Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1964 mikelos - Remont babci

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
[M11] 1964 mikelos - Remont babci <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
mikelos
PostWysłany: Nie 22:34, 30 Cze 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice W-wy

Udało mi się znaleźć niedaleko domu zakład gdzie błyskawicznie przygotowali materiał do chromowania. Załatwili też samo chromowanie. Okazało się, że to znajomy - znajomego, zapłaciłem za całość 600 zł co brzmi więcej niż rozsądnie. Jedyną rzeczą którą muszę zrobić osobno to odbłyśnik reflektora - tylko nie wiem czy to ma sens. Na allegro nowe są po ok 80-90 zł. Czy ktoś z Was testował jakość tych nowych odbłyśników ? Regeneracja starego to podobno 150-200 zł jak nic, zwłaszcza że z mojego sypie się rdza jak śnieg w grudniu.







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 15:47, 01 Lip 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Podaj dane kontaktowe tej firmy Wesoly
Robota wygląda na dobrze wykonaną i jednak cena jest atrakcyjna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 16:24, 01 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Oj Mikelos poczytaj forum a dowiesz się wszystkiego o odbłyśnikach.
Robisz spoko robotę oby tak dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pon 22:03, 01 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1055
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Chromy wyglądają przyzwoicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pon 23:01, 01 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2229
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Za tą ceną i w takich ilościach to jak za darmo. Efekt też pozytywny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikelos
PostWysłany: Pią 22:27, 19 Lip 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice W-wy

Przepraszam za chwilową ciszę, dużo roboty i mało czasu na życie prywatne Smutny Polernia i chromowanie zrobione w Piastowie (pod W-wą), ul. Mickiewicz 11 a, P. Kowarski, tel kom 723 040 731. Zrobiłem też u u niego polerowanie uchwytów kierownicy, główek amortyzatorów i listew do siodła. Teraz wyglądają jak chromowane Wesoly Czekam z montażem całości aż lakiernik skończy walkę z tym co poszło do mokrego lakierowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pią 22:59, 19 Lip 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Masz może adres E-mail do gościa? Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikelos
PostWysłany: Pon 13:54, 22 Lip 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice W-wy

Pan jest raczej z ery przed internetowej Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ptasior88
PostWysłany: Nie 21:50, 18 Sie 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KALISZ WLKP

Super shl dac chromy zeby sie swieciłąi polerke alu i bd gitarka tez czeka mnie pospawanie ramy w tym miejscu Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 23:19, 18 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2229
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

ptasior88 napisał:
Super shl dac chromy zeby sie swieciłąi polerke alu i bd gitarka tez czeka mnie pospawanie ramy w tym miejscu Mruga

O co chodzi ? Zdziwiony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ptasior88
PostWysłany: Pon 13:31, 19 Sie 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KALISZ WLKP

Przeoczyłem jedną strone ale widze juz chromy Mruga a wiec luzik a rame tez bd musiał pospawac bo mam peknieta w tym samym miejscu Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
noblese
PostWysłany: Nie 14:04, 25 Sie 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz

ładnie sie tu dzieje:) Pełna profeska,Bede tu zaglądał częściej Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikelos
PostWysłany: Nie 18:41, 01 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice W-wy

Mały update wątku - remont wolno ale idzie do przodu. Zmontowałem większość gratów do ramy, założyłem nowe linki, podnóżki, przedni wahacz założyłem z kalamitkami. Zmontowałem od nowa kanapę i teraz walczę z zawieszeniem. Tyle amortyzatory gotowe, do przednich zamówiłem nowe tłoczyska bo na starych tłoczek skakał bez sensu. Całość zalewam olejem o gęstości 5W.



Miejscami robię małe odstępstwa od oryginału. Wnętrze błotników zostało pomalowane antykorozyjnym barankiem, śruby zakryłem kapturkami.




Śruby i nakrętki do montażu silnika kupiłem z nierdzewki, oryginalne były tak zjechane że nie było co ratować. Jak sobie przypomnę jak to miejsce wyglądało przed remontem, to widzę postęp Wesoly

Przed:


Po:



Górna półkę dałem do chromowania, wiem że oryginał tak nie miał ale to miejsce aż się prosi o chrom. Uchwyty do kierownicy, klamki i aluminiowe listwy kanapy zostały spolerowane przez zaprzyjaźniony zakład. Śruby do obejm klamek kupiłem z nierdzewki na allegro - pasują idealnie. W galwanizerni zgubili mi nakrętkę od kontrowania linek - szukam takiej samej ale wszystkie chińskie podróby jakie widziałem są inaczej moletowane. Może ma ktoś taką na zbyciu ?







Jak skończę amortyzatory, biorę się za elektrykę - kupiłem całą nową wiązkę - muszę tylko wypatroszyć licznik i stacyjkę ze starej lampy. W tym roku chcę jeszcze zmontować koła i postawić całość na ziemi. Silnik zostanie na długie zimowe wieczory Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mikelos dnia Nie 19:06, 01 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikelos
PostWysłany: Pon 20:47, 30 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice W-wy

Założyłem elektrykę. Dumam nad stacyjką - zostawić starą czy kupić wersję ze stykami zamiast śrubek ? Dziś zaplotłem koła, poszło szybciej niż się spodziewałem. Po Nowym Roku zawiozę je do centrowania i obucia w gumy. Odebrałem też tylną pokrywę piasty od tokarza, aluminium spuchło podczas wypiekania lakieru proszkowego i za cholerke nie dało się nałożyć zębatki napędu licznika - niby tylko urosło o 0,3 mm ale tyle wystarczyło Smutny Czekam jeszcze na przesyłkę z przednimi amorami - moje niestety mają zjechane tłoczyska a w skuter debica mają tylko do nowego modelu Smutny





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mikelos dnia Pon 21:10, 30 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pon 22:58, 30 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Miło się to ogląda.
Ja w nowej instalacji obciachałem samiczki i dolutowałem do każdego kabelka 3 cm.
W każdej instalacji jest zawsze problem z długością kabli.
Stara stacyjka działa bez zarzutu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 3 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1964 mikelos - Remont babci
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group