Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11 W->SHL m11W 67r. - Szczepan_dg

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
SHL m11W 67r. - Szczepan_dg <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
halcik
PostWysłany: Śro 0:54, 03 Sty 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1542
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jest możliwe, choć jeszcze nie wiem na jak długo. Testowane 3 miesiące temu i tylko 30km, ale za to nie na drugie a na obejmie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Śro 20:49, 03 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 74
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Szczepan_dg napisał:
Znalazłem klamki z mocowaniami, natomiast mocowanie przy rollgazie do naprawy. Jak jest ze spawaniem tego stopu?


To jest na szczęście alu, pewnie jakieś AK-9, ale dobrze spawalne, pospawasz bez problemu twardym stopem AlMg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MGrzegorz
PostWysłany: Nie 22:50, 07 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Wrz 2017
Posty: 13
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zawiercie

Mogę się mylić. Zabrałem do speca (co to nie jedno już u niego robiłem),odprężnik od junaka pęknięty w miejscu wejścia linki ,myślę zaspawa nawiercę będzie git.A tu zonk Spec mówi że materiał nie spawliwy. Macie kogoś kto to zrobi? Odpowiedzialnego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczepan_dg
PostWysłany: Nie 23:45, 07 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 31
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

Mam już załatwionego spawacza do tego, ale zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. Klamek jeszcze nie mam, w tym tygodniu powinny do mnie dotrzeć. Dam znać jak się SPAWY mają Mruga Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczepan_dg
PostWysłany: Pon 20:07, 30 Kwi 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 31
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

Hej, dłuższy czas mnie nie było. Udało mi się na ebayu kupić za grosze uchwyt który miałem pęknięty Wesoly
Dzisiaj natomiast zwracam się do Was z 2 pytaniami, a mianowicie:

1. Czy w M11W lewa klamka i mocowanie również były tak sygnowane jak komplet prawy? (M11-mocowanie/logo SHL - klamka)? Lewą stronę mam bez oznaczeń.

2. Drugie pytanie już mniej bzdurne, a mianowicie chodzi o zapłon.

Jak już wcześniej pisałem, mam silnik Wiatr 060. Silnik ma dobrą kompresję i do czasu aż nie kupię i wyremontuję docelowego silnika czyli W2A, chciałbym go uruchomić i w końcu przejechać się moją SHL-ką. Brakuje mi jednak zapłonu.

Do silnika dołożony jest dystans z SHL i sprawa wygląda tak:



Jaki zapłon będzie tutaj pasował? Czy na tą podstawę dopasuję zapłon od WSK 175, 125 czy może zwykły z SHL? Ew. Jaki zestaw CDI można byłoby tutaj podpasować?

Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 21:17, 30 Kwi 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1542
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Zapłon od wsk 125 i tak samo cdi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczepan_dg
PostWysłany: Pon 23:11, 30 Kwi 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 31
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

Dzięki za odpowiedź!
Dla pewności jeszcze zapytam, czy to ta prądnica?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 2:25, 01 Maj 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1542
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Zmierz średnicę wewnętrzna zapłonu, te 3 wypusty je ograniczają i porównaj z średnicą czopu na silniku. Zapłon w shl ma w tym miejscu wytłoczenie. Ale i tak najłatwiej jest sprawdzić numer części w katalogu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczepan_dg
PostWysłany: Wto 12:49, 01 Maj 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 31
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

Ok, dzięki za podpowiedź Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Pią 10:51, 04 Maj 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 802
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Od wsk 125 w innym miejscu ma przykrecany kondensator , wiec jest problem żeby przykleić do tego trzeciego kartery.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 16:01, 04 Maj 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1542
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Wiertarka i gwintownik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Pią 22:27, 04 Maj 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 802
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Czyli bez modyfikacji nie podejdzie wiec lepiej go odrazu uświadomić. Skoro masz nie org silnik to załóż cdi a i później przełożysz sobie do w2a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczepan_dg
PostWysłany: Pon 10:15, 07 Maj 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 31
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

Obawiałem się o średnice i wymiary iskrownika. Przeniesienie kondensatorka nie będzie problemem. Zapłon CDI powinienem wtedy wziąć do 175ccm?

Moje pytania są pewnie banalne ale pierwszy raz mam do czynienia z polskimi sprzętami. Silnik nie orginalny, zmodyfikowany i do tego z brakami. Wolę się upewnić przed zakupem Wesoly

Co do samego CDI mam lekko mieszane odczucia. Z jednej strony motocykl straci przez to na orginalności, a z drugiej strony pozwoli to na usunięcie chyba najczęstszych przyczyn usterek w tych motocyklach...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 11:04, 07 Maj 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1542
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jak już CDI to od WSK 125. Znam osoby które na zapłonie od wsk125/shl m11 robią dystanse 1200 km rocznie bez dotykania zapłonu. Dobre platyny, smarowanie filcu i jazda. U siebie mam i tak i tak, niestety na CDI silnik traci na momencie obrotowym. Odczuwam to szczególnie przy ruszaniu, ale już podczas jazdy mi nie przeszkadza, a pod strome górki nie podjeżdżam Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczepan_dg
PostWysłany: Pon 12:20, 07 Maj 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 31
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

Rozumiem. Pewnie wiąże się to z lżejszym kołem zamachowym. Miałem już upatrzoną aukcję iskrownika ale zwiał mi sprzed nosa. Jak jest z jakością nowych cewek/kondensatorów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny Strona 3 z 5

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11 W->SHL m11W 67r. - Szczepan_dg
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group