Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Śro 16:36, 23 Kwi 2008 Temat postu: Potrzebne fotki (polerka kontra szkło) |
|
|
|
Yoł
Macie może jakieś fotki polskich zabytkowych motocykli (koniecznie odrestaurowanych) w 2 rodzajach: 1 z polerowanym alu, 2 ze szkiełkowanym alu? Zacząłem u siebie polerować i efekt jest na prawdę ciekawy, ale coś mnie tknęło i zastanawiam się, czy może nie wyszkiełkować chociaż części. Z góry dzięki za fotki (im więcej tym lepiej)
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 16:37, 23 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bitels
|
Wysłany: Czw 8:53, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Zajrzyj na link z moją gazelką u mnie silnik jest po szkiełkowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 9:44, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Jak długo po remoncie robiłeś te zdjęcia? Widać że silnik jest po prostu czysty. Odnoszę wrażenie, że polerka dłużej się utrzymuje niż szkiełko.
Czy o powierzchnię szkiełkowaną trzeba też tak dbać jak o polerowaną (przecierać...)
No i nadal mam dylemat, doradźcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Czw 15:45, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Zdjęcia te w zimowej scenerii były robione rok po remoncie.A co o dbanie to tylko myje moto i od czasu do czasu psyknę Brunoxem w sprayu i przetrę szmatką. Szkiełkowanie jest matowe i nawet jak sie utlenia potem aluminium to tego nie widać. A najbliższe jest oryginalnej fakturze z jaką wychodzą dekle z formy po odlaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:43, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
To co proponujecie, szkiełkować silnik, czy polerować (resztę poleruję raczej) ale zawsze można polerowane wyszkiełkować
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pią 15:47, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Szkiełkowane wygląda bardziej oryginalnie, ale do szkiełkowania też trzeba pousuwać głębsze wrzemy bo jeżeli nie to potem dalej są widoczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mcfrag
|
Wysłany: Pią 19:17, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DWL
|
Szkiełkować. Proces ten oprócz faktury, która nie odbiega od oryginału, powoduje zasklepianie porów aluminium, oraz utwardzenie jego powierzchni. W efekcie slinik po szkiełkowaniu jest łatwy do utrzymania w czystości długo po samym szkiełkowaniu. Brud, zwłaszcza tłuszcze nie wnikają w pory. Łatwo je całkowicie usunąć.
A poler, chrom, itp - kwestia gustu. Jeżeli ktoś lubi (vide ta Hiusowa WSK Love Parade Style) - trudno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Pon 13:33, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 17:55, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
|
Ronin pisałem do tego gościa na maila ale nie odpisuje. Może ten adres jest już nieaktualny bo post jest z 2006r. Jeżeli posiadasz aktualny kontakt to możesz podać na forum
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Wto 18:49, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Widzę Tommy że mamy ten sam problem Też czekam na odpowiedź i nic, wczoraj się zorientowałem że posty są sprzed dwóch lat. Poszukam właściwego adresu bo coś mi się wydaje że gdzieś mi mignał jakiś inny, jak coś to wrzuce tutaj
Znalazłem jeszcze taki adres [link widoczny dla zalogowanych], napisałem i czekam, może ten jest właściwy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ronin dnia Wto 18:57, 06 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Śro 12:17, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Ja z nim rozmawiałem jakieś dwa miesiące temu przez telefon (gdzieś jest podany w tym poście) silnik do SHL-ki od 150 pln zależy w jakim stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Śro 12:46, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Chyba też zadzwonie bo na maila na razie nie odpisał, ja chcę na razie zrobić tylko piasty wiec powinno być troche taniej. Dzieki bitels!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:25, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
|
Szkiełkowałem swoje bębny u Jarka, którego ogłosznie możecie znaleźć na mojej stronie ([link widoczny dla zalogowanych]) lub na forum (szkiełkowanie).
Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, wszystko jest czyste nawet w zakamarkach, bez żadnych smarów, zabrudzeń itp.
Szkoda ze nie zrobilem zdjęcia przed szkiełkowaniem bo napewno zachęciłbym Was jeszcze bardziej. Cena naprawde przystępna, jakość pierwsza klasa. Zdjęcie moich bębnów po szkiełkowaniu i przetoczeniu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli chcecie skorzystać z usług Jarka najlepiej do niego zadzwońcie, tak będzie najszybciej
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 17:26, 08 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Czw 18:33, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Dawids fajnie że wkleiłeś fotki wiem jak wyglądają moje bębny i jak patrzę na te zdjęcia to też chce mieć je takie ładne, na pewno do niego zadzwonię. Pomyslałem właśnie że mam jeszcze parę rzeczy które się nadają do odnowienia. Możesz zdradzić jaki był koszt zrobienia tych bębnów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:29, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
|
Rzeczywiście ładny efekt, jednak w przypadku bębnów zdecydowałem się na polerkę, muszę jeszcze tylko bawełnianą tarczą przejechać, bo nawet miękki filc zostawia ryski.
Wiem wiem nieoryginalnie, ale to moja gazelka, a ponadto w latach 70 tez można było polerować :-P
Co do silnika to się jeszcze zastanawiam.
A na usprawiedliwienie dodam, że będzie to jedyne świadome odejście od oryginału, kolorystyka i chromy zostają fabryczne (znaczy jak z fabryki, bo fabryczne to się nie nadają już )
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 20:32, 08 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|