Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Opis modeli->[M04] wersja Kielecka i Warszawska - różnice

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
[M04] wersja Kielecka i Warszawska - różnice <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 13:27, 13 Kwi 2008 Temat postu: [M04] wersja Kielecka i Warszawska - różnice







Witam wszystkich posiadaczy tego pięknego motocykla.Mam pytanko dotyczące drobnych różnic w budowie tych dwóch w sumie bardzo podobnych motocykli.Chodzi mi o dokładne szczegóły.Sam składam SHL m04 i mam problem gdyż posiadam podwójne częsci różniące się od siebie i mam problem bo nie wiem które z której wersji pochodzę.
Postaram sie porobić zdjęcia i przedstawić co i jak.
A tymczasem proszę o jakieś wskazówki co do tych różnic najlepiej poparte zdjęciami.
Powrót do góry
mcfrag
PostWysłany: Nie 22:18, 13 Kwi 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DWL

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 20:15, 14 Kwi 2008 Temat postu:







Dzięki kolego bardzo dobrze znam tą stronę i sporo się dowiedziałem ale dokładnych różnic i szczegółów o które pytam tam niema.
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Pon 22:30, 14 Kwi 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

POLL, a może zagadaj do właściciela strony. Szczerze Ci powiem że "szywniaków" u nas małoWesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 0:02, 15 Kwi 2008 Temat postu:







Kolego masz luxa w oryginale czy po swojemu zrobionego na wzór oryginałów.Bo bardzo mnie interesuje ta sprawa.Bo też zamierzam składać.
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Wto 9:36, 15 Kwi 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

GACA napisał:
"A teraz do rzeczy:

POLL. Napisz może czego byś się spodziewał zobaczyć na stronie, a być może pomożesz nie tylko sobie. Strona nie jest ukończona, a zdjęc detali ciągle brakuje. Jeżeli masz propozycję to wal śmiało."

Pozostałe posty przeniosłem:
http://www.shlka.fora.pl/ogolne,1/opinie-na-temat-forum,1016.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SM-500 dnia Wto 9:36, 15 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mcfrag
PostWysłany: Wto 11:07, 15 Kwi 2008 Temat postu: Re: SHL M04 wersja Kielecka i Warszawska - różnice


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DWL

POLL napisał:
Witam wszystkich posiadaczy tego pięknego motocykla.Mam pytanko dotyczące drobnych różnic w budowie tych dwóch w sumie bardzo podobnych motocykli.Chodzi mi o dokładne szczegóły.Sam składam SHL m04 i mam problem gdyż posiadam podwójne częsci różniące się od siebie i mam problem bo nie wiem które z której wersji pochodzą
Wypunktuje co mam i czym sie rożni.

1.Kierownica mam 2 sztuki o tych samych kształtach lecz na jednej sa tylko 2 dziury na końcach na kołeczki
mocujące korki oraz mam druga kierownicę która ma jeszcze 2 dodatkowe dziury z gwintem po prawej stronie w okolicy klamki oraz wybite numer oraz literaX i cos bardzo nie wyraźnego obok

Kiera M04 nie ma żadnych otworów. Otwory nie są oryginalne, ktoś je musiał dorobić pózniej.
Cytat:

2 2 wersje gaszaków jeden z mocowaniem obejmą wokół kierownicy oraz drugi mocowany na 2 śrubki wewnątrz i taki bardziej płaski.

W 04 byly gaszaki na opaskach. Nic nie wiem o przykrecanych. Pewnie masz jakiegoś niemca.
Cytat:

3.Numer na jednej główce ramy wynosi 11 960

Kielecka U48 lub wczesna 04. Rok 49/50
Cytat:

4. szkło z lampy mocno wypukłe na pewno nie wfm i w środku są 3 błyskawice i coś bardzo niewyraźnego wewnątrz co słabo odcisnęło sie w hucie.Na odbłyśniku data 1950 oczywiście oryginalny odbłyśnik z mocowanymi osobno 2 oprawkami.
.

ZWAO. To szkło od pierwszych kieleckich SHL, identyczne ksztaltem z przedwojennym Marciniakiem. ZWAO - Zaklady Wytworcze Aparatury i Oswietlenia, czyli Marciniak po nacjonalizacji. Szkło jak mnajbardziej wlaciwe do ramy z tym numerem
Cytat:

5.Lampa ma wystające szpilki i takie masywne mosiężne nakrętki bez dziury na wylot oraz wewnątrz bezpiecznik

Tak ma być w kieleckich. Sruby chromowane pojawiły się w późnych warszawskich i w M05.
Cytat:

6Syszałem ze rożne były równierz dźwignie cham. nożnego
były dwa rodzaje. Z jednym i dwoma krawedziami przegięcia. Sam kształt pedału był ten sam, inne było jego gięcie.
7.Siedzenia tez sie ponoć różniły

Tak. Kieleckie było nitowane co 3cm jak przed wojną,a warszwskie miało szycie do blachy.
Cytat:

8. Numer silnika X14904 z żurawiem oczywiście kartery z żeberkami,prądnica 15/17 wat o niskim numerze serii.Na moje szczęście mam jeszcze plombę więc silnik w dziewiczym stanie

Jest OK. Numery z X miały Sokoły 125. Czy to silnik z tej ramy? co mówi tabliczka
Cytat:

9 Gaźnik IKOV bardzo podobny do Polskiego G16

Jezeli to jikov 2714 ze skrecanym deklem komoty plywaka, to jest OK. Bywaly takie we wczesnych SHL 125
Cytat:

10.Ponoć dzwignie rozrusznika i zmiany biegów w róznej postaci występowały??

Pierwsze slyszę.
Cytat:

W tej chwili to wszystko co mi przyszło do głowy Jeśli mielibyście jakieś wątpliwości co do opisu którejś części mogę porobić zdjęcia i naocznie przedstawić o co mi chodziło

Pokaż swój kranik.
Cytat:

Bardzo dziwne żeby nikt nic na ten temat nie wiedział??
Z ciekawostek które spostrzegłem mogę dodać że mam dodatkową kalamitkę u dołu pod skosem w główce ramy.

To normalne w SHL z 49/50r.
Cytat:

Słyszałem że była równierz wersja U48 ze składanym tylnym błotnikiem ale nic ciekawego na ten temat nie wiem a tym bardziej czym się różniła??

miała krotszy trapez, tylną lampkę typu paluszek, rolgaz na suwaku, inne klamki i parę drobnych zmian.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mcfrag dnia Wto 11:11, 15 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 15:48, 15 Kwi 2008 Temat postu:







Witam ta kierownica co ja mam wydaje mi się że ma fabryczne otwory tak mi się wydaje oraz poza innym kształtem gaszak niczym innym się nie rożni od tego z opaska dookoła kierownicy.Kranik mam rozkręcany na tylko 2 części,a numer silnika dość duży X14904 więc sam się zastanawiam co i jak.Wieczorem wstawię fotki.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 21:23, 22 Sie 2011 Temat postu:







Prosze o pomoc w ustaleniu dokładnie modelu i roku produkcji mojej shl 125 poniewaz brak jest tabliczki znamionowej i numery karoserii są nieczytelne. fotki są w galerii

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:26, 22 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Opis modeli->[M04] wersja Kielecka i Warszawska - różnice
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group