Autor |
Wiadomość
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 20:10, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Fabryczny jest bez wątpienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szczesk
|
Wysłany: Pią 10:59, 17 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Trochę czasu minęło, ale Sztywniak już na kołach Przy okazji, ma ktoś do sprzedania stopki (moje są od WFMki) i ten zatrzask do stopek?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Pon 22:23, 20 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ten tłumik jest od M04? bo kiedyś obiło mi się o uszy że rybki od WFMek różniły się od tych z SHLki i teraz nie wiem czy rzeczywiście były inne i czy to jest ta właściwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Wto 22:57, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
Ten jest akurat od WFM. M04 ma inne mocowanie do ramy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel
|
Wysłany: Śro 9:25, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Super, M04 jest pięknym modelem, czekam na dalsze etapy z prac i może trochę bogatszą fotorelację?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Wto 18:26, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
To że nic nie pisałem nie znaczy że nic się nie działo
Sztywniak już praktycznie skończony, przepalony, została do położenia instalacja el. i dopracowanie szczegółów
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz czas na pytanka:
1. Oryginalny kranik miał uszczelki z korka, niestety moje nie nadają się już do niczego. Stąd pytanie czym można ten korek zastąpić lub gdzie go kupić?
Próbowałem już ze skórą i gumą olejoodporną, niestety z mizernym skutkiem.
2. Posiadam taką oryginalną gumę rączki, niestety na kawałku rozprutą. Zna ktoś sposób na naprawę takiego uszkodzenia? Myślałem nad nadtopieniem krawędzi, ewentualnie nad użyciem jakiegoś kleju.
Wszelkie sugestie mile widziane
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szczesk dnia Wto 18:27, 01 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gordon_Shamway
|
Wysłany: Wto 21:41, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kaszczor
|
Ja Ci nie pomogę, ale chętnie zamieszkałbym w pokoju z takimi cackami!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Wto 21:47, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Korek z wina kolego. Ja zamontowałem taki z 8 lat temu w WFM-ce i do dzisiaj trzyma.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Wto 21:56, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Hehe najciemniej pod latarnią A ja głupi szukałem jakichś mat korkowych itp. Dzięki towot!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 10:59, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Tylko żebyś mnie zaraz nie klął, że jakąś lipę wciskam, to dodam jeszcze, ze są dwa rodzaje korków. Jeden to taki normalny korek, jaki stosuje się jeszcze np. do produkcji wkładek do butów i drugi rodzaj, to jakiś taki syntetyczny, który jest bardziej jednolity w swojej strukturze, taki jak na drugim zdjęciu tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wydaje mi się, że ja stosowałem ten drugi rodzaj nazwijmy go sztuczny, gdyż ma właśnie bardziej jednolitą strukturę. Chodzi o to, że jak się przesuwa... przesuwkę to żeby nie wyłupywały się fragmenty tego korka, bo po kilku razach będzie pusto w baku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Śro 20:26, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
towot czyli stosowałeś ten zaznaczony na zdjęciu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo oryginalny był robiony z korka naturalnego i teraz nie wiem czy iść w oryginał czy w plastik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 21:04, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Tak, raczej ten sztuczny, tylko pamiętaj, żeby dać go trochę grubiej żeby dobrze uszczelniał. Nie może też być za grubo żeby po skręceniu kranika nie "zeszła" się dziurka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Śro 21:16, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wiem, już to przerabiałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 21:31, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Najlepiej skręcać i dmuchać, czy jest przepust na "otwartym" i czy jest pełna blokada na "zamkniętym". Powodzenia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Śro 21:35, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
W weekend jak zjadę do domu to będę walczył, najpierw z winem potem z kranikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|