Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->2xM11

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
2xM11 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
panadol
PostWysłany: Pon 9:37, 21 Wrz 2020 Temat postu: 2xM11


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

Po przywitaniu pora przedstawić Elki. Jeszcze przed umyciem
Więcej zdjęć tutaj :

[link widoczny dla zalogowanych]




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Pon 20:03, 21 Wrz 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 249
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Już myślałem, że wstawiłeś 2 takie same zdjęcia... Wesoly

Ogólnie masz niemal rewelacyjne bazy do renowacji.

Rozumiem, że tabliczki znamionowe są czytelne i zgodne z numerem ramy i silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
panadol
PostWysłany: Pon 21:16, 21 Wrz 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

seba101626 napisał:
Już myślałem, że wstawiłeś 2 takie same zdjęcia... Wesoly

Ogólnie masz niemal rewelacyjne bazy do renowacji.

Rozumiem, że tabliczki znamionowe są czytelne i zgodne z numerem ramy i silnika?


Obydwie tabliczki czytelne i zgodne Wesoly
- Górna ładniejsza 1966 na 19 jest normalnie zarejestrowana na białych tablicach
- Dolna 1964 na 18

Tak jak pisałem w przywitalni wstępny plan na obydwie jest taki żeby zrobić perfekt mechanicznie, lakier na pewno zostawić, zrobić ewentualne zaprawki techniką zgodną z epoką Wesoly
Dylemat jest z : chromami, obreczami, tlumikiem.
plan a - zostawic wszystko jak jest Wesoly
plan b - odnowic chromy (tylko te co fabrycznie w nieLuxie), nowe : tlumik obręcze i szprychy, polakierować ewentualnie obręcze i osłony łańcucha

Podpowiecie którą drogę byście wybrali ?

ps. Apropo "kwitów" - 1966 na 19tkach (ta zarejestrowana) "użytkowana" będzie u brata w mazowieckim, natomiast ta 1964 na 18 bez rej. - u mnie w gdańsku. Domyślacie się co kusi Wesoly W przyszłości może jednak zarejestrowałbym ją na żółte - czy fakt zgodności tabliczki i numerów w jakiś sposób ułatwia sprawę ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 21:56, 21 Wrz 2020 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1974
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ładne, aż się oczy cieszą do takich. Ja bym wybrał drogę a). Podobają mi się takie lekko zapuszczone. Często chromu można lekko przeczyścić, ale zaraz bedzoe Cię kusiło zrobić coś więcej. W jednym motorku zacząłem od cynkowania małych elementów. Wygląda teraz dość śmiesznie i straciła urok klasyka z historią. Robić na laleczkę zdążysz, a takich laleczkę jest wiele. Za to w ciekawym stanie coraz mniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
panadol
PostWysłany: Wto 23:21, 22 Wrz 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

Pytanie jeszcze o tą drugą z 1964. Z tego co widze to cylinder jest aluminiowy. Czyli ktoś wymienial bo w oznaczeniach silnika jest s32 a nie s32u. Trudno pewnie powiedziec czy to oryginal z luxa czy raczej cos wspolczesnego ?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macrab
PostWysłany: Śro 15:46, 23 Wrz 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Wrz 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

Fajne motocykle.

Ja właśnie kończę moją SHL - zrobiony remont od srubki z nowymi lakierami i w ogólne na "nówkę".
Teraz myślę, że bardziej podobają mi się takie "ze starym , spłowiałym lakierem".
Oczywiście mechanicznie zrobione.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 17:26, 23 Wrz 2020 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1974
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Nie widziałem współczesnych cylindrów aluminiowych, ale w sumie mam jakiś zapas i od jakiegoś czasu już nie śledzę. Aluminiowe mają swoje wady i zalety. Luxa możesz zrobić, to nie problem, ale czy warto. Na pewno będziesz wiedział o tym Ty, a przecież robisz go dla siebie. Ja nigdy nic nie zmieniłem. Miał jakąś historię i nie chciałem na siłę jej zmieniać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Śro 19:44, 23 Wrz 2020 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Jak chcesz "laleczkę" (tfu), to kup jakiś totalny gruz, a tych nie ruszaj. Mają swój urok i jest ich coraz mniej, a przez to i większą wartość.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
panadol
PostWysłany: Śro 19:59, 23 Wrz 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

Od samego początku był plan oryginału więc spokojnie - tak zostanie. Zaintrygował mnie poprostu cylinder i amorki od luxa w jednej z nich. Mam dużo czesci więc przy remoncie mechanicznym wrócę raczej do żeliwnego oryginalu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgan
PostWysłany: Nie 9:12, 27 Wrz 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 287
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Piękne sprzęty, świetnie zachowane grzechem byłoby je odnawiać, zrobić mechanicznie wyczyścić i cieszyć się laleczkami Wesoly
Cylinder mógł być wymieniony dawno temu i poprzedni właściciel założył to co miał.
Nie chcę być upierdliwy, ale czy koła w tych sprzętach nie powinny być tak:

1964 - 19 cali
1966 - 18 cali

Jeśli się mylę to mnie poprawcie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
panadol
PostWysłany: Nie 18:45, 27 Wrz 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2020
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

morgan napisał:
Piękne sprzęty, świetnie zachowane grzechem byłoby je odnawiać, zrobić mechanicznie wyczyścić i cieszyć się laleczkami Wesoly
Cylinder mógł być wymieniony dawno temu i poprzedni właściciel założył to co miał.
Nie chcę być upierdliwy, ale czy koła w tych sprzętach nie powinny być tak:

1964 - 19 cali
1966 - 18 cali

Jeśli się mylę to mnie poprawcie...

Masz oczywiście rację. Moja pomyłka "literówka". Jest tak jak mówisz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgan
PostWysłany: Śro 16:14, 30 Wrz 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 287
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Ok!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Pon 12:22, 05 Paź 2020 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2036
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Fantastyczne sztuki.
Powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->2xM11
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group