| Autor | Wiadomość | 
		
		  | pawe86 | 
			  
				|  Wysłany: Pon 14:57, 28 Maj 2007 Temat postu: [SHL 250R]   Poszukuje wiecej danych |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 03 Lis 2006Posty: 906
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: wrocław
 
 | 
			  
				| witam wszystkich. Ostatnio wpadłem na taki wspaniały pomysł, ze sobie zrobie SHL 250R i z tego co wiem to w silniku tego motocykla zmieniono cylinder, głowice, tłok(te czesci od MZ chyba Tropic), zwiekszono skok tłoka(i tutaj nie wiem czy przerobka istniejacego w S-32 walu czy z MZ) i załozono inny zaplon. Rama jak w M11 tylko wzmocniony wachacz tylny i inne amortyzatory, pojedyncze siedzenie oraz skrocony blotnik, no i przod teleskopowy bardzo podobny do przodu od jednej z wsk 
 
 Ja chce sprobowac zalozyc cylinder tlok i glowice od MZ Tropic i przymierzyc wal a jak nie bedzie pasowal to wytoczyc nowe polowki pelne do czopow i zlozenia igielkowego z S-34(oczywiscie na wiekszy skok tłoka. aby cylinder umocowac do karterow chce go obspawac aluminium itd. Przod zalozyc od WSK perkoz (z aluminiowymi "goleniami") no i wachacz tylny od WFM.
 
 Jak myslicie cos takiego da rade smigac???
 i mam prosbe jak ktos ma jakies dane techniczne tego lub jakies inne informacje dot. zmian o ktorych tutaj nie napisalem niech da znac.
 
 Pozdrawiam
             
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  |  | 
       |  | 
    
		
		  | Doli_M11 | 
			  
				|  Wysłany: Pon 15:17, 28 Maj 2007 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Moderator
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 31 Lip 2006Posty: 1090
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Szczecin
 
 | 
			  
				| Mam Motor z 67 (chyba) i jest w nim artykul o tym motocyklu. Skan przesłałem Barteq'owi. Jesli on bedzie szybszy to on to tu wrzuci a jesli nie to ja   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | barteq | 
			  
				|  Wysłany: Pon 21:54, 28 Maj 2007 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Administrator
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 26 Lis 2005Posty: 666
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Rybnik
 
 | 
			  
				| na stronce już jest conieco o tym modelu   a tutaj można pobrac artykuł [link widoczny dla zalogowanych]
 
 co do tych części z MZ to nie wydaje mi sie żeby tam coś takiego dawali
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | pawe86 | 
			  
				|  Wysłany: Wto 7:50, 29 Maj 2007 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 03 Lis 2006Posty: 906
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: wrocław
 
 | 
			  
				| dzieki za artykul. ale co do czesci od MZ to w ksizce Zielinskiego jest napisane ze cos wykozystali, a na zdjeciach widac ze ten cylinder i gflowica sa bardzo podobne do MZ i srednica tez sie zgadza tylko nie moge znalezc ile wynosi skok tloka w mz
 
 Oj widze ze to nie bedzie takie łatwe bo co jakies info to inne dane:(
 
 Pozdrawiam
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | barteq | 
			  
				|  Wysłany: Nie 9:05, 24 Cze 2007 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Administrator
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 26 Lis 2005Posty: 666
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Rybnik
 
 | 
			  
				| nie wiem czy w 250R był ze MZ ale w 250Cross-1 na pewno były robione w fabryce 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  |  |