Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Karoseria->[M11W] Jakie szparunki wybrać ?

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
[M11W] Jakie szparunki wybrać ? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
marianek_spox
PostWysłany: Nie 13:34, 01 Lut 2009 Temat postu: [M11W] Jakie szparunki wybrać ?


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Także korzystając z nadmiaru czasu namyśliłem się i na wiosnę rozbiorę moją Elkę i poprawię parę szczegółów. Przeszła ona remont ,który zakończył się ok lipca 2008. Wiadomo ,brakło $ na szparunki ,a chciałem jak najszybciej pośmigać. Zrobiłem 1kkm z uśmiechem na ustach ,więc czas doprowadzić motor do pełnego oryginału.

Otóż. Proszę o opinie na temat szparunków z allegro. Zdecydowałem się wstępnie na klejone:

[link widoczny dla zalogowanych]

Pomijając kwestie tego czy paski nadadzą się do blach bocznych M11W ,mam kilka pytań odnośnie ich naklejania. Słyszałem że paskudy strasznie ciężko przykleić - paski są cienkie i kleją się do siebie.

Widziałem na allegro coś ,co sprzedawca zatytułował "szparunki" ,ale po przeczytaniu treści ogłoszenia sam nie wiem do końca co koleś sprzedaje Wesoly

[link widoczny dla zalogowanych]

Sprzedaje taśmę i naklejkę ,czyli tak na prawdę szparunki trzeba samemu wyprodukować Wesoly Nie wiem ,co z tym. Proszę o komentarz ludzi którzy mieli z tym styczność.

Na motorze mam położony czarny akryl ,na baku srebrne pola oraz warstwa klaru. Myślę że przed naklejeniem szparunków (malowaniem) trzeba całość zmatowić papierem wodnym. Potem na wszystko położyć klar. Końcowe lakierowanie zamierzam powierzyć lakiernikowi (malował mi blaszki i jestem w pełni zadowolony). Ile warstw klaru należy położyć aby przejście między szparunkami było najmniej wyczuwalne ? Ile warstw klaru wystarczy do zabezpieczenia powierzchni lakierowanej przed urazami mechanicznymi ?

Aktualnie sprzęt prezentuje się tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

No niestety kiedyś przewrócił się gdy stał na glebie i zarysowałem przedni błotnik. Korzystając z okazji - czarna baza była kładziona na 2 warstwy .Aby zlikwidować rysę wystarczy zeszlifować i wyrównać lakier w tym miejscu? Później przy okazji i tak będzie kładziony klar na cały element.
Jak wygladają naprawy lakiernicze zarysowanych elementów ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marianek_spox dnia Nie 13:42, 01 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Nie 13:44, 01 Lut 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Napisz o tym w jednym z tematow dotyczacych szparunkow, a nie nowy temat robisz...
Zamykam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Karoseria->[M11W] Jakie szparunki wybrać ?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group