Autor |
Wiadomość
|
rudyweteran
|
Wysłany: Nie 19:51, 02 Lis 2008 Temat postu: różne osłony na łańcóch w shl M11 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
spotkałem się z różnymi osłonami na łańcuch do M11 grubosci 0,5 i 1mm,oraz rózne tłoczenia na osłonach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rudyweteran dnia Nie 19:52, 02 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gabste91
|
Wysłany: Nie 20:29, 02 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
a to pytanie czy stwierdzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pon 23:46, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Co do grubosci to nie wiem, moze to tylko kwestia większego lub mniejszego przetarcia od łańcucha (lub przerdzewienia) - u mnie w jednej z osłon grubosc wynosi nawet 0mm w kilku miejscach
A co do osłon bocznych to bodajze do przełomu 65/66r stosowano osłony bez przetłoczen na brzegach a pozniej z przetłoczeniami (jesli sie myle co do daty to mnie poprawcie). Jest rowniez roznica w kształcie miedzy osłonami do zwyklej M11 i do Wiatra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Nie 15:13, 09 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
Raczej stwierdzenie.wydajemi sie, że osłony od pierwszych M11 (1961r) tych z metalową zaślepką na łańcuch są gróbości 1mm(waga ich jest znacznie większa od tych z blach 0,5mm). Kupiłem kilka osłon na allegro i każda była inna. Słyszałem też o różnych długościach króciców ssących podobno w pierwszych M11 były one nieco dłuższe. nara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Sob 20:14, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
[link widoczny dla zalogowanych]
osłony do shl M11
1-rocznik 1961-1963 o grubości blachy 1mm z metalową zaślepką bez przetłoczeń na końcach osłony (koniec od strony koła zębatego)
2-rocznik 1964-1965 o grubości blachy 1mm z gumową zaślepką bez przetłoczeń na końcach osłony (koniec od strony koła zębatego)
3-rocznik 1966 o grubości blachy 0,5mm z gumowa zaślepką bez przetłoczeń na końcach (koniec od strony koła zębatego) osłony pochodzi z mojego motocykla wyprodukowanego miedzy wrześniem a grudniem 1966 roku moje przypuszczenia schodzono wtedy z kosztów i dlatego tłoczono z blachy 05mm a nie 1mm jak dotychczas
prawdopodobnie miała za małą sztywność dlatego w roku 1967 dodano przetłoczenia
4- rocznik 1967-1968 o grubości 0,5mm z gumowa zaślepka z przetłoczeniami na końcach osłony (koniec od strony koła zębatego)
dodam tylko że osłony nie są przetarte pomiar był robiony suwmiarką elektroniczną z dokładnością pomiaru 0,01mm
ps czy ktoś z Was zauważył - stwierdził to co ja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|