Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Konserwacja->[M06T] elementy polerowane, chromowane, cynkowane

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M06T] elementy polerowane, chromowane, cynkowane <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
daszkes
PostWysłany: Pon 9:52, 25 Lut 2013 Temat postu: [M06T] elementy polerowane, chromowane, cynkowane


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Dodaje również wykaz w modelu M06T, jeśli coś pominąłem dopisujcie Wesoly

Elementy chromowane
wydech
kolanko
pałąk bagażnika/bagażnik
osłona zębatki
szklanki dolne
podkładki szklanek
śruby mocujące amortyzator
ucho mocujące amortyzator
dźwignia zmiany biegów i startera
kierownica
uchwyty klamek
śruby klamek
śruba baku oraz podkładka
śruby na półce kierownicy oraz nakrętka sztycy
śruby mocujące lampę przednią
ramka licznika
ramka lampy
pokrywa klaksonu
zasuwka stacyjki

Elementy cynkowane
pedał hamulca awaryjnego
zębatka tylna
uchwyty podnóżek
stacyjka
sprężyna podstawki centralnej
napinacze tylnej osi
ogranicznik linek przy klamkach
stacyjka
cięgno hamulca tylnego i nakrętka
szprychy nyple
oś koła przedniego, tylnego (+nakrętki)
oś podstawki centralnej (+nakrętki)
oś wahacza (+nakrętki)
dźwignia hamulca (przy bębnach)
nakrętki wahacza
osłona łożyska przedniego
osłona tulejek wahacza

Elementy polerowane
uchwyty kierownicy
klamka sprzęgła i hamulca przód
listwy ozdobne siedzenia
gałki puszek bocznych
uchwyty paska siedzenia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daszkes dnia Czw 9:23, 28 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Śro 17:10, 27 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Dźwignia startera i zmiany biegów były chyba w cynku, do cynku jeszcze osłona łozyska koła przedniego i osłonki tulejek tylnego wachacza i chyba śruby wachacza przedniego.
Do polerki jeszcze bebny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buran
PostWysłany: Śro 20:42, 27 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Blaszki paska siedzenia w 06 były aluminium więc polerka.Chrom był w11 nie wiem od kiedy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Czw 9:24, 28 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Ok poprawione. Dźwignia starteta i zmiany biegów była chromowana, co do bębnów to nie jestem przekonany czy te aluminium było polerowane, taki sam przypadek jak z deklami silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Czw 15:34, 28 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Aluminium polerowane w celu usunięcia wad odlewniczych nie na lustro. Może się ktoś wypowiedzieć w kwestji chromowanych dźwigni biegów i startera bo ja nie widziałem na nich chromu nigdy. A może jest z nimi tak jak z lampą przednią?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buran
PostWysłany: Czw 15:37, 28 Lut 2013 Temat postu: mo6


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Dzwignia startera i zmiany biegów były ocynkowane chrom był w M11.Ładniej wygląda chrom ale niestety był ocynk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Czw 15:45, 28 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Nadal nie jestem pewien co do tych dźwigien, patrzę na zdjęcie z muzeum techniki fakt, że pod takim kątem, że ciężko ocenić, ale wygląda na chrom, ale mogę się mylić oczywiście Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daszkes dnia Czw 15:53, 28 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Czw 17:53, 28 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Moje graty po cynku i polerce ciężko odróznić od chromu z daleka, dla tego niech sie wypowie ktos jeszcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mcz87
PostWysłany: Czw 20:47, 07 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

W mojej m06 U/T z 1959r kopniak chrom, od biegów ocynk. Na bank tak było od nowości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Konserwacja->[M06T] elementy polerowane, chromowane, cynkowane
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group