Autor |
Wiadomość
|
JunaKiszka
|
Wysłany: Śro 3:59, 02 Gru 2009 Temat postu: SHL M11W |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
Panowie opłaca się kupić SHL M11W w częsciach z małymi brakami :zapłon,koło zamachowe ,głowica ,oska przód, osprzęt kierownicy,tłumik i pewnie by sie cos znalazło z drobnicy ale to z tych grubszych części za 500ZŁ bez papierów .... ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Śro 12:02, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Ja ci powiem tyle: że zapłon, magneto i tłumik jest warte kolo 150 zł...i to sie da do kupić, gorzej jest z oryginalna głowicą...a zresztą zależy w jakim on wizualnym stanie jest...i 500 zł hmm chyba bym tyle dał... bo na allegro taki wiaterek mógłby nawet pójść kolo 800 zl może nawet więcej... pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
nowak
|
Wysłany: Śro 16:58, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno - Bielsko-Biała
|
Po 500 zł to ostatnio chodzą same silniki do wiatra To prawie jakbyś do silnika dostał "moto"gratis Ale tak poważnie trzeba wszystko przeanalizować , zweryfikować dokładnie braki i przeliczyć ile by cie wyniosła kompletacja części (np. kierownica do wiatra z oryginalnym osprzętem poszła na "alledrogo" o ile się nie mylę za 120 zeta, a głowica koło 60 dych.Tylko ,że ona rzadko się pojawia) Ogólnie dla samych części jest tyle wart i można się zastanowić nad kupnem.A jeżeli zamierzasz przywrócić do stanu używalności to już trzeba mocniej pomyśleć .Tylko ten brak papierów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
picek
|
Wysłany: Śro 17:43, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Jak handlować na allegro to jak ma dużo braków to 500zł to max- silnik może i kosztuje 200-300zł do wiatra ale cała reszta jest już tania, a jak nie ma wydechu i jeszcze paru istotnych części to nie nabierzesz kasy. Zwłaszcza że silniej jest bez głowicy i iskrownika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Śro 17:54, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Picek, nawet taki niekompletny wiatr jak to JunaKiszka powiedział, też by mógł pójść kolo 800 może więcej, bo jak oryginalne części to i szybko idą w miarę drogo.- wiem, bo sam obserwuje wiaterki jak tylko się pojawiają Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PawelSHL
|
Wysłany: Śro 18:09, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubartów
|
Ja ostatnio kupilem rame z papierami i silnik w2a kompletny ( wszystkie numery zgodne z tym co w dowodzie) za 800zl. Wiec mysle ze na czesci warto wziasc a do remontu kup moto z papierami lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JunaKiszka
|
Wysłany: Czw 2:02, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
picek napisał: |
Jak handlować na allegro to jak ma dużo braków to 500zł to max- silnik może i kosztuje 200-300zł do wiatra ale cała reszta jest już tania, a jak nie ma wydechu i jeszcze paru istotnych części to nie nabierzesz kasy. Zwłaszcza że silniej jest bez głowicy i iskrownika. |
Dlaczego ty zawsze jak ja coś napisze to wszystko odbierasz negatywnie ? czy ja tam coś napisałem że chce to sprzedać na alledrogo ? Nie jestem handlarzem i nie handluje motorami ani częściami dla zarobku !!!!! Pytam bo szukam od dłuższego czasu SHL i nie moge znaleść jakiejś za rozsądne pieniądze i na chodzie . Wspomniany kolega ma wiatra w dobrym stanie pod względem blacharskim bo nic nie jest zgnite ani też bardzo nie jest pordzewiałe jest ogólnie w całości tylko ma wyjęty silnik,przednie koło ,blachy boczne i jakieś pierdółki i kolega chce te 500zł mi sie wydawało drogo i nie brałem na razie ,a kolega jest uparty i za ch... nic nie spuści bo tak to bym już dawno ją wziął. Dlatego skierowalem pytanie do was co wy o tym myslicie,a ty od razu że chce to sprzedać z zyskiem i nie wiadomo ile na tym zarobić ! (brak słów)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arek33h
|
Wysłany: Czw 16:42, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
Po prostu napisał jakby ta sytuacja wyglądała gdybyś chciał to sprzedać i tyle. A to co z tym zrobisz to Twoja sprawa - po co się unosić Gdyby były zdjęcia można by było dokładnie powiedzieć czy się opłaca czy nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:06, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
|
pf a ja kupilem shl m11 za 250 zl w calosci tylko cewke zaplonowom musialem wymienic a stan wizualny nawet nie najgorszy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bitels
|
Wysłany: Pią 6:59, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Ja całego kompletnego wiaterka (jedyny brak to brak oryginalnego osprzętu kierownicy)z dokumentami kupiłem za 500 pln, a drugiego bez silnika i blach bocznych z dokumentami za 150 ale to były okazje
Ja bym go wziął.Tylko szkoda że nie ma kwitów,a jest choć numer rejestracyjny, tabliczka albo na błotniku?
Braki potem pomału uzupełnisz.sprzętu kierownicy szukałem rok trochę pomogli koledzy z forum
Największy problem będziesz miał z głowicą(pamiętaj nie podejdzie od silnika z gazeli czy wsk silnik W2A ma przesunięty cylinder i głowicę w lewo w stosunku do osi tłoka. Taka głowica kiedyś na alledrogo poszła za 150 zeta...
Ale z czasem myślę,że znajdziesz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Pią 7:05, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
picek
|
Wysłany: Pią 17:50, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Hej Juna- nie odbieraj źle tego co piszę, nie próbuje udowodnić że nie masz racji- arek33h bardzo dobrze odczytał to co chciałem Tobie powiedzieć.
Czy drogo to zależnie od stanu portfela i napalenia się.
Ja wiatra kupiłem za 80zł (bez kół) ale to są okazje.
Jeśli zamierzasz kompletować to musisz wiedzieć że to kosztuje kilkakrotnie więcej niż zakup tych części razem z motocyklem.
Poza tym jaki jest sens renowacji i w ogóle kompletowania motocykl jeśl nie da się go zarejestrować inaczej niż na zabytek?
Ja jestem wybredny bo już mam trochę tych motocykli i wiem ile co kosztuje, właśnie remontuje bordową i gdyby nie to że mogłem poświęcić inną SHLkę z początku produkcji do skompletowania dosłownie kilku brakujących części to na allegro zapłaciłbym naprawdę dużo, a efekt końcowy i tak nie byłby najlepszy.
To że motocykl ma śrubki to nie oznacza że da się je pochromować, jeśli są zniekształcone od klucza to trzeba zastosować inne.
Pamiętaj motocykl do renowacji to motocykl kompletny i niewysłużony.
Oczywiście każdy motocykl zasługuje na szanse.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JunaKiszka
|
Wysłany: Nie 17:21, 06 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
Wy to macie niezłego farta żeby kupić motor za taka kase jak wam sie udało i to z papierami jeszcze,ale podejrzewam że to pewnie było z pare lat temu ,teraz niestety (ja przynajmniej tak uwarzam) że trzeba brać to co zostało jeżeli jest za w miare rozsądną kase bo to nie będzie tanieć tylko przeciwnie i nawet za motor bez papierów za pare lat trzeba będzie dać dużo większą kwote nize teraz .
Nie pamiętam czy są jakieś numery na błotniku,tablicy rejstracyjnej nie ma jest tylko tabliczka znamionowa .Nie wiem dokładnie jak to z tymi papierami będzie bo ta SHL jest i była w rodzinie tego kolegi od którego chcę ja kupić więc jak by im sie chciało to by pewnie nie było wiekszego problemu z odnalezieniem jakis numerów tablicy rejstracyjnej albo coś w tym sensie .Duzym problemem jest jednak fakt że osoba naktórą był zarejstrowany motor nie żyje już z 10 lat więc spisanie umowy z przed 10 lat jest dość ryzykowne i rodzina kolegi sie na pewno na to nie zgodzi .
AAA I MAM PYTANIE PO CZYM NAJPROŚCIEJ POZNAĆ SILNIK WIATROWSKI Z KOŁEM ZAMACHOWYM ? (przy nr silnika będzie miał oznaczenia W2A ? jesli tak to po czym jeszcze ?)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JunaKiszka dnia Nie 18:26, 06 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Nie 20:07, 06 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Jeśli silnik oryginalny to na pewno na lewym deklu musi być napis Wiatr , kolonko wydechu w cylinder powinno wchodzić prosto.. a nie pod kątem..no a przede wszystkim to co sam napisałeś. Oznaczenie W2A tam gdzie jest numer silnika. A żeby kupić taniej SHLke to musisz po wsiach pojeździć i popytać.. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Nie 20:07, 06 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JunaKiszka
|
Wysłany: Pon 2:35, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
drix1994 napisał: |
Jeśli silnik oryginalny to na pewno na lewym deklu musi być napis Wiatr , kolonko wydechu w cylinder powinno wchodzić prosto.. a nie pod kątem..no a przede wszystkim to co sam napisałeś. Oznaczenie W2A tam gdzie jest numer silnika. A żeby kupić taniej SHLke to musisz po wsiach pojeździć i popytać.. pozdro |
Kurde brakuje jeszcze tej tak jak by przejściówki żeby założyć prawy dekiel z wypukleniem na koło ,trudno jest to dostać ?
A czy sa silniki WIATRA nie na koło zamachowe ? > bo mam silnik W2 (bez a ,i ma na lewym deklu napis wiatr ale nie jest na koło zamachowe .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Pon 15:57, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
tak, ale jak nie ma kola zamachowego(magneta) i w dodatku ma napis W2 to jest silnik od Gazeli, bo w wsk chyba nie ma tego napisu... zresztą dekiel można zmienić.....a tą 3 połówkę silnika ciężko dostać...nawet bardzo ciężko... pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|