Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Ogólne->SHL M06 za granicą. POMOCY dla miłośnika Naszych sprzętów!!!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
SHL M06 za granicą. POMOCY dla miłośnika Naszych sprzętów!!! <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
lehoom
PostWysłany: Pią 15:46, 27 Cze 2008 Temat postu: SHL M06 za granicą. POMOCY dla miłośnika Naszych sprzętów!!!


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Jak w tytule. Drogą pantoflową nawiązałem znajomość z gościem z Holandii który ma SHL M06U 1959r. i poszukuje informacji, danych, fotek i wszelkiego info nt tej maszyny bo ma zamiar ją remontować do stanu dawnej świetności. Tak więc zwracam się do Was - szanownego grona fanatyków SHL o materiały i opisy nt. M06 bo ja bardziej siedzę w M11 i WFM i niechciałbym dać jakiejś gafy w informacjach.
- Przede wszytkim określmy czy jest to w miarę oryg. sprzęt na podstawie fotek. Wydaje mnie się że tak bo skąd w Holandii częsci od innych SHL z którymi mogła być pomieszana. Poza tym widzę ze nie jest to typowa exportówka bo tabliczka znamionowa jest w języku polskim.Jeśłi wogóle M06 były exportowane.

- Jakie wzory malowania powinny być? Czy takie jak są ślady starej fabry na niej? Żółte logo na baku?
- Gdzie chromy mają być?
- ile było wyprodukowanych M06U a ile M06T , ile M11 dla porównania. W jakich latach były produkowane?
- Czy ktoś wie od czego da się podpasować platynki? W Holandii nie ma częsci do polskich sprzętów ale może od jakiejś Jawy/MZ itp. da się?
- Czy ktoś byłby chętny wspomóc zdobyć części do niej? Ja obecnie przybywam w UK więc nie dam rady kupić i wysłać osobiście ale może jakoś w połączeniu razem damy radę? Oczywiście kolega by zapłacił za nie.Wesoly Mam konto na ebay.uk oraz platności Paypal więc nie jest tak źle.
- Czy macie fotki 100% oryginalnych lub 100% odrestaurowanych M06U dla wzoru?

Poniżej są fotki jego SHL-ki i może ktoś ze speców np. SM-500 - Sherlock Holmes SHL-ek spojrzy na tabliczkę znamionową i porówna ze stanem motocykla z fotek?
Przydałaby się jakaś literaturka do M06U/T która mógłbym przetłumaczyć u podesłać temu gościowi. Wydaje mnie się że mam coś na M06 ale nie wiem co i gdzie Wesoly
Ok. To chyba tyle. Jak cos mnie sięprzypomni to dopiszę. Liczę na Waszą pomoc. Już dziś odpiszę mu co nieco i podeślę kilka fotek i info. Resztę później jak coś wymyślimy. Dzięki i pozdro.




[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SM-500
PostWysłany: Pią 19:20, 27 Cze 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

No piękniuni motocykl. Wszystko w jak najlepszym porządku. Jedynie zbiornik w tak wysokim nr powinien mieć boczne gumy ale, jak się dzisiaj dowiedziałem w M06U gumy na zbiorniku były doklejane. Z takim logo się jeszcze nie spotkałem. Mam katalog części ale niechciałbym mu zamieszać bo tam są też opisane elementy do M06T. M06U wyszło ok 10000 M06T 20000 a M11 150000 podaję z głowy przybliżone dane. Nwet lampkę z tyłu ma jak trzeba !!! Podpytaj, może wie skąd się tam wziął ten motocykl, a może sam wyśledzi? Podeślę Ci na maila kilka zdjęć. Marcin mógłby służyć radą. Ma SHL M<06U odrestaurowaną i juz na żółtych blachach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Sob 7:17, 28 Cze 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Ok. Dzięki. Maila dostałem od Ciebie. Przyda się bardzo. Ja sam nie jestem pewien czy to żółte logo powinno być żółte. Jak już to niebieskie. Niestety niewiele M06 zachowało się do dziś więc trudno określić co z czym. A ta skąd się wzięła w Holandii to wogóle nie mam pojęcia. Zapytam co i jak.

Koła powinny być malowane czyż nie?
Czy platynki będą pasowały od WSK/WFM? Raczej tak mnie się wydaje.
pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pon 7:29, 30 Cze 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

platynki spokojnie od WSK nie od WFM bo tam jest inaczej ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jenny
PostWysłany: Pon 9:38, 30 Cze 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

Pięknie zachowana i widzę że już pomagacie, brawo!! Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Czw 1:59, 03 Lip 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Ok. Mam już trochę info od gościa. Pisze że kupił tą sHL przez jakąś aukcję od ludzi którzy nie wiedzą jak SHL dostała się do Holandii.
Co zabawne SHL ma polską rejestrację.

nr. ramy: 011282
nr. silnika 16792
Rok 1959
nr.rej LL5050

Czy LL to może byc Lublin?

Jaka firma robila zapłon/przerywacz w tamtych czasach? Gość mi pisze że to prawdopodobnie Zenith ale przecież sami robiliśmy platynki w PL a nie od Zenitha.

I jeszcze jedno: Jaki stosunek oleju do paliwa ma być w SHL M06U?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lehoom dnia Czw 2:44, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 23:01, 25 Lip 2008 Temat postu:







Platynki, tak jak cały iskrownik z kołem magnesowym robił warszawski Zelmot. W stosunku 1:25
Powrót do góry
picek
PostWysłany: Sob 14:34, 26 Lip 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

LL jest to lublin miejski - seria LL szła teoretycznie od 56 do 76 roku, ale ja bym stawiał ze jednak zaraz po zakupie ktoś go zarejestrował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Ogólne->SHL M06 za granicą. POMOCY dla miłośnika Naszych sprzętów!!!
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group