Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Konserwacja->Tłumik regeneracja

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Tłumik regeneracja <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
bitels
PostWysłany: Czw 6:34, 10 Gru 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Doktor napisał:
bitels napisał:
..Jeżeli masz ładny tłumiczek i ma małe wgniotki wystarczy je zalutować twardym lutem na srebrze obrobić i nie będzie po nich śladu.

Wszystko prawda,ale o tych zabiegach regeneracyjnych musi wiedzieć pracownik, który potem poleruje daną część na zakładzie,bo jak nie wie to przegrzewa cały majstersztyk i cepiato to wygląda..a zapłacić trzeba!
Miałem takie przykrości chromując pola na baku Kwasny


Doktorku musiałeś mieć to łatanie zrobione miękkim lutem, nie wiem co trzeba zrobić aby przegrzać twardy lut który ma temperature topnienie ponad 800 stopni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Czw 9:55, 10 Gru 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

No jeśli są luty srebra twarde i miękkie to pewnie tak było. mam w domu dwie laski srebra które dostałem na pamiątkę, są twarde jak paski blachy. Po zwarzeniu mojego baku uznałem sobie,że fachman przypalił po prostu moje łaty-wiadomo-blacha cienka..poza tym sądzę,że materiał spawalniczy do lutów twardych może mieć różną jakość,skład mieszany itd.
Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gofer017
PostWysłany: Czw 18:42, 14 Sty 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brusy

nie chciałem zakładać nowego tematu więc wbijam tutaj....
Niestety nie mam pieniędzy na chromowanie więc maluje wszystko farbą i tłumnik też właśnie chcę na srebrny bądź szary>> i tutaj czekam na porady jakiej farby użyć? szukałem w okolicy ale mam bardzo mały wybór znalazłem tylko w sprayu do 600c i srebrzankę której nawet sam sobie nie polecam. Czekam na wasze propozycje piszcie jak sami robiliście z własnych doświadczeń lub doradżcie jakieś farby..
Pozdrawiam Marcin


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcio
PostWysłany: Czw 22:33, 14 Sty 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Z kosztami renowacji trzeba sie liczyc. Jesli teraz nie masz kasy to proponowalbym poczekac az uzbierasz bo malowanie na srebrno/szaro bedzie brzydko wygladac, a czarny bedzie niezgodny z oryginalem Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gofer017
PostWysłany: Pią 17:10, 15 Sty 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brusy

no to konkretniej ile bym musiał uzbierać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
golot
PostWysłany: Pią 19:46, 15 Sty 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

a ja inaczej myślę
chromy można robić jak moto jest wyremontowany.

pozdro golot


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Pią 22:19, 15 Sty 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

bitels napisał:


Doktorku musiałeś mieć to łatanie zrobione miękkim lutem, nie wiem co trzeba zrobić aby przegrzać twardy lut który ma temperature topnienie ponad 800 stopni.


Dodawaja też często do nich cynk i kadm przez co obniża się temp. topnienia do 600 st., a np. lut twardy Srebro - miedź - antymon 410 st.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gofer017
PostWysłany: Pią 23:27, 22 Sty 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brusy

a może byście dali jednak namiar na jakąś farbę? bo na prawde nie mam kasy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Pią 23:53, 22 Sty 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Więc może narazie się wstrzymaj i nie rób z nim nic. Pojeździć przecież się da a jak uzbierasz kasę to pochromujesz Wesoly
Zadzwoń do lakierni proszkowej - są specjalne farby odporne na wysokie temperatury, moze też sprawdzi się lakier asfaltowy?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 16:29, 23 Sty 2010 Temat postu:







Ja również remontuję swoją Shlke i już od wakacji zbieram kasę na chromy i inne detale by wisienka wyglądała oryginalnie. Na twoim miejscu uzbroiłbym się w cierpliwość i odrestaurowałbym motocykl raz a konkretnie bez fuszery i wtedy będziesz pomykał oryginalną shl z wielką frajdą Mruga
Wytrwałości i cierpliwości życzę.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 17:00, 23 Sty 2011 Temat postu:







Jest ktoś na forum kto kupił nowy tłumik od Hartmanna lub Fruby? Chce się dowiedzieć jak wygląda sprawa eksploatacji i jakości wykonania. Szukam na allegro wydechu już od jakiegoś czasu i każdy wymaga co najmniej chromowania. Bardziej skłaniam się do kupna nowego, który odrazu będę mógł założyć do motocykla. Co polecacie zrobić?
Powrót do góry
DZIKUS
PostWysłany: Śro 21:48, 16 Lis 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBOŃ

am pytanko remontuję gazele 1969r imam tłumik cygaro gość od którego nabyłem ten motocykl twierdzi że taki był jak go kupił w 1969r czy to możliwe dzikus

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 22:43, 16 Lis 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Jeżeli masz cygaro z dwoma uchwytami, to masz oryginał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Konserwacja->Tłumik regeneracja
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group