Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->M11 1961 John'a

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
M11 1961 John'a <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Johny4421
PostWysłany: Pią 17:29, 25 Cze 2010 Temat postu: M11 1961 John'a


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

Remont SHLki zaczałem około kwietnia 2009r. Z wielka pomocą mojej Ukochanej narzeczonej powoli i nieuchronnie zblizam sie do konca Wesoly


Tak wygładała na poczatku (inne fotki w naszej galerii).

[link widoczny dla zalogowanych]
[/URL]
[/URL]


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Felgi beda poprawione w niedługim czasie, niestety sa krzywe i raczej zakupie inne.
[link widoczny dla zalogowanych]

Fajka oczywiscie inna bedzie...
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze kilka poprawek i domalowanie baczyska Mruga

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Temacik z czasem uzupełnie dodajac inne zdjecia z remontu.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Blacha jeszcze przed malowaniem lakierem bezbarwnym.

Na razie zbieram na proces rejestracyjny Mruga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johny4421 dnia Pią 16:34, 16 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Pią 18:42, 25 Cze 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1925
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Fajna sprawa:D
Napisz coś więcej o jej histori , jak ja nabyleś itd
Pozdrów narzeczoną Padam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johny4421
PostWysłany: Pią 18:57, 25 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

Jakies szesc lat temu chciałem WSKę kupić i wieczorkiem w ciemnym garazu oglądałem to cudo.
Kupiłem ja od Starszego Pana z mojej miejscowosci za grosze - ale nie za wino Mruga
Na początku nie wiedziałem co posiadam i nieświadomy jeździłem sobie po polach.
Później troche stała u mnie w garażu czekajac na lepsze czasy aż trzy lata temu odkryłem co tak na prawde posiadam (wtedy wiedziałem tylko tyle że to SHL).
Dwa lata temu postanowiłem ze się nią zajme, lecz z braku finansów "Stała sobie SHL-ka" Mruga.
Od roku doprowadzam ją do pierwotnego stanu i jeszcze troche a mi sie uda.

Musze namalować emblemat na zbiorniku i jeśli dobrze mi się wydaje to na czarnym tle ma się znajdować złote logo SHL - jeśli się mylę to poprawcie mnie Proszę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johny4421 dnia Pią 19:00, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Pią 21:38, 25 Cze 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1925
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Czyli kupileś ja przypadkiem i z czasem doceniles jej wartość Wesoly
Fajnie
To jest silnik 175 cm jeśli się nie mylę WFM Wesoly
Co do loga to musisz poczekać az się ktoś bardziej zorientowany w temacie odezwie .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CZESIO1958 dnia Pią 21:39, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johny4421
PostWysłany: Pią 21:54, 25 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

Zgadza się, doceniłem wartość Wesoly .
Pojemność 173ccm dokladnie Padam .
Logo oryginalnie na zbiorniku było czarne tło i złote litery - tak mi sie wydaje, aczkolwiek znalazłem w sieci ze moja wczesna seria malowania, czyli czarny zbiornik ze srebrnymi panelami a na nich, na niebieskim tle złote litery Niepewny .
Mam jeszcze czas poszperac po innych źródłach i zastanowić sie nad tym Zalamany .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johny4421 dnia Pią 21:56, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pią 22:41, 25 Cze 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Super , dobry rocznik, mam z tego samego roku, tylko ,,lekko" nieoryginalną. A osłony boczne masz z przetłoczeniami czy gładkie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Sob 9:57, 26 Cze 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

a masz może zdjęcia z przed remontu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 15:44, 26 Cze 2010 Temat postu:







Ładnie wygląda.
Mam pytanie o silnik. Jak udało ci się go doprowadzić do takiego ładnego stanu? Polerka, szkiełkowanie?
Powrót do góry
Johny4421
PostWysłany: Nie 20:08, 27 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

Suchy - oslony boczne maja przetloczenia w tym miejscu gdzie namalowalem ten "kwadratowy" szparunek - nie jestem pewny czy o te przetloczenia pytasz. (numer ramy mam 0074XX czyli dosc wczesny model)

picek - zajrzyj prosze do galerii lub po otwarciu jakiegos mojego zdjecia na fotosiku widnieje moje konto i tam znajdziesz kilka fotek sprzed remontu.
Jak popracuje troszeczke przed kompem to powstawiam fotki porownujace elementy przed i po malowaniach.

serrufin - silnik jest odmatowiony papierkiem 1000 a potem 2000 i wełna stalowa, uzywajac wełny stalowej mozesz wypolerowac aluminium jak tylko chcesz. Ja uzywam czesciej pasty Aluchrom chyba K2 to produkuje, kosztuje 7zł za tubke i ładnie swiecą sie chromy. Silnik zewnetrznie jest tylko odswierzony - nie bedzie u mnie jak lustro poniewaz oryginalnie i tak matowy był.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johny4421 dnia Nie 20:11, 27 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->M11 1961 John'a
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group