Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont SHL M11 1965r, kadek05

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Remont SHL M11 1965r, kadek05 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
kadek05
PostWysłany: Nie 12:32, 04 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

Próbowałem na wszelakie możliwości, ale dzisiaj na spokojnie spróbuje zrobić tak jak mówisz i zdam relacje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 21:45, 05 Lis 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Może banalne pytanie ale czy przelewasz gaźnik? Potem tylko "na sucho" kopnąć kilka razy i musi odpalić. Ja w Gazeli nie używam przepustnicy "ssania" do odpalania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kadek05
PostWysłany: Wto 15:29, 06 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

w pierwszym gaźniku miałem taką przypadłość,że gdy rozkręciłem komorę z pływakiem i po naciśnięciu dźwigni do przelewania wogóle ona nie miała kontaktu z pływakiem, czyli nie zatapiała pływaka. po zmianie samej komory z pływakiem teraz nacisk tej dźwigni do przelewania delikatnie dotyka.
pływak ustawiłem tak jak gdzieś przeczytałem na forum, czyli tak,żeby dopływ paliwa był zamykany podczas gdy pływak jest w poziomie.

Wczoraj próbowałem zapalić z ssaniem i też nic z tego. to jest ewidentnie problem z gaźnikiem bo gdy podleje paliwa pod świecę to SHLka zawszę się odezwie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kadek05
PostWysłany: Śro 17:34, 06 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

Troche powoli ale coś tam się rusza...
mam kolejną zagwostkę..
a mianowicie możecie mi powiedzieć co myślicie na temat tej głowicy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A tak wygląda cylinder, zdjęcia nie są najlepsze ale coś tam widać:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mierzyłem prześwist cylindra i ma 62,3[mm] czyli wynika, że to jest już po trzecim szlifie. Jest sens robić kolejny szlif? na allegro widziałem tłoki i na VI szlif..
U mnie koszt samego szlifa to 50zł, a jakie ceny są u Was?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Śro 18:24, 06 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

głowicę postaraj się wyrównać (papier ścierny , przepoleruj) tak by trochę te kartery zniwelować , a cylinder do szlifu i sprawdź czy nie ma ostrych krawędzi przy oknach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont SHL M11 1965r, kadek05
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group