26 Lis 2009 Temat postu:







Lekko ściśnięta, zwykły o-ring też może być, ale warto poszukać prostokątnego w przekroju (jak oryginał) chodzi o to, żeby się zegar nie kręcił, nie rysował i żeby się woda nie dostawała.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->Do posiadaczy Gazeli
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group