|
SHL M11 1967 Norbi303 |
<-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat-> |
Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:53, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
Kiera po chromowaniu
Mam pytanie co do siedzienia i klamek.
Otóż, moja SHL M11 jest z 67, czyli już ostatnia, czy te klamki występowały w nich? Chcę się upewnić.
Co do siedzenia: jest to oryginalne siedzenie, w nawet ładnym stanie co widać, ale dla mnie musi być igła, co polecacie zrobić?
Bo są niby nowe pokrowce, ale to juz nie oryginał, a tu znów nie ma paska i tych metalowych klamerek.
Co zrobić?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 12:58, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:11, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
Hej moja tez jest 67 rocznik ale klamki mam inne, bez kulek na końcu nie wiem też na ile moje są oryginalne
Ile dałeś za chromowanie kiery ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:08, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
Za chromowanie kiery 40zł.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jon M11
|
Wysłany: Wto 18:11, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Witam i chwalę świetną robotę, gdzie robiłeś chromy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:00, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
Co do siedzenia.... spróbować podratować, lub dorobić pasek a niestety moje siedzisko jest w gorszym stanie i założenie pokrowca nowego to nikt nie będzie pytał czy orginalne bo po 43 latach skórka tak długo nie wytrzyma pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 21:43, 13 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
Jon M11,kierę polerowałem pod chrom sam i dałem do galwanizacji na mieście,
ale resztę, tzn. bagażnik itp. dałem do profesjonalnej firmy, która się tym zajmuje
Chłopaki, a co z tymi klamkami? Były takie w SHL M11 '67 czy nie?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:46, 13 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcio
|
Wysłany: Czw 22:35, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Ile placisz za chromowanie reszty? I co to jest?
Ja właśnie oddałem kierownice z klamkami i mocowaniami do chromowania. Za kierownice z klamkami policzyli mi 200zl. Gosc zmierzył długość, poklepał w kalkulator i tyle sobie zyczy.
Klamki po 30zl sztuka. Do tego dorzucilem mocowania kierownicy, nakretke rury sterowej, oraz srubki do przykrecenia klamek i korki do obcadzenia linek. Mocowania dodatkowo sa do przegwintowania.
Wszystko łącznie 220zl netto.
Dobra cena?
Edit:
W cenie jest szlifowanie polerowanie i 4 bądż 5 powłok.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcio dnia Czw 22:37, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 22:49, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
hmm, więc powiem Ci tak, resztę, którą oddałem do chromowania, czyli:
-wszystkie śruby oryginalne, które oryginalnie są chromowane,
-4 kieliszki amortyzatorów,
-bagażnik tylni,
-i jeszcze coś pewnie, zapomniałem
Dałem, a raczej dam, bo odbieram chyba w sobote ok. 200zł bodajże.
Gość świetnie robi
Twoja cena?
Myślę, że jak za samą kierę i klamki i te pierdółki troszę drogo,
bo w tej cenie mam wszystko prawie do SHL, bardzo dobrze wykonane.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 9:27, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcio
|
Wysłany: Czw 22:52, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
A sam przygotowałeś powierzchnie?
Przynajmniej nie zaplace jak za krowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 9:24, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
Nie, wszystko zrobi mi owa firma, czyli szlif/polerka/warstwy chromu.
Nie mam na to czasu za bardzo, kierę jeszcze sam przygotowywałem, ale tego to już za dużo.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rybamlooda
|
Wysłany: Pią 10:42, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
witam serdecznie. Wydaje mi się że o remoncie powinieneś założyć osobny temat w osobnym dziale i tam kontynuować rozmowę o swojej shl żeby nie było bałaganu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rybamlooda dnia Pią 10:42, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 19:32, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
Jak tu zaczęli pytać to tu będę odpowiadał.
Nie będę zakładał nowego tematu.
A jak się modom nie podoba niech kasują ten temat.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wild
|
Wysłany: Sob 0:12, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Norbi303 napisał: |
Jak tu zaczęli pytać to tu będę odpowiadał.
Nie będę zakładał nowego tematu.
A jak się modom nie podoba niech kasują ten temat. |
Hej, spokojnie.
Wg mnie temat powinien być przeniesoiny do działu remont. Szkoda że od początku tego nie zrobiłeś, powitalnia służy do krótkiego przedstawienia się.
Dałeś bardzo fajne foty i opisy, których u Nas mało, nikt tego tematu nie usunie na pewno, ale o przenosiny mógłbyś sam śmiało poprosić.
Mnie osobiscie drażni takie podejście do tematu, gdy wszyscy olewaja regulamin..
Teraz czas na remont:
Siedzenie bym zostawił, więcej znaczy dla znawców reszta bedzie narzekać że stare. Szkoda niszczyć je bo jest w dobrym stanie. Zawsze mozesz je odnowić, co nie działa w drugą stronę i czasem takie okazy już kolekcjonerskie staja się dzisiejszą imitacją.
Srebrny na baku z tych zdjeć trochę mi nie pasuje, jakby za ciemny.
Szparunki bardzo fajne, moze na baku mogły być troszke bliżej srebrnych pól, ale i tak jest ok.
Rama proch czy akryl? Silnik już gotowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek
|
Wysłany: Sob 9:27, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
Witam zapowiada sie bardzo ładna shl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 9:46, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
wild napisał: |
Hej, spokojnie.
Wg mnie temat powinien być przeniesoiny do działu remont. Szkoda że od początku tego nie zrobiłeś, powitalnia służy do krótkiego przedstawienia się.
Dałeś bardzo fajne foty i opisy, których u Nas mało, nikt tego tematu nie usunie na pewno, ale o przenosiny mógłbyś sam śmiało poprosić.
Mnie osobiscie drażni takie podejście do tematu, gdy wszyscy olewaja regulamin..
Teraz czas na remont:
Siedzenie bym zostawił, więcej znaczy dla znawców reszta bedzie narzekać że stare. Szkoda niszczyć je bo jest w dobrym stanie. Zawsze mozesz je odnowić, co nie działa w drugą stronę i czasem takie okazy już kolekcjonerskie staja się dzisiejszą imitacją.
Srebrny na baku z tych zdjeć trochę mi nie pasuje, jakby za ciemny.
Szparunki bardzo fajne, moze na baku mogły być troszke bliżej srebrnych pól, ale i tak jest ok.
Rama proch czy akryl? Silnik już gotowy? |
Rzeczywiście, żeby nie było zbędnego bałaganu, poproszę moda o przeniesienie tematu do działu Remont.
wild, srebrny jak i czarny został dobierany w lakierni z oryginalnego, b.dobrze zachowanego baku od SHL, oczywiście oryginalnego, być może to wina foty, robiłem to w nocy, przy świetle lampy błyskowej, ale wiadomo, każdy ma swoje zdanie
heh, przy robieniu szparunków kładłem chyba największy nacisk, bo wymierzyłem z oryginalnej m11 znajomego odległości, szerokości, aby było zgodne z oryginałem.
Rama, akryl.
Silnik niestety jeszcze nie zaczęty, skupiłem się na przygotowaniu reszty, ale z tym problemu nie będzie, w zapasie mam 3 kolejne, a ten był przed rozbiórką motocykla sprawny, tyle że do remontu
Z siedzeniem zrobię chyba jak wild podpowiada, wiadomo- co oryginał, to oryginał, z czasem to potęguje
wild, a co myślisz z tymi moimi klamkami? Oryginalne są? Były takie w M11?
No to zapodam Wam jeszcze zdjęcie SHL przed remontem:
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 10:10, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|