Autor |
Wiadomość
|
bitels
|
Wysłany: Czw 6:34, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Doktor napisał: |
bitels napisał: |
..Jeżeli masz ładny tłumiczek i ma małe wgniotki wystarczy je zalutować twardym lutem na srebrze obrobić i nie będzie po nich śladu. |
Wszystko prawda,ale o tych zabiegach regeneracyjnych musi wiedzieć pracownik, który potem poleruje daną część na zakładzie,bo jak nie wie to przegrzewa cały majstersztyk i cepiato to wygląda..a zapłacić trzeba!
Miałem takie przykrości chromując pola na baku |
Doktorku musiałeś mieć to łatanie zrobione miękkim lutem, nie wiem co trzeba zrobić aby przegrzać twardy lut który ma temperature topnienie ponad 800 stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doktor
|
Wysłany: Czw 9:55, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
No jeśli są luty srebra twarde i miękkie to pewnie tak było. mam w domu dwie laski srebra które dostałem na pamiątkę, są twarde jak paski blachy. Po zwarzeniu mojego baku uznałem sobie,że fachman przypalił po prostu moje łaty-wiadomo-blacha cienka..poza tym sądzę,że materiał spawalniczy do lutów twardych może mieć różną jakość,skład mieszany itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gofer017
|
Wysłany: Czw 18:42, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brusy
|
nie chciałem zakładać nowego tematu więc wbijam tutaj....
Niestety nie mam pieniędzy na chromowanie więc maluje wszystko farbą i tłumnik też właśnie chcę na srebrny bądź szary>> i tutaj czekam na porady jakiej farby użyć? szukałem w okolicy ale mam bardzo mały wybór znalazłem tylko w sprayu do 600c i srebrzankę której nawet sam sobie nie polecam. Czekam na wasze propozycje piszcie jak sami robiliście z własnych doświadczeń lub doradżcie jakieś farby..
Pozdrawiam Marcin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcio
|
Wysłany: Czw 22:33, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Z kosztami renowacji trzeba sie liczyc. Jesli teraz nie masz kasy to proponowalbym poczekac az uzbierasz bo malowanie na srebrno/szaro bedzie brzydko wygladac, a czarny bedzie niezgodny z oryginalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gofer017
|
Wysłany: Pią 17:10, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brusy
|
no to konkretniej ile bym musiał uzbierać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
golot
|
Wysłany: Pią 19:46, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
a ja inaczej myślę
chromy można robić jak moto jest wyremontowany.
pozdro golot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Pią 22:19, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
bitels napisał: |
Doktorku musiałeś mieć to łatanie zrobione miękkim lutem, nie wiem co trzeba zrobić aby przegrzać twardy lut który ma temperature topnienie ponad 800 stopni. |
Dodawaja też często do nich cynk i kadm przez co obniża się temp. topnienia do 600 st., a np. lut twardy Srebro - miedź - antymon 410 st.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gofer017
|
Wysłany: Pią 23:27, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brusy
|
a może byście dali jednak namiar na jakąś farbę? bo na prawde nie mam kasy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Pią 23:53, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Więc może narazie się wstrzymaj i nie rób z nim nic. Pojeździć przecież się da a jak uzbierasz kasę to pochromujesz
Zadzwoń do lakierni proszkowej - są specjalne farby odporne na wysokie temperatury, moze też sprawdzi się lakier asfaltowy?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:29, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
|
Ja również remontuję swoją Shlke i już od wakacji zbieram kasę na chromy i inne detale by wisienka wyglądała oryginalnie. Na twoim miejscu uzbroiłbym się w cierpliwość i odrestaurowałbym motocykl raz a konkretnie bez fuszery i wtedy będziesz pomykał oryginalną shl z wielką frajdą
Wytrwałości i cierpliwości życzę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:00, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
Jest ktoś na forum kto kupił nowy tłumik od Hartmanna lub Fruby? Chce się dowiedzieć jak wygląda sprawa eksploatacji i jakości wykonania. Szukam na allegro wydechu już od jakiegoś czasu i każdy wymaga co najmniej chromowania. Bardziej skłaniam się do kupna nowego, który odrazu będę mógł założyć do motocykla. Co polecacie zrobić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
DZIKUS
|
Wysłany: Śro 21:48, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBOŃ
|
am pytanko remontuję gazele 1969r imam tłumik cygaro gość od którego nabyłem ten motocykl twierdzi że taki był jak go kupił w 1969r czy to możliwe dzikus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Śro 22:43, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Jeżeli masz cygaro z dwoma uchwytami, to masz oryginał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|