Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] mprojekt - Remont mojej shl

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
[M11] mprojekt - Remont mojej shl <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
mruty
PostWysłany: Pią 22:06, 19 Lut 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Do wypowiedzi Szczeska dodam tylko że klakson powinien działać w każdej pozycji, tak samo jak stop.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Sob 14:50, 20 Lut 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Dzieki chłopaki to w wolnej chwili wiem do czego zmierzać
@edit
23.02
Wszystko działało jak należy przez parę minut, już miałem składać lampę przy następnym podejściu, ale okazało się że mam zwarcie na stacyjce, na pinach wyjściowych na tylną lampę i podświetlenia licznika mam mase a parę godzin wcześniej miałem piękny + i świecące żarówki Zdegustowany będę ją musiał ponownie rozebrać albo walnąć w kąt i kupić coś działającego. Pewnię WD za dużo nalałem, eh i znów krok w tył
@edit
26.02
Udało sie ożywić stacyjkę, zimne luty coś czego się nie spodziewałem poprawiona i dziala jak należy, instalacja uruchomiona światła świecą


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Sob 0:12, 27 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Wto 11:24, 22 Mar 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Stan obecny motocykla, gumy na bak mam z przejściami, nie polecam sklepu motostore gdynia z allegro, badziew totalny, zresztą sami zobaczcie na zdjęciu poniżej, ślepy by tego nie pomylił bo wyczułby w palcach różnicę,
(TAK TO DOSTAŁEM JAKO KOMPLET) ale teraz wiem że to zagranie celowe, bo po długiej batalii z nieodbieraniem telefonów w końcu udało się skontaktować przez sms. Straciłem 12zł na odesłanie pomylonych gum, dwa tygodnie czasu i na domiar dostałem nie takie gumy za jakie zapłaciłem 49zł + 2x przesyłka. Nie będę roztrząsał tematu po prostu zarzekam się że więcej u tego dziada z ulicy Urunga nic nie kupię. Nity do tabliczki znamionowej też taki sprzedał że wpadają całe bo są o dwa rozmiary za małe...






a tu drobny smaczek, jak już pisałem nie satysfakcjonuje mnie moje siedzenie więc upolowałem coś co będzie poddane reanimacji u mojego tapicera czyli gąbka z siedzeń samochodowych ręcznie formowana i włoska skórka na tapicerkę samochodową, wreszcie też będę miał siedzenie z listwami alu zamiast nitów i wszystko to można robić na spokojnie bo na obecnej kanapie mogę jeździć Wesoly



Tylko teraz kolor? klasycznie czarne w całości czy zrobić wstawkę np czerwoną, czy to nie będzie cepeliada za bardzo


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Wto 11:26, 22 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Wto 11:28, 22 Mar 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1995
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Punkt widzenia przez. .
Punkt siedzenia 😂


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Wto 21:12, 22 Mar 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 204
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Co do kolorów to my już Ci nie możemy nic doradzić Mruga Sam musisz zdecydować. Mogę co najwyżej zaproponować przejrzenie zdjęć innych, odrestaurowanych SHL-ek i znalezienie najodpowiedniejszego.

Moje siedzenie jeszcze nie ma listew, ale tylko dlatego, że nie potrafię ich doczyścić. Mam zamiar spróbować z Coca-Colą, a jeśli to nie pomoże to z filcem polerskim (chyba, że macie jakieś lepsze pomysły).

Z osłonami bocznymi baku też muszę jeszcze trochę powalczyć, bo kupiłem takie z dość grubej gumy i ciężko się je nakłada.
Do tego szwankuje mi elektryka. Kupiłem niesamowicie badziewną stacyjkę, nie dość, że sam plastik był bardzo słaby to styki były znacznie cieńsze i grosze od tych stosowanych 50 lat temu... Tak więc trzeba było składać z dwóch jedną, tyle, że nie wiem, czy na schemacie z nowej nie ma błędów, bo np. nie chce mi świecić postojowa tylna lampa (gdy ustawię tylko na postojowe światła).

Pochwal się kiedy zamierzasz wyjechać z garażu? Mruga Ja chętnie wystartowałbym już za tydzień, po 5 miesiącach remontu.

Co do samego Twojego motocykla - po prostu piękny! Wesoly Co do różnic między Twoim a moim będzie (nie licząc siedzenia) m. in. zamykany korek wlewu paliwa, kolor cylindra i pedału hamulca - dałem go do malowania proszkowego, by zbyt szybko nie pojawiły się na nim rysy, ale chyba kiedyś pójdzie do chromowania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seba101626 dnia Wto 21:13, 22 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Wto 21:36, 22 Mar 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Z kolorem chyba pozostanę przy czarnym, chociaż nie powiem jest tu na forum jedno foto elki z czerwonym siedzeniem i ma coś w sobie.
Listwy jak chcesz doczyścić na błysk to jest taka włóknina którą stosuje się do czyszczenia rurek miedzianych przed lutowaniem, doczyścisz tym na blysk [link widoczny dla zalogowanych]
Gumy oslon jak montujesz? bo najpierw zaklada się na blache później robisz nacięcie w miejscu śruby i dokręcasz, inaczej tego nie założysz.
A co z t twoją starą stacyjką nie tak? Jednak nowe cześci to badziew totatlny, kup najwyżej jakąś używke, chociaż jak mośz te blaszki i sprężynki z nowej to w starej stacyjce nie ma się co zepsuć, popraw luty bo u mnie były zimne i nie miałe też plusa na światła.
Ja już wyjechałem w sobotę tylko zaliczyłem falstart bo na wyższych obrotach traci moc, ale już kilka typów mam do sprawdzenia, czekam tylko na pogodę Wesoly
Powiem Ci że ja do konca nie jestm zadowolony z efektu, ale myślę że teraz powolutku wyjdę na prostą (przyklad siedzenia,jeszcze bak mi się nie podoba i tylny blotnik ale bak już mam drugi do zrobienia a na błotnik poluję). Korek chciałeś zamykany, bo ja chwile szukalem tego aluminiowego ale trafiają się czasem. Stopka hamulca, myślę że ten chrom się szybko nie wytrze a nawet jak się wytrze to za 50-60zl można zawsze pochromowac ponownie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Wto 22:51, 22 Mar 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 204
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Moje listwy siedzenia już niby błyszczą, ale jak się człowiek przyjrzy to widać na nich takie jakby czarne plamy / kleksy.

Co do gum osłon - zamontowałem blachę na bak (przykręciłem ją, dałem nawet podkładkę, by bardziej odstawała) i próbowałem naciągnąć jedną z gumowych osłon, jednak prawie w ogóle nie chciała się naciągnąć. Teraz będę się starał jakoś ją rozgrzać.

Starej stacyjki nie było jak przymocować, zresztą i tak nie chciała całkiem dobrze współpracować z nową instalacją elektryczną. Myślałem, że zakup nowej pomorze rozwiązać wszystkie problemy - tylko je pogorszył! Styki grubości mikrometra, beznadziejne wykonanie, tandetny plastik z którego też miałem zasuwkę stacyjki, która rozpadła się przed montażem... Na szczęście mam starą.
Kupiłem też niedawno nowe tarcze sprzęgła i też wstępnie mówię, że stare były lepiej wykonane (z grubszego stopu).

Z moich efektów też nie jestem do końca zachwycony. Siedzenie to jeszcze nic, też mam "zawalone", ale bak mam wykonany trochę niedokładnie, szparunki również, przedni błotnik jest trochę pogięty, chociaż nie widać tego aż tak bardzo (nie chciałem dawać szpachli, stwierdziłem, że farba proszkowa go lepiej zabezpieczy).
Nie wiem jak to wygląda w Twoich stronach, ale u mnie na chromy się dość długo czeka.

Też już chętnie bym pojeździł podczas lepszej pogody, ale nie wiem co na to mój silnik. Na razie jest tylko po kilku próbnych rozruchach. Teoretycznie wszystko jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monini
PostWysłany: Wto 23:02, 22 Mar 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

Listwy siedzenia wyczyścisz mleczkiem kuchennym i gąbką np Cif albo Cler. Stoi na zmywaku w kuchni Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Wto 23:10, 22 Mar 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Spróbuj tą włókniną fajni czyści a w markecie budowlanym kupi się ją za kilka złotych.
Nie chcę Cię zniechęcać ale tak nie założysz tych gum jak należy w oryginale też mają nacięcie w miejscu śruby i nie widać tego, tylko osty nożyk i nacięcie na 0,5cm żeby tylko mały śrubokręt wszedł.
Stacyjke mam obadaną na dokladnie bo dwa razy do niej podchodziłem i naprawdę nie ma cudów i nie ma sie co zepsuć, jak tylko masz środek kompletny sprężyny, śruty i blaszki to sprawa do ogarnięcia.
Na moim siedzeniu ten skaj jest cienizna (motostore) i wersja z nitami to nie było to co chciałem, chociaż takie miałem w oryginale. Przedni błotnik to chyba wszyscy mają pogiety, on chyba seryjnie z matrycy taki schodził Mruga chromy około miesiąca w tigerchrom.
U mnie na postoju też chodzi tak że ręką odpalam i móglbym dać na wzór na youtubie, gorzej z jazdą Jezyk
Podobno w Pszycznie latem macie jakiś zlot moto pod pałacem, wybieram się ze znajomym w charakterze kibica bo byl w tamtym roku i mówi że piękne motory ściągaja tylko z wyższej ligi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Pią 21:41, 27 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

No i w końcu znalazlem chwilę i zarejestrowałem babcię Wesoly
koszty:
-blachy czerwone (bo była wycofana z rejestru) - ok 37zł
-ubezpieczenie - 100zł
-przegląd - 63zł
-blachy białe (po uzyskaniu badań technicznych) - 137zł
czas stracony 4godziny z hakiem na kolejki w urzędach +dojazdy, no ale jazda na legalu -bezcenna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin14_m4
PostWysłany: Śro 17:32, 01 Cze 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Gratuluję wygranej z polskimi urzędami Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Czw 15:53, 02 Cze 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 204
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Ja również, bo za niedługo sam przez to będę przechodził Mruga

Powiedzcie mi jakie dokumenty należy ogarnąć by zakwalifikować się na jednorazowy przegląd techniczny? Czy po uzyskaniu zgody konserwatora zabytków (na jego opinię właśnie czekam) oraz wypełnieniu "Wniosku o przeprowadzenie badania zgodności..." muszę udać się do wydziału komunikacji, czy też mogę od razu jechać na przegląd? Nie wiem czy wyrabianie tymczasowych papierów jest konieczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Czw 21:27, 02 Cze 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Ja miałem stary dowód, ale jak nie masz nic to z papierem od konserwatora musisz do wydziału komunikacji iść po "mietki" dowód i czerwone blachy z tym po ubezpieczenie bo od momentu otrzymania dowodu mamy obowiazek placenia oc w tym samym dniu i dopiero diagnosta ktory jak ma stara ksiazke to wypisze wszystkie dane typu nacisk na os, masa, ladownosc i inne pierdoly nikomu do niczego nie potrzebne. Ja jeszcze powiedziałem ze mam silnik od wfm 125 i mi wpisał pojemność 125cm3 w starostwie nie bardzo chcieli łyknąć, kazali dać papier na silnik, ale powiedziałem ze silnik ma 60lat i nie mam papiera, wiec baba w okienku się pyta skąd wziąłem, to mówię że w koszyku na ziemniaki był, w koncu przyszedł jakiś ich guru i mówi tej babie, że jak diagnosta wpisał 125 to weź przepisz i pieprzyc to i mam shl model 175 pojemnosc 125, w razie co dziadek moze na ryby na B jechac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Pią 9:26, 03 Cze 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 386
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

żeby nie płacić za czerwoną tablicę możesz zaprowadzić na przyczepce moto do diagnosty. zaoszczędzisz czas i kasę. diagnosta nie wymaga tablicy przy badaniu technicznym. wszystko co masz wpisane u diagnosty w wydziale komunikacji przepiszą do dowodu - łachy nie robią. jeśli robią to tak jak piętro wyżej - do kierownika.
tak czy siak dostaniesz miękki dowód 'z urzędu'


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Pią 14:51, 03 Cze 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

wlaśnie nie wiem jak jest dokładnie, bo nawet jak masz tą tablicę to nie możesz jeździć bez przeglądu, diagnosta przeglad daje na kartce, więc po co te tablice też nie wnikalem, ale przegląd zrobił mi dopiero jak miałem dowód bo wcześniej powiedział że nie ma opcji. w sumie te blaszki miałem dwa dni i kosztowaly 37zl, więc nie chciałem się kłócić tym bardziej że na nich sobie dojechałem na stacje diagnostyczna nie wzbudzając podejrzeń (jak miałbym czarna blachę)
Wydaje mi się żę jak nie masz żadnych papierów to czerwonych nie unikniesz, ale dowiedz się


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Pią 14:56, 03 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny Strona 4 z 5

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] mprojekt - Remont mojej shl
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group