Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1965r

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
[M11] 1965r <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
motomaciey
PostWysłany: Czw 21:03, 22 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Doradzam rozebranie silnika bo stał x lat bez świecy. Wolał bym przekonać się czy jest tam kilo piachu rozbierając go przed kompletnym zarżnięciem a nie po.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 11:24, 23 Lip 2010 Temat postu:







Niechce zapalic a świeca po paru minutach kopania:D jest zalana czyms czarnym:d Kolega mi tęz muwił żebym wyregulował gażnik ale nie wiem jak to zrobic sa 2 śrubki jedna na gaźniku niedaleko cylindra a druga od spodu gaźnika:d i nie wiem jak to wyregulować także mi podpowiadali żebym zapłon ustawił ale nie wiem jak to zrobic:D
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pią 13:23, 23 Lip 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

to sobie poszukaj w dziale silnik.... tam wszystko jest opisane co i jak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 22:46, 24 Lip 2010 Temat postu:







ale nie moge konkretnie znaleść tego co mi trzeba:D
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 0:05, 26 Lip 2010 Temat postu:







Jak mówisz że długo stała i zalewa na czarno to moze zalewa olejem bo przez długi czas mógł przecieknąc przez simmeringi.Zrób tak jak ktoś to zalecał zalej ją benzyną pokop pare razy żeby benzyna w skrzyni korbowej troche sie " pobełtała'' a potem spóść to ze skrzyni korkiem w przedniej czesci silnika na dole jest ..A potem zobacz..A najlepiej własnie byłoby rozebrac i wyczyścić bo nie wiadomo co siedzi w środku..A jesli chodzi o regulacje gaźnika tu masz ładnie opisane : [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 0:08, 26 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 13:27, 26 Lip 2010 Temat postu:







ten link co mi podałes to w nim jest opisana regulacja gaźnika do wsk:D a so shl m11 idzie zupełnie inny ("pegaz")
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 22:13, 26 Lip 2010 Temat postu:







Na rysunku wsk 175 jest Pegaz .To to samo nawet jest wzmianka ze 175 i 125 tak samo sie reguluje Wesoly
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 22:07, 27 Lip 2010 Temat postu:







ok to gaźnik już wiem jak wyregulować Wesoly ale teraz jak zapłon ustawić??Wesoly bo i tak dalej niechce odpalić
Powrót do góry
Johny4421
PostWysłany: Wto 22:32, 27 Lip 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

Jezeli zalewa Ci czyms czarnym to moze nadal byc przyczyna tak jak kolega wczesniej opisał - olej ze skrzyni sie przedostał. Jeśli stała bez swiecy moze do cylindra przedostala sie woda i przyrdzewial wał, kopiąc rdza uszkodzic mogła simering i rozszczelnil sie. Przede wszystkim to trzeba sie zastanowic dlaczego nie było tam swiecy - to tez wazne. Ja poradziłbym tak jak wczesniej napisał kolega Arsene007 - przepłucz komore korby. Po tak dlugim staniu to ja i tak bym zdjął cylinder i zajrzal do srodka, jezeli dostala sie tam woda to pierscienie sa zardzewiale i jak nawet odpalisz to Cylinder mozesz zatrzec. Calego silnika nie musisz rozbierac jesli nie chcesz, na cylku plomby nie ma. Przede wszystkim podstawa to dobrze ustawiony zaplon i gaznik.

Ustawienie zaplonu masz w tym dziale: http://www.shlka.fora.pl/elektryka,16/
Poczytaj dobrze, to wcale nie jest takie trudne jak sie wydaje.
Powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johny4421 dnia Wto 22:37, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 14:12, 28 Lip 2010 Temat postu:







Ale chodzi oto że w skrzyni nie ma oleju:d
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 17:19, 28 Lip 2010 Temat postu:







Nie wydaje mi się, by chęć odpalania silnika pozbawionego oleju była dobrym rozwiązaniem. Najlepiej jest spokojnie rozebrać silniczek, ocenić stan, wyczyścić, wymienić/zregenerować zużyte części, złożyć i dopiero myśleć o odpalaniu.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 22:13, 28 Lip 2010 Temat postu:







Koledzy nade mną mają rację ..Silnik w drugiej Shlce też stał ale bez głowicy ..niby sie kręcił ale jak rozebrałem to była sodoma ..Nie dośc że łozyska pordzewiałe (ale jako tako sie kręciło) to jeszcze posniedzaiło alu w komorze no i simmeringi to już były do niczego , nie mówiąc o syfie w postaci kurzu i słomy !..Ale jeśli nie chcesz rozbierac to zrób jak mówi Johnny ściagnij cylinder i zobacz ( bedzie lepiej przepłukać nawet ) .
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 9:12, 02 Sie 2010 Temat postu:







ściągnołem cylinder i już chyba wiem co jest przyczyna:D tłok i pierścienie do wymiany:p z tego co widziałem:p Jezyk

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 9:12, 02 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Pon 12:42, 02 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Nadal jeszcze nie widziałeś co kryje skrzynia korbowa ale nie będę krakać żeby nie popsuć Ci niespodzianki Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 19:55, 04 Sie 2010 Temat postu:







nie no możesz powiedziećWesoly
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1965r
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group