Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Ogólne->SHL M11W

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
SHL M11W <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
JunaKiszka
PostWysłany: Śro 3:59, 02 Gru 2009 Temat postu: SHL M11W


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

Panowie opłaca się kupić SHL M11W w częsciach z małymi brakami :zapłon,koło zamachowe ,głowica ,oska przód, osprzęt kierownicy,tłumik i pewnie by sie cos znalazło z drobnicy ale to z tych grubszych części za 500ZŁ bez papierów .... ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 12:02, 02 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Ja ci powiem tyle: że zapłon, magneto i tłumik jest warte kolo 150 zł...i to sie da do kupić, gorzej jest z oryginalna głowicą...a zresztą zależy w jakim on wizualnym stanie jest...i 500 zł hmm chyba bym tyle dał... bo na allegro taki wiaterek mógłby nawet pójść kolo 800 zl może nawet więcej... pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowak
PostWysłany: Śro 16:58, 02 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno - Bielsko-Biała

Po 500 zł to ostatnio chodzą same silniki do wiatra Wesoly To prawie jakbyś do silnika dostał "moto"gratis Mruga Ale tak poważnie trzeba wszystko przeanalizować , zweryfikować dokładnie braki i przeliczyć ile by cie wyniosła kompletacja części (np. kierownica do wiatra z oryginalnym osprzętem poszła na "alledrogo" o ile się nie mylę za 120 zeta, a głowica koło 60 dych.Tylko ,że ona rzadko się pojawia) Ogólnie dla samych części jest tyle wart i można się zastanowić nad kupnem.A jeżeli zamierzasz przywrócić do stanu używalności to już trzeba mocniej pomyśleć .Tylko ten brak papierów...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Śro 17:43, 02 Gru 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Jak handlować na allegro to jak ma dużo braków to 500zł to max- silnik może i kosztuje 200-300zł do wiatra ale cała reszta jest już tania, a jak nie ma wydechu i jeszcze paru istotnych części to nie nabierzesz kasy. Zwłaszcza że silniej jest bez głowicy i iskrownika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 17:54, 02 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Picek, nawet taki niekompletny wiatr jak to JunaKiszka powiedział, też by mógł pójść kolo 800 może więcej, bo jak oryginalne części to i szybko idą w miarę drogo.- wiem, bo sam obserwuje wiaterki jak tylko się pojawiają Wesoly Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelSHL
PostWysłany: Śro 18:09, 02 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubartów

Ja ostatnio kupilem rame z papierami i silnik w2a kompletny ( wszystkie numery zgodne z tym co w dowodzie) za 800zl. Wiec mysle ze na czesci warto wziasc a do remontu kup moto z papierami lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JunaKiszka
PostWysłany: Czw 2:02, 03 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

picek napisał:
Jak handlować na allegro to jak ma dużo braków to 500zł to max- silnik może i kosztuje 200-300zł do wiatra ale cała reszta jest już tania, a jak nie ma wydechu i jeszcze paru istotnych części to nie nabierzesz kasy. Zwłaszcza że silniej jest bez głowicy i iskrownika.


Dlaczego ty zawsze jak ja coś napisze to wszystko odbierasz negatywnie ? czy ja tam coś napisałem że chce to sprzedać na alledrogo ? Nie jestem handlarzem i nie handluje motorami ani częściami dla zarobku !!!!! Pytam bo szukam od dłuższego czasu SHL i nie moge znaleść jakiejś za rozsądne pieniądze i na chodzie . Wspomniany kolega ma wiatra w dobrym stanie pod względem blacharskim bo nic nie jest zgnite ani też bardzo nie jest pordzewiałe jest ogólnie w całości tylko ma wyjęty silnik,przednie koło ,blachy boczne i jakieś pierdółki i kolega chce te 500zł mi sie wydawało drogo i nie brałem na razie ,a kolega jest uparty i za ch... nic nie spuści bo tak to bym już dawno ją wziął. Dlatego skierowalem pytanie do was co wy o tym myslicie,a ty od razu że chce to sprzedać z zyskiem i nie wiadomo ile na tym zarobić ! (brak słów)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek33h
PostWysłany: Czw 16:42, 03 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

Po prostu napisał jakby ta sytuacja wyglądała gdybyś chciał to sprzedać i tyle. A to co z tym zrobisz to Twoja sprawa - po co się unosić Gdyby były zdjęcia można by było dokładnie powiedzieć czy się opłaca czy nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 17:06, 03 Gru 2009 Temat postu:







pf a ja kupilem shl m11 za 250 zl w calosci tylko cewke zaplonowom musialem wymienic Wesoly a stan wizualny nawet nie najgorszy
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Pią 6:59, 04 Gru 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ja całego kompletnego wiaterka (jedyny brak to brak oryginalnego osprzętu kierownicy)z dokumentami kupiłem za 500 pln, a drugiego bez silnika i blach bocznych z dokumentami za 150 ale to były okazje Wesoly

Ja bym go wziął.Tylko szkoda że nie ma kwitów,a jest choć numer rejestracyjny, tabliczka albo na błotniku?

Braki potem pomału uzupełnisz.sprzętu kierownicy szukałem rok trochę pomogli koledzy z forum Wesoly
Największy problem będziesz miał z głowicą(pamiętaj nie podejdzie od silnika z gazeli czy wsk silnik W2A ma przesunięty cylinder i głowicę w lewo w stosunku do osi tłoka. Taka głowica kiedyś na alledrogo poszła za 150 zeta...
Ale z czasem myślę,że znajdziesz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Pią 7:05, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Pią 17:50, 04 Gru 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Hej Juna- nie odbieraj źle tego co piszę, nie próbuje udowodnić że nie masz racji- arek33h bardzo dobrze odczytał to co chciałem Tobie powiedzieć.

Czy drogo to zależnie od stanu portfela i napalenia się.
Ja wiatra kupiłem za 80zł (bez kół) ale to są okazje.
Jeśli zamierzasz kompletować to musisz wiedzieć że to kosztuje kilkakrotnie więcej niż zakup tych części razem z motocyklem.
Poza tym jaki jest sens renowacji i w ogóle kompletowania motocykl jeśl nie da się go zarejestrować inaczej niż na zabytek?
Ja jestem wybredny bo już mam trochę tych motocykli i wiem ile co kosztuje, właśnie remontuje bordową i gdyby nie to że mogłem poświęcić inną SHLkę z początku produkcji do skompletowania dosłownie kilku brakujących części to na allegro zapłaciłbym naprawdę dużo, a efekt końcowy i tak nie byłby najlepszy.
To że motocykl ma śrubki to nie oznacza że da się je pochromować, jeśli są zniekształcone od klucza to trzeba zastosować inne.
Pamiętaj motocykl do renowacji to motocykl kompletny i niewysłużony.
Oczywiście każdy motocykl zasługuje na szanse.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JunaKiszka
PostWysłany: Nie 17:21, 06 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

Wy to macie niezłego farta żeby kupić motor za taka kase jak wam sie udało i to z papierami jeszcze,ale podejrzewam że to pewnie było z pare lat temu ,teraz niestety (ja przynajmniej tak uwarzam) że trzeba brać to co zostało jeżeli jest za w miare rozsądną kase bo to nie będzie tanieć tylko przeciwnie i nawet za motor bez papierów za pare lat trzeba będzie dać dużo większą kwote nize teraz .

Nie pamiętam czy są jakieś numery na błotniku,tablicy rejstracyjnej nie ma jest tylko tabliczka znamionowa .Nie wiem dokładnie jak to z tymi papierami będzie bo ta SHL jest i była w rodzinie tego kolegi od którego chcę ja kupić więc jak by im sie chciało to by pewnie nie było wiekszego problemu z odnalezieniem jakis numerów tablicy rejstracyjnej albo coś w tym sensie .Duzym problemem jest jednak fakt że osoba naktórą był zarejstrowany motor nie żyje już z 10 lat więc spisanie umowy z przed 10 lat jest dość ryzykowne i rodzina kolegi sie na pewno na to nie zgodzi .



AAA I MAM PYTANIE PO CZYM NAJPROŚCIEJ POZNAĆ SILNIK WIATROWSKI Z KOŁEM ZAMACHOWYM ? (przy nr silnika będzie miał oznaczenia W2A ? jesli tak to po czym jeszcze ?)

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JunaKiszka dnia Nie 18:26, 06 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 20:07, 06 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Jeśli silnik oryginalny to na pewno na lewym deklu musi być napis Wiatr Wesoly, kolonko wydechu w cylinder powinno wchodzić prosto.. a nie pod kątem..no a przede wszystkim to co sam napisałeś. Oznaczenie W2A tam gdzie jest numer silnika. A żeby kupić taniej SHLke to musisz po wsiach pojeździć i popytać.. pozdro

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Nie 20:07, 06 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JunaKiszka
PostWysłany: Pon 2:35, 07 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

drix1994 napisał:
Jeśli silnik oryginalny to na pewno na lewym deklu musi być napis Wiatr Wesoly, kolonko wydechu w cylinder powinno wchodzić prosto.. a nie pod kątem..no a przede wszystkim to co sam napisałeś. Oznaczenie W2A tam gdzie jest numer silnika. A żeby kupić taniej SHLke to musisz po wsiach pojeździć i popytać.. pozdro



Kurde brakuje jeszcze tej tak jak by przejściówki żeby założyć prawy dekiel z wypukleniem na koło ,trudno jest to dostać ?
A czy sa silniki WIATRA nie na koło zamachowe ? > bo mam silnik W2 (bez a ,i ma na lewym deklu napis wiatr ale nie jest na koło zamachowe .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 15:57, 07 Gru 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

tak, ale jak nie ma kola zamachowego(magneta) i w dodatku ma napis W2 to jest silnik od Gazeli, bo w wsk chyba nie ma tego napisu... zresztą dekiel można zmienić.....a tą 3 połówkę silnika ciężko dostać...nawet bardzo ciężko... pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Ogólne->SHL M11W
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group