Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->Reaktywacja SHL M11W i WSK 125

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Reaktywacja SHL M11W i WSK 125 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 13:36, 19 Lut 2012 Temat postu:







myśle o małej suszarni,tzn. zrobić mały kanał z folii, wstawić do niego grzejnik i każdy pomalowany element odkładać właśnie tam. Folia powinna ochronić w dużym stopniu od kurzu i pyłu. Wesoly Tylko ciekawe czy nie będzie się w tym kanale skraplać ?
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Nie 15:19, 19 Lut 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Ja bym się w to aż tak nie bawił, bo malowanie całego motocykla to jest z 1.5h roboty. To świeżo pomalowane elementy jak wyniesiesz nawet na godzine do 10oC to nic im nie będzie. Byle byś pryskał w temp ok. 18oC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 15:35, 19 Lut 2012 Temat postu:







wiem, wiem
Dzisiaj znalazłem dowód i okazało się że rok produkcji to 1967 a nie 64 jak podałem na poczatku, sorry za pomyłkę Zawstydzony Słyszałem kiedyś, że można jakoś po numerach ramy sprawdzić który to egzemplarz. Można wiedzieć które to numerki? Mruga
Powrót do góry
Rojek
PostWysłany: Pon 14:02, 20 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Cytat:
Słyszałem kiedyś, że można jakoś po numerach ramy sprawdzić który to egzemplarz. Można wiedzieć które to numerki?

Też mnie to ciekawi. To chyba kolega Picek jest w tym specjalistą?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 0:47, 23 Lut 2012 Temat postu:







Dzisiaj było trochę pracy, uszykowaliśmy shl do malowania, wsk w połowie też gotowa, i umyliśmy silniki od shl i wsk. Jutro jeśli starczy czasu na jakiekolwiek prace, to planujemy uszykować już wszystko pod malowanie. Na lakierowanie pewnie nie starczy czasu. W piątek pewnie pojedziemy zawieść cylindry do szlifu i po części. Mruga

Już prawie koniec ferii więc pewnie jeśli cokolwiek będziemy robić to tylko w soboty. Proszę tu o wyrozumiałość jeśli rzadko będę zdawał jakieś relacje z remontu. Jezyk

PS: Ktoś wie czy dobrze robią szlify w Nieszawce?
Powrót do góry
marianek_spox
PostWysłany: Pią 22:06, 24 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Lewy karter silnika nie powinien mieć korka do spuszczania paliwa z komory korbowej w przypadku zalania, cylinder i głowica nie pochodzą od modelu M11W, ale od zwykłej WSK 175. Kolanko wydechu również musi być nieoryginalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 1:08, 25 Lut 2012 Temat postu:







wiem, że cylinder i głowica są od wsk-i 175, ale w przyszłości planuje skompletować wszystko na 100%oryginał. Dla mnie najważniejsze jest to, żeby nie wpadła w ręce kogoś kto zrobi z niej jakiegoś chopera czy coś w tym stylu. Ja tylko patrze na to aby wszystko było z epoki i żeby nie wprowadzać żadnych zbędnych modyfikacji.

Dzisiaj byliśmy zgodnie z planem po części, dostaliśmy prawie wszystko.

Zgubiłem osłonę boczną od wiatry. Tu pytanie ma ktoś na sprzedaż taką osłonkę? Prawą mam, lewą będę zainteresowany.

Jakie są różnice pomiędzy m11 a m11w? Oczywiście silnik, osłony boczne, brak amortyzatora skrętu. To są różnice jakie znalazłem w internecie. Przy mojej elce ciekawostką są amortyzatory ponieważ są całe chromowane jak by były od lux-a. Ponawiam tu pytanie o te numery ramy.

Już nie mogę się doczekać kiedy odpalę ją i zrobie nią pierwsze kilometry. Ale to marzenia Jezyk trzeba brać się do pracy xD
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Sob 1:29, 25 Lut 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Chromowane amortyzatory to dość często spotykane "upiększenie" Wesoly Więc tym się nie sugeruj, że to może być lux. Licznik masz w PL wersji czy ANG? na baku był chrom?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 2:03, 25 Lut 2012 Temat postu:







nie wiem jaka jest różnica między PL a ANG, mój licznik jest szary wyskalowany do 100KM i na środku napis S-H-L. Bak był pomalowany cały na czarno, więc trudno stwierdzić.
Powrót do góry
JunaKiszka
PostWysłany: Sob 12:44, 25 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

Jeżeli licznik jest w kilometrach tzn że wersja polska , jak by był w milach albo coś to w tedy mógłby to być export choć też nie koniecznie .

Jeśli kolega mówi o tym motorze co jest w całości na zdjęciach to jest to WSK prawdopodobnie model ,,L,, .Nie jest to WFM !


Hehehe mój kolega z okolicy Rzeszowa był pod Poznaniem po ,, W ,, ,a ty w Rzeszowie . I nie potrzebnie jeżdzi się po pare set kilometrów z jednej strony na drugą-P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JunaKiszka dnia Sob 12:53, 25 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 19:51, 25 Lut 2012 Temat postu:







Rzeczywiście to jest WSK, ale kiedy wstawiałem zdjęcia to się pomyliłem bo ich stan identyczny a ta WSK jest na podwójnej ramie tak samo jak WFM. WFM stoi w innym garażu. Jak będzie czas to wstawię fotki.
Pomóżcie mi z tą boczną osłoną, jakieś namiary czy coś takiego. Zalamany
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Sob 22:19, 25 Lut 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

w allegro wpisz shl m11w , koleś tam ma 2 osłony boczne za 80 zł licytacja jest. 1 sztuki raczej nie kupisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 23:58, 29 Lut 2012 Temat postu:







nie zdążyłem kupić Kwasny
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->Reaktywacja SHL M11W i WSK 125
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group