Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Jak feniks... M11 LUX 67...

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następny
Jak feniks... M11 LUX 67... <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
lukasz972
PostWysłany: Pią 19:00, 13 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Jak to nie ruszyli? Czyli odesłali Ci niektóre elementy bez chromu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Sob 12:16, 14 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Tylko z Tece rozmawiaj na siedząco na temat ceny, bo jak ją usłyszysz, to się możesz przewrócić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Sob 12:38, 14 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Wiem, za jakość trzeba płacić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Sob 13:31, 14 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Ale nie tyle oni się zachowują jakby tylko oni umieli zrobić. TECE to motochrom + 50% jakość ta sama. Galux robi dobrze i tanio, jak miałeś wgniotki na baku to same się nie wyprostują.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Sob 14:04, 14 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Wgniotki miałem też na ramce reflektora(była pogięta i przez poprzedniego właściciela prostowana młotkiem), po chromowaniu ich nie było- ale za to pojawiły się rysy i paprochy. Na śrubie baku i miseczce, w którą wchodzi chrom nie pojawił się wcale. Do firmy należy przygotowanie powierzchni pod chrom i wiadomo, że usługobiorca nie chce skaz na chromie. Inaczej sprawa ma się jak strony się umówią na to, że ja przygotowuję powierzchnię do chromu. Ja mogę za chromy zapłacić nawet 3000zł ale ma być idealnie, wydałem 820zł i mam jak mam- jeszcze jest kwestia trwałości zastosowanych powłok, ale o tym przekonam się podczas użytkowania.
Galux robi tanio, ale moim zdaniem nie jest dobrze i to będzie cenna informacja dla osób, które cenią jakość wykonania. Galux mógł mi zaoferować 820 tanio, rysy, paprochy, wgnioty- albo dwa razy drożej i zrobione bardzo dobrze(to wybrałbym sobie tą opcję). Na ich stronie, także podczas rozmowy telefonicznej nie było mowy o stopniowaniu ceny i jakości usługi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 17:10, 14 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Bardzo tanio zapłaciłeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Nie 20:57, 22 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Przygotowanie pokryw do polerowania:









Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 22:30, 22 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Ładnie
Środki nie potrzebnie okleiłeś bo i tak papier i filc nie dojdzie.
Ja tylko boki podwójnie papierową taśmą okleiłem i wystarczyło.
No ale masz ekstra oklejone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Czw 13:49, 09 Sty 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Pokrywy mam już "przejechane" papierem i jak zdążę w ten weekend to wypoleruję filcem.

A tym czasem, będę się wybierał do tokarza w celu wykonania tulei zawieszenia przedniego, tylnego i amortyzatorów... czy mam zwrócić uwagę na jakieś elementy i przekazać te informacje tokarzowi?
Z forum wyczytałem:
jeśli chodzi o tuleję wahacza to najpierw wcisnąć tuleję z tworzywa a później rozwiercać do tulei metalowej (?), oczywiście tuleja dystansowa pomiędzy tulejami(w tylnym).

Wahacz przedni tu tuleję będę miał z poliamidu ze smarem, resztę (czyli elementy do amortyzatorów i tylnego wahacza wykonuję z poliuretanu.

Liczę na wasze uwagi dotyczące spraw technicznych i nie tylko, abym "na golasa" do tokarza nie poszedł. Wesoly
Do tokarza biorę schematy i rysunki poglądowe, które znalazłem an forum oraz wiozę do niego stare tuleje amortyzatorów.

Chyba, że za mocno się podniecam i tokarze takie rzeczy wiedzą... ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 15:03, 09 Sty 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Tokarz z pewnością sobie poradzi.
Co do tulei amortyzatorów, to radziłbym zrobić gumowe. Dorobiłem sobie z teflonu i po zamontowaniu amorki wygięły się jak banany Smutny Mocowanie górne w ramie jest węższe nisz dolne o ok 1cm , a podczas montażu guma w tulejkach powinna zniwelować tą różnicę.
Otwory wewnętrzne w teflonowych tulejkach były wykonane centralnie i ze względu na twardość materiału wygięły się amorki. Sprawdź stare gumowe tulejki i zobacz jak są nierówno wyrobione.
Możesz otwory wewnętrzne nawiercić po skosie, ale czy to zapewni prawidłowość działania?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Czw 15:54, 09 Sty 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Sprawdzałem wałek z poliuretanu i poliamidowy, poliuretan mam 0,5 m i 5cm średnicy i ugina się dosyć mocno o róg stołu, a poliamid prawie wcale (1m średnicy 5cm). Mam nadzieję że to wystarczy do amorków. Teflon jest chyba konsystencji poliamidu(?).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Czw 16:29, 09 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Do amortyzatorów lepiej dać gumowe. W gumie ładnie się to ułoży i nie będzie męczyło amorków Wesoly Ja też mogłem dać poliamidowe bo łatwiej było by mi wytoczyć w poliamidzie niż w gumie. Troche się natrudziłem i mam gumowe Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 19:35, 09 Sty 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Guma wstępnie amortyzuje uderzenia i o to chodzi.
Można by przecież łożyska kulkowe założyć na wieki, ale to ma wstępnie amortyzować i pracować również skrętnie.
Koniecznie guma!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
antonio
PostWysłany: Czw 21:14, 09 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

Też jestem w trakcie remontu mojej M 11 i dzis znalałem gumowe tulejki amortyzatorów w e-sklepie Gmoto cos takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
ale mam przeczucie ze to cos podobnego co proponuje Skuter dębica . W przyszłym tygodniu mam zamiar zwiedzic moje '' świete miasto " i poszukac czegos co bedzie sie do tego nadawac . Jezeli tylko cos znajde dam znać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pią 0:29, 10 Sty 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Gdzieś ja akurat poruszałem temat czy by nie zastąpić gumowych tulejek amortyzatora. Poszukaj tam było wszystko wyjaśnione, ale ogólem jest to zły pomysł.
W wahaczu gumowo stalowe wymienić na teflon i stal to jak najbardziej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pią 12:39, 10 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następny Strona 9 z 13

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Jak feniks... M11 LUX 67...
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group