Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Sob 12:27, 12 Kwi 2008 Temat postu: [M11] [M11W] roznice w ramie |
|
|
|
Czy ktos mógłby napisać o różnicach w ramie?
Głownie chodzi mi o mocowanie silnika czy do m11 da sie wstawic silnik W2A.
Mocowanie silnika S32 jest 4 punktowe natomiast W2A 3 z tego co się zorientowalem.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 12:28, 12 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bitels
|
Wysłany: Sob 19:22, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Weź sobie książkę Pancewicza jeżdżę motocyklem shl to wydanie czerwone tam są dokładne rysunki techniczne jak to zrobić.
Tylko po co niszczyć motocykl i jego historię , skoro to rodowita 11 a nie 11W sprzedaj lepiej i poszukaj oryginalnej W albo samej ramy trafiają się czasem na allegro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 23:32, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki takich informacji potrzebowałem.
M11(po dziadku) nie mam zamiaru przerabiać tylko oryginalny s32 jest w remoncie i żal mi nią nie jeździć i kombinuje a w2a jest w drodze do mnie.
Chyba znaczne kompletować M11W silnik juz jest.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 23:50, 12 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 7:10, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Bez ciecia ramy i wspawywania nowych mocowań nic nie zrobisz, po za tym inne jest kolanko, tłumik, blachy boczne, itd.
Jak chcesz to zeskanuję ci tez rozdział (jeżeli nie masz tego wydania Pancewicza).
A który silnik W2 kupiłeś ten do 11 czy późniejszy od gazeli???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Nie 7:11, 13 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 7:17, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Ten do m11.
A o skany bym poprosił.
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek33h
|
Wysłany: Wto 23:51, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
Tak siedzę i czytam sobie stare tematy No i zrodziło się u mnie pytanie... Czy kolanko w M11W było inne niż w M11?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Śro 6:10, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Kolanko i tłumik są inne. Tłumik oczywiście wewnętrznie. A co ciekawe nawet inny jak w gazeli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek33h
|
Wysłany: Śro 13:47, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
O tłumikach wiem, o kolankach też, ale myślałem że to jakaś pomyłka Ale teraz nawet patrze w katalog częsci i faktycznie maja inne symbole. A próbował ktoś montować kolanko z M11 do M11W? Albo na odwrót...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafalg
|
Wysłany: Śro 14:47, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Znam kolesia co próbował od M11 do M11W zamontować niestety bez młotaka nie jest to możliwe, nie polecam, ale z dugiej stromy do M11 jeszcze można dostać do M11W już nie więc trzeba sobie radzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|