Autor |
Wiadomość
|
Gumshield
|
Wysłany: Nie 20:41, 24 Paź 2010 Temat postu: Kratka na baku+ sruba |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Mam pytanie w jakim okresie mocowano fabrycznie kratki na baku SHL M11, Widzialem roczniki 1965 z kratkami i bez nich. Czy to wynikalo z pozniejszej rezygnacji w fabryce czy wlasciciele motocykli je wyrzucali?
Drugie pytanie odnosnie śruby do regulowania drgań kierownicy..wiem ze to jakoś fachowo sie nazywa ale wypadło mi z głowy:kwasny: . Niektore roczniki 65 je maja niektore nie
W jakich latach montowano konfiguracje kratka+ ta śruba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Nie 20:58, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
W drugim pytaniu.
Mowa o amortyzatorze skretu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 21:05, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Kratek zbiornika w shl nie montowano nigdy, to czysta inwencja twórcza właścicieli.
Amortyzator skrętu montowano do stycznia 1966 początkowo był biały tak do 62-63 roku, potem czarny choć widywałem motocykle z 1965 z białym amortyzatorem i białymi nakrętkami blach bocznych, prawdopodobnie czyścili magazyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Nie 21:11, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
CZESIO1958 napisał: |
W drugim pytaniu.
Mowa o amortyzatorze skretu. |
..ano panie wlasnie ototo chodziło
bitels napisał: |
Kratek zbiornika w shl nie montowano nigdy, to czysta inwencja twórcza właścicieli.
Amortyzator skrętu montowano do stycznia 1966 początkowo był biały tak do 62-63 roku, potem czarny choć widywałem motocykle z 1965 z białym amortyzatorem i białymi nakrętkami blach bocznych, prawdopodobnie czyścili magazyny. |
Dzieki za info, faktycznie w instrukcjach na zdjeciach nie ma takowych kratek...choc całkiem ładnie sie prezentuja..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 8:58, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Od czego w takim razie te kratki ? Od WFM, od wersji luksusowych ? Ja taką kratkę dokupiłem i samoróba to nie jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Pon 9:11, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Może masz od Junaka? Tam chyba były, prawda Czesio?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 11:42, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Były były ale nie wkręcane na śrubę mocującą bak. Widziałem kiedyś taką w M11 W i była mocowana identycznie.
To jest moja kratka, w WFM widziałem mocowane na cztery śruby
Z tego co zauważyłem temat był już poruszany
http://www.shlka.fora.pl/ciekawostki,21/m11-bagaznik-na-zbiorniku,197.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Pon 12:36, 25 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pon 15:18, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Takie kratki dorabiało rzemiosło jako opcję, podobnie było z osłonami na nogi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Pon 15:37, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
To jednak znaczy ze były produkowane pod uzytkownikow SHL? i jak bedzie zamontowana to nikt nie bedzie kręcił nosem ze 'niekoszerne"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Pon 15:37, 25 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pon 16:12, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Fabryczne to nie jest....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Pon 17:55, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
ronin napisał: |
Może masz od Junaka? Tam chyba były, prawda Czesio? |
Ano byly i sa ale na cztery wkrety.
A ta wyglada ze jest mocowana na szpilkę.
http://www.shlka.fora.pl/viewimage.php?i=46
tak jak ta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|