Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1966 REMONT GENERALNY

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny
[M11] 1966 REMONT GENERALNY <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
decmariusz
PostWysłany: Nie 23:51, 09 Cze 2013 Temat postu: [M11] 1966 REMONT GENERALNY


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

WITAM,
Niedawno ruszyłem z remontem mojej M11.
Rok produkcji 1966
Stan techniczny- egzemplarz dobrze zachowany, od początku u jednego użytkownika. Posiadam dowód rejestracyjny.

Obecnie wszystko w częściach pierwszych.

"Gruba rama" - piaskowanie i malowanie proszkowe-wykonane Wrocław gabor- dobrze wykonana robota, mogę śmiało ich polecić.

Błotniki, zbiornik paliwa, osłony boczne - położony pokład-czeka na właściwe malowanie.

Siedzenie zrobione na gotowo-nowy pokrowiec, nowe "blaszki-zaczepy" do mocowania pokrowca.

Szlif cylindra oraz wymiana łożyska układu korbowego wykonane we Wrocławiu, Wojciech Stadtmuller, Wrocław, Nowowiejska 115. - jestem zadowolony z ich pracy. Cylinder mierzyłem przed i po szlifie-dokładnie wykonane.

Potrzebuję amortyzatory na tył 2 szt. moje się już nie nadają trzpienie są krzywe, cylindry wylizane za bardzo


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez decmariusz dnia Śro 18:23, 19 Cze 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pon 0:00, 10 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

No to chwal się zdjęciami Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Pon 22:05, 10 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Pon 20:22, 10 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Napisz coś więcej o remoncie ,powodzenia Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
decmariusz
PostWysłany: Wto 11:40, 11 Cze 2013 Temat postu: Siedzenie reinkarnacja


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Wymieniłem pokrowiec-zakupiony na oldtime bazar. Dorobiłem nowe zaczepy z nierdzewki. Było trochę problemów z montażem i naciągnięciem pokrowca ale jestem generalnie zadowolony.
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Wto 21:12, 11 Cze 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Dajesz , dajesz więcej fotek! Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
decmariusz
PostWysłany: Śro 10:35, 12 Cze 2013 Temat postu: RAMA PRZED REMONTEM


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Wrzucam kilka zdjęć przed rozbiórka na części pierwsze. Niestety padł mi komputer udało mi się odzyskać tylko cześć zdjęć.
Rama jest w częściach pierwszych."Gruba rama piaskowanie i malowanie proszkowe" wykonane GABOR Wrocław-dobra robota.
Reszta została oczyszczona do gołej blachy i położony został podkład.

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez decmariusz dnia Śro 10:50, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Czw 22:10, 13 Cze 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Traagedii nie ma Wesoly
Tyś tak tą farbę zdarł i wypolerowałeś na lusterko graty ? : o


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
decmariusz
PostWysłany: Pią 9:41, 14 Cze 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Podkład który był "stary ale jary"-ciężko było ale dwa dni wystarczyło aby zedrzeć do "gołej" blachy. Teraz przynajmniej mogłem zlikwidowac "ogniska korozji". Warto było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kloak
PostWysłany: Pią 17:57, 14 Cze 2013 Temat postu: Re: Siedzenie reinkarnacja


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

decmariusz napisał:
Dorobiłem nowe zaczepy z nierdzewki.
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

chodzi Ci o listwy siedzenia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 22:57, 14 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

No ekstra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
decmariusz
PostWysłany: Czw 17:16, 20 Cze 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Mam pytanie odnośnie kierownicy mam dwie. W tej dolnej na foto brakuje mi jednego uchwytu na dwie śruby, może uda się gdzieś kupić. W tej górnej uszkodzone jest mocowanie rączki hamulca ręcznego, myślę że też do zdobycia. Jeżeli można zastosować inne to prosił bym radę, jednak nie chciałbym zrobić choinki z mojej zabawki.
motor jest z 1966r.
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

Czy ktoś z was mógł by mi przesłać foto całej instalacji elektrycznej moja jest cała pocięta i nie mogę z nią dojść do ładu a chciałbym ją odtworzyć sam. byłbym bardzo wdzięczny. schemat mam ale zależy mi aby mieć całość wizualnie, ewentualnie podpowiedź gdzie dostać te osłony ochronne na przewody elektryczne.

Zimą miałem więcej czasu to trochę się bawiłem w polerowanie. W sumie to jestem zadowolony.
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez decmariusz dnia Czw 17:34, 20 Cze 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 21:21, 20 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Sądząc po klamkach to górna kierownica jest od wiatra. Dolna powinna mieć po dwa wgłębienia pod opaskami uchwytu klamek, które powodują unieruchomienie ich w jednej pozycji. W wiatrach zrezygnowano z tego pomysłu i dali użytkownikom możliwość regulacji klamek według potrzeb.
Koszulki instalacji kupisz np. tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Do wyboru, do koloru


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomekSHL
PostWysłany: Czw 22:55, 20 Cze 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie

Marco M11 możesz proszę jaśniej napisać o co chodzi z tymi klamkami? Dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
decmariusz
PostWysłany: Czw 23:00, 20 Cze 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Szukam elementów jak na zdjęciu miałem kierownicę z klamką jak na foto, oprócz tego mam drugą ale brakuje mi tego elementu na foto z dwoma otworami na dwie śruby który przykręcany jest do kierownicy. Jeżeli ktoś może mi dokładnie powiedzieć z jakiej wersji motoru jest ta klamka z uchwytem. Jeden z kolegów sugeruje ze jest to od Wiatra.
Uchwyt z klamką jest uszkodzony. Jeżeli nie dostanę tego z dwoma otworami to będę szukał tego z klamką. Może ktoś posiada, był bym spokojniejszy.[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez decmariusz dnia Czw 23:08, 20 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 23:19, 20 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

TomekSHL napisał:
Marco M11 możesz proszę jaśniej napisać o co chodzi z tymi klamkami? Dzięki

W metalowych chromowanych uchwytach (opaskach) mocowania klamki są dwa wypusty wielkości główki zapałki. W kierownicy w miejscu mocowania klamki są także dwa wgłębienia które podczas montażu zgrywają się ze sobą i zapobiegają przesuwaniu się całego uchwytu klamki w górę i w dół. (W lewo i prawo też Hyhy )
Przez takie sztywne rozwiązanie motórzysta nie ma możliwości ustawienia klamek do swoich potrzeb.
Jaśniej nie potrafię Zdegustowany
Decmariusz. Powinieneś mieć właśnie klamki z metalowymi uchwytami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny Strona 1 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1966 REMONT GENERALNY
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group