Autor |
Wiadomość
|
halcik
|
Wysłany: Śro 20:56, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2243
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
I tak właśnie według mnie wychodziły. Na bazę szedł szparunek i do widzenia. Remontując każdy chce mieć bardziej trwały i świecacy motor i na wszystko daje klara. Ja mam jeden zrobiony tak a drugi bez i niestety ten bez klara miał mało utwardzacza lub sam w sobie jest słaby - nie znam się, bo ma tendencje do odskakiwania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maniekgazela
|
Wysłany: Śro 22:15, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MIESBACH
|
Zetrze się moment bez klaru a jeszcze jak by jeździła kobieta i ściskała nogami bak:) to już po tygodniu by nic z bazy nie zostało żarcik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mprojekt
|
Wysłany: Śro 23:12, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
ja zrobiłem trochę inaczej, najpierw aerografem miejsca pod szparunek, później taśma do szparunków, czarna baza na to druga taśma do szparunków ten odstęp między szparunkiem a srebrną elipsą i zaklejenie środka, srebrne elipsy i klar na całość. A i jeszcze logo zakleiłem przed elipsami ale nie jestem z tego zadowolony, gdzie można kupić wycięte na ploterze bo docinałem nożykami modelarskimi z taśmy na baku i ten efekt nie w pełni mnie zadowala
uprzedzając pytanie nie wyczuwa się że szparunek jest niżej, po klarze wszystko jest idealnie pod palcem równo.
co my z tym klarem w którymś poście wyczytałem że to niszczenie motoru że shl z prl była brzydka matowa i generalnie do dupy Oryginalny lakier był całkiem całkiem tylko te boczki jechane srebrzanką były niedopracowane
16 grudnia
Przyszły chromy, wieczorem zdjęcia dołożę. Powiem tak. Tiger Chrom w moim przypadku nie zawiódł, jestem zadowolony. Naprawdę się przyłożyli i mogę polecić. Nawet naprawiane elementy im wyszły, na jednej ramce co prawda zniknał znaczek zelmotu ale to efekt miedziowania bo na drugiej ocalał ale wagowo czuć w ręce że ta bez znaczka jest sporo cięższa. No ale była zniszczona bardzo więc zobili ładnie i ja jestem zadowolony. Śruba baku też była zbyt mocno sfatygowana i niewarto było jej reanimować ale złego słowa nie powiem. Jestem zadowolony
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Czw 23:26, 17 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mprojekt
|
Wysłany: Nie 23:14, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
kupiłem oryginał tłumik bo nowe podobno brzmią jak puszka po konserwach. oddam do chromu ciekawe ile to będzie kosztowało
@EDIT 28.12
No i po chromowaniu, tlumik nierozbieralny używany żadna szanująca się chromownia się nie podejmie. Zasyfi kwas a w Tiger obawiają się, że może odchodzić płatami. Co teraz? emalia na czarno? mam w okolicy możliwość zrobić emaliowanie (emalia OLKUSZ) tylko czy warto jak to będzie wyglądało? Chrom to jednak chrom. Ma ktoś tłumik od Hartmana czy od tego drugiego nazwy nie pamiętam. Przecież nie wierzę że wszyscy mieli tłumiki cud malina, co robiliście ze swoimi nowe czy macie jakis patent?
@edit 30.12
Hartmann, oryginalne zamki, nowy bagażnik i w tym roku już jej nie dotykam.
Czekam na przesyłkę i wstawię foty 2886zl + wysyłki (chromownia, szlif i regeneracja wału, składanie silnika3x30zl) w miesiąc uhh zaszalałem, nie chcę wiedzieć co by żona powiedziała
Wał + szlif -500zl
Szkiełkowanie - 80zl
Części silnik - 500zl
Tłumik Hartmann - 550zl
Chromowanie - 608zl
Zamki - 117zl
Bagażnik - 180zl
Manetki, uszczelki amorów, ramka licznika, uszczelka korka baku - 97zl
Linki, instalacja, szklanki przód, osłona guma stacyjki 254zl
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Śro 12:01, 30 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_A_N_E_K
|
Wysłany: Pon 22:21, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Bagażnik - 180zl
Z nierdzewki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mprojekt
|
Wysłany: Wto 17:48, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
tak 160zl +20zl kurier z nierdzewki ale super wykonanie, mój był niekompletny i miał urwane mocowanie. foty dam jak wrócę. wogóle nie znalazłem ofert na bagażniki tylko jeden gość to klepie i się ogłasza, robi też zwykłe do chromowania za 90zl, ale nie żałuję wyboru nierdzewki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Wto 17:51, 12 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 19:50, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2243
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
To dawaj namiar, może ktoś jeszcze skorzysta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mprojekt
|
Wysłany: Śro 0:28, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luce11
|
Wysłany: Pią 23:58, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrzeg Czechowice
|
hamuj z tym remontem bo mnie wyprzedziłeś mocno fajnie Ci to idzie i zazdroszczę postępów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mprojekt
|
Wysłany: Nie 12:36, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
Dotarl silnik, trochę ruszyłem do przodu chociaż efekt nie do końca mnie zadowala. Tylny błotnik jest przygiety i nie wiem jak tego wcześniej nie zauważyłem (ostatnie zdjecie dół błotnika tu gdzi chlapacz ) lampa eszcze nie skręcona dlatego nierówno. Docelowo kupię drugi i podmienię bo nie mam siły tego klepać pozatym chyba by mi serce peklo tyle pracy przy malowaniu żebym miał to teraz zniszczyć. Chyba będę musiał chwilę przerwy zrobić bo znów przestaje iść
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Nie 12:49, 07 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 12:41, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Pięknie, miło popatrzeć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mprojekt
|
Wysłany: Czw 10:50, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
Odpaliłem maszyne i mam małego zgrzyta odnośnie elektryki. Kluczyk włożony bez przekręcania motor pali żadne światła się nie święcą, to chyba jest w porządku, przekręcam w lewo zapalaja się wszystkie żarówki, to też chyba ok, przekręcam w prawo na do końca (dwa przeskoki stacyjki) światła gasną silnik chodzi więc mam ten sam efekt co przy położeniu środkowym. Po wyciągnięciu kluczyka silnik gaśnie. Jak to ma wyglądać docelowo co ma się dziać w danym położeniu stacyjki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pią 12:23, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
W jedną stronę powinieneś mieć światła postojowe, w drugą światła do jazdy, na środku samo odpalanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mprojekt
|
Wysłany: Pią 13:01, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
Czyli jak po przekręceniu w lewo świecą mi dwie żarówki to jest ok czy do dupy? w lewo powinna świecić tylko ta mijania czy obie bo w prawo tylko postojowa to wiem że muszę nad tym popracować bo w prawo nie świeci mi jeszcze nic?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Pią 13:03, 19 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Pią 13:33, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
W lewo - światło główne (mijania/drogowe) ; światło pozycyjne z tyłu ; oświetlenie szybkościomierza
na środku - nic
w prawo - światło pozycyjne z przodu ; światło pozycyjne z tyłu ; oświetlenie szybkościomierza
P.S Światło główne pali się tylko przy pracującym silniku, a reszta tylko przy podłączonym aku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|