Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / Inne->Marzeie o klasyku w końcu się ziściło :-)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Marzeie o klasyku w końcu się ziściło :-) <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
krzysiekM11
PostWysłany: Nie 19:33, 05 Mar 2017 Temat postu: Marzeie o klasyku w końcu się ziściło :-)


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 508
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Muszę się Wam pochwalić moim nowym zakupem Jezyk

Dokładnie w tym modelu motocykla zakochałem się w 1997r, kiedy znajomy zakupił taką maszynę i pochwalił się zakupem, wtedy zachorowałem na ten motocykl i choroba nie odpuszczała aż przez 20 lat - i w końcu po 20 latach (!!!) wzdychania, ochania i przez ostatnie 5 lat intensywnego poszukiwania w końcu JEST !! Hyhy Hyhy Hyhy

Przedstawiam Wam mój najnowszy, wymarzony, japoński yungtimer, Kawasaki Z 650 Wesoly Kawa jest z 1978r więc prawie 40 lat na karku ma i jest tylko o 14 lat młodszy od mojej SHL M11 Niepewny

Cały czas jeździłem Hondami i tylko V-kami, Kawka jest moim pierwszym jednośladem z rzędowym serduchem Wesoly

Motocykl z racji swojego wieku wymaga drobnej kosmetyki i poprawek (doczyścić felgi, wymienić odbłyśnik przedniej lampy, zmienić olej, filtry, wyregulować gaźniki i sprawdzić luzy zaworowe i wymienić gumowy oring linki obrotomierza gdyż zaczyna się pocić tuż przy wejściu do głowicy)

Póki co wrażenia z jazdy są rewelacyjne. Bardzo elastyczny silnik, mega cichutkie wydechy, troszkę mało KM i Nm w porównaniu do dużego Viadra ale to motocykl tylko do niedzielnych przejażdżek Wesoly


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]



I żeby nie było - to też jest klasyk - kopajka nożna też jest O rany... Zawstydzony Bardzo łatwo i lekko się odpala z kopajki Wesoly

[link widoczny dla zalogowanych]

Moje małe stadko, zwarte i gotowe do jazdy (P.S - skuter szuka nowego domu, jakby ktoś był zainteresowany to chętnie sprzedam)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgan
PostWysłany: Nie 20:38, 05 Mar 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 255
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

To moto ma klasę i wygląd. Jest śliczna, zadbaj o Nią a odwdzięczy się piękną jazdą. Wiem co piszę, swoją Kawusię mam 16 lat i 70 tys km za nami. Gratuluję pięknego klasyka Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Nie 20:45, 05 Mar 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 508
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

morgan napisał:
To moto ma klasę i wygląd. Jest śliczna, zadbaj o Nią a odwdzięczy się piękną jazdą. Wiem co piszę, swoją Kawusię mam 16 lat i 70 tys km za nami. Gratuluję pięknego klasyka Wesoly


morgan, możesz wrzucić fotkę swojej Kawki ? Hyhy

Jest może jakieś forum podstarzałych Kawek ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekM11 dnia Nie 20:52, 05 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgan
PostWysłany: Nie 23:40, 05 Mar 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 255
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Niestety jakiś czas temu Kawa odmówiła współpracy gdyż miała już prawie 200 tys km na zegarku, jednak jest to tak super motocykl, że postanowiłem zrobić jej generalny remont. Obecnie rama i blachy są wypiaskowane i pomalowane zaś silnik jest jest składany. Co do zdjęć, to jeśli jakieś znajdę to zeskanuję i podeślę, a forum nigdy nie sprawdzałem.
Jeszcze raz gratuluję Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 17:06, 06 Mar 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Mega maszyna, dodatkowy plus za kolor. Można wiedzieć ile dałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Pon 17:40, 06 Mar 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 508
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

morgan, czekam na zdjęcia Wesoly Co przy silniku robiłeś ? Łańcuch rozrzadu, łańcuch przeniesienia z wału na skrzynie, pierścienie, szlif, tłoki ? Co jeszcze? Prowadzisz książkę wydatków na remont. Pytam, bo mija Kawa ma 96 tys km i licze się z tym, ze kiedys jej serducho będzie wymagało reanimacji. Jak dostęp z częściami ? Na amerykańskim ebayu jest od groma ale koszta wysyłki przerażają, na naszych portalach skromniutko Smutny

mruty, w sumie to nie tajemnica, zapłaciłem 8,4 tys zł razem ze stelażem i z kuframi. Nie wiem czy to dużo czy mało, nie mam porównania bo na portalach aukcyjnych tych modeli prawie nie ma... chęć posiadania wymarzanej kawy była silniejsza od tego co podpowiadał rozsądek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Pon 17:43, 06 Mar 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2007
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Kawa klasyczna i tyle
Też bym chciał taką Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgan
PostWysłany: Pon 21:36, 06 Mar 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 255
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Silnik:
-regeneracja cylindrów
-sprawdzenie wału i korbowodów
-nowe tłoki
-nowe pierścienie
-regeneracja głowicy
-regeneracja gaźników

Rama
-piaskowanie i malowanie
-wymiana łożysk w główce ramy i wahaczu

Nowa instalacja elektryczna
Chromowanie kolanek, tłumików

Do tej pory na części wydałem ok 6 tys zl, a na chromy 1500 zl zrobione jest ok 2/3 prac.

Co do części to korzystam z kontaktów znajomego mechanika. Sprowadzał mi je z Niemiec, z USA, i nie wiem skąd jeszcze.
Dla mnie Kawusia warta jest odnowienia i nawet jeśli będę musiał zainwestować drugie tyle, to i tak ją odnowię.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Pon 22:10, 06 Mar 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 508
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Kurcze kolektory są w dobrym stanie ale od góry przy nakrętkach mocujących je do cylindrów chrom nie jest już ładny.

Ciekaw jestem jk współczesny chrom opiera się wysokiej temperaturze ? W kolanku SHL po 800 km szału z chromem nie ma.... nie wiem czy oddawać do chromu czy lepiej fabryki nie poprawiać .

Masz namiary na zakład, w którym kawę chromowałeś ? Jaki jest efekt ich pracy? Polecił byś ten zakład czy raczej nie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgan
PostWysłany: Pon 23:18, 06 Mar 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 255
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Na początku zainwestował bym na Twoim miejscu w dobre środki do konserwacji chromu, dopiero potem myślał o nowych chromach, lecz jeśli się zdecydujesz dane zakładu znajdziesz w tem: CHROMOWANIE-sprawdzone zakłady str. 8
Tak polecam pana Michała, jego chromy są zajefajne Padam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Wto 18:32, 07 Mar 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Ale że podejmują się chromowania tłumików, to szacun.
Morgan masz jakieś foto swojej kawy.
Krzysiek przepraszam że się tak rządzę u Ciebie w temacie, ale uwielbiam zabytkową japońską motoryzację. Sam na razie dorobiłem się tylko Suzuki GSX1100F i pomału remontuję, ale tak żeby też jeździć i nie uziemić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Wto 19:12, 07 Mar 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 508
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

mruty, Ty za nic mnie tu nie przepraszaj - w tym wątku każda informacja, zdjęcia innych klasycznych japończyków i luźne gadki - milo są widziane Wesoly

mruty, wrzuć proszę tu zdjęcia swojej Suzi Wesoly

Ja też lubię starą, japońska motoryzację Wesoly

Współczesne japońce są zwyczajne, pospolite, nudne wręcz natomiast tych starych jest już coraz mniej i tak jak nasze SHLki są czymś wyjątkowym Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Wto 19:46, 07 Mar 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Mam nawet coś więcej XD
https://www.youtube.com/watch?v=eaRNdhA9VvE
Mechanicznie już ogarnięta, miałem w tym roku malować, ale owiewka do wymiany i tak szczypię się, bo ważniejsze sprawy mam na głowie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Wto 19:50, 07 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Wto 21:12, 07 Mar 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 508
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Masz Kętrzyńskie blachy Wesoly Z Kętrzyna kupiłem Varadero Wesoly

Bardzo fajny sprzęcik, trochę szkoda motka na upalanie, do tego są współczesne, klasyka szkoda Jezyk

Z drugiej strony 1,1 litra poj przy upalaniu za bardzo nie męczy się, gorzej ze sprzgłem i z napędem a opona jak rozumiem była do zdjęcia Wesoly Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 21:49, 08 Mar 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Opona była łysa. Szczerze to bardziej ma przesrane silnik w czasie jazdy niż przy tym upalaniu. Ja paliłem na 3 bez wkręcania wysoko, nie tak jak niektórzy na 1 do odcięcia. Sprzęt potrafi przy 140 iść na koło jak się agresywnie zredukuje. Ogólnie pole można tym orać Mruga
Blachy Kętrzyńskie bo kupiłem bez karty pojazdu (zgubiona) i teraz nie mogę przerejestrować, muszę jechać do WK w Kętrzynie po zaświadczenie o pochodzeniu karty pojazdu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny Strona 1 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / Inne->Marzeie o klasyku w końcu się ziściło :-)
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group