Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Konserwacja->[M11] Fabryczny lakier

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11] Fabryczny lakier <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Paweł2018
PostWysłany: Wto 0:42, 05 Lut 2019 Temat postu: [M11] Fabryczny lakier


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 84
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętokrzyskie

Witajcie.
Od jakiegoś czasu próbuję rozwikłać zagadkę mojej M11, 61r. Podczas czyszczenia pojawił się bordowy lakier na chromowanym zbiorniku Zdziwiony Dotąd sądziłem że była to późniejsza modyfikacja, jak też wiele innych chromów, przecież tłoczone logo i wersja lux pojawiły się dopiero w 63 r.

Może podpowiecie jak odróżnić oryginalny lakier z epoki od późniejszych nanoszonych np. pistoletem? Chciał bym mieć 100% pewności co do tego lakieru ponieważ ten egzemplarz jest pełen sprzeczności z tym co mówią opisy i ciągle mnie zaskakuje.
Z góry dziękuje za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 1:47, 05 Lut 2019 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1828
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Sprawdź miejsca trudno dostępne. Często wewnątrz lampy były stemple. Jeśli chcesz możesz też spróbować przetrzeć lakier papierem ściernym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł2018
PostWysłany: Śro 2:02, 06 Lut 2019 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 84
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętokrzyskie

Dzięki Halcik za zainteresowanie moim problemem. Na moje oko to ten lakier jest fabryczny, jednak mogę się mylić. Sądziłem że są jakieś szczegóły po których można to rozpoznać. Porównywałem różne elementy z mojego motocykla i jak dla mnie to wszystkie wyglądają tak samo, to znaczy : kolor, gładkość powierzchni, czy też grubość warstwy. Skrobałem także w poszukiwaniu innego koloru.
Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę? Ciągle nie daje mi spokoju ten chromowany zbiornik w wiśniowym malowaniu. Dziś kolejna niespodzianka, okazało się że każdy z amortyzatorów (typu lux) posiada wiśniowy lakier na dolnych mocowaniach. Również myślałem że to była modyfikacja.
Pomóżcie proszę bo sam już nie wiem co o tym sądzić Niepewny
ps. Przygotowuję motor aby ruszyć wreszcie z remontem i mam wielki dylemat. Zalamany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Konserwacja->[M11] Fabryczny lakier
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group