Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->SHL M11 dziwny przypadek

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
SHL M11 dziwny przypadek <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
marcin2744
PostWysłany: Śro 19:24, 12 Sty 2011 Temat postu: SHL M11 dziwny przypadek


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

W jednej z moich M11 zauważyłem, że w miejscu gdzie powinna byc tabliczka(oczywiscie jej nie ma Zly ) sa numery ramy, a na główce ramy nie widac sladu po tabliczce nawet otworów na nity nie ma Zdziwiony Zaznaczam, ze SHL-ka jest w oryginale na 100% nie malowana( przynajmniej rama). Pytanie brzmi czy numery były z jednej albo z drugiej strony w zależnosci od rocznika?? Dodam, ze prawdopodobnie jest to wersja lux sodząc po podstawce bocznej, resztkach chromu na felgach i jeszcze pare drobiazgów. Postaram sie dodac jakies zdjecie wkrótce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Czw 8:53, 13 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

podaj numer ramy to ci powiem z którego roku i pare innych rzeczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin2744
PostWysłany: Czw 9:17, 13 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Numer ramy to: 183947.
Niestety chcąc sprawdzic numer silnika okazało sie, ze to S34 Zly nawet nie spisywałem numeru Nie zdziwie sie, jak sie okaże, ze rama jest z WFM Zdziwiony Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Czw 11:09, 13 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

a czy silnik jest zamocowany z przodu na dwie śruby do ramy czy na jedną?
taki numer ramy może mieć SHLka M11, z tym tylko że napewno nie jest to wersja lux. Skoro silnik ktoś wymienił na S34 to znaczy że już swoje ten motocykl mógł przeżyć, dlatego też proponuje oczyścić z farby miejsce mocowania tabliczki i zobaczyć ile jest warstw farby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin2744
PostWysłany: Czw 16:23, 13 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Silnik mocowany jest na 2 sruby z przodu. Pod lakierem jest tylko warstwa podkładu(popielaty) i nic więcej, zresztą kupowałem od pierwszego własciciela i wiem, ze nie była malowana. A co ze stopką boczną- miały ją inne wersje poza Luxem no i jeszcze chromowane felgi, białe manety(teraz żółte) i biała wskazówka licznika(pierwszy raz widze) czyżby dziadek tyle bajerów w fabryce zamówił?
A według numerów który to rocznik????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Czw 18:26, 13 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Stopkę boczną nie wszystkie luxy posiadały. Nie same obręcze chromowane świadczą że to lux jeszcze zbiornik i kilka innych elementów.
Według numerów jest to rocznik 67. I jest to według mnie sprzątanie magazynów. Pakowali do motocykla to co mieli. Jest to seria SHLek numerami po wersji Wiatra a rocznikiem przed. Zmontowali takich dziwadeł około 7-8 tyś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Czw 22:08, 13 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Jeżeli rama jest od S-34 powinna mieć dodatkową belkę pod zbiornikiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin2744
PostWysłany: Pią 10:06, 14 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Stopke boczną nie wszystkie Luxy posiadały- ale czy jakieś NIE Luxy ją posiadały???
Generalnie poza zbiornikiem i jak sie okazuje poza numerami mam wszystko co pasuje do luxa- nie wiem czy moge wymienic ''na głos'' bo widze, ze jest to utajnione na tym forum. Z tym rocznikiem to w ogóle nie rozumiem znaczy, ze miała silnik Wiatra???
Odnosnie ramy to nie ma żadnej belki- ale mam rozumiec, ze były M11- S34 czy chodziło ci o to, ze rama inna???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Pią 10:57, 14 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

jeśli była by to WFMka bo z niej jest silnik 34 to rama powinna mieć inną konstrukcję niż w SHLkach.
Daj zdjęcia SHLki to powiem ci coś więcej.
Ale stopkę posiadały również te motocykle do których została ona przykręcona- koła chromowane mam również i ja ale nie przypisuje ich do konkretnego motocykla. Masz napewno koło 18 calowe ale czy napewno od SHLki? felgi różniły sie w stosunku do 18 calowych kół od WSK.
Silniki Wiatra były unowocześnieniem motocykla i posiadały je SHLki które miały numer ramy np 177tyś i były wyprodukowane w 68roku a ty masz ramę 183tyś z silnikiem S32 i z 67roku. Jak to wytłumaczysz?
Zamieść dokładne fotki a coś więcej napewno uda się powiedzieć- a czy licznik masz w milach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin2744
PostWysłany: Pią 13:21, 14 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Porobiłem troche fotek- moze coś pomogą choc jakosc kiepska.
Licznik w kilometrach
http://www.shlka.fora.pl/viewimage.php?i=232
Rama
http://www.shlka.fora.pl/viewimage.php?i=234
Uchwyt do stopki
http://www.shlka.fora.pl/viewimage.php?i=236
Felga (nie wiem czy SHL)
http://www.shlka.fora.pl/viewimage.php?i=238
Rama
http://www.shlka.fora.pl/viewimage.php?i=240
Jakies bazgroły
http://www.shlka.fora.pl/viewimage.php?i=240

Ps wiem, że silnik wiatra był ''następcą'' S32 ale nie rozumiem o co chodzi z tymi numerami i dlaczego sa po ''złej stronie'' Zdegustowany
Skoro nr mówi, ze to 68r to skąd wiadomo, ze to 67 Zdziwiony Nie kumam nic z tego O rany... jakis szczep??? Kwasny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Pią 16:10, 14 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Stan zardzewiały tej SHLki. Brakuje ci do wersji lux jeszcze górnych szklanek amorków w chromie. co do kół to nie wiem bo musiałbyś zrobić zdjęcie koła w innym miejscu tak abym mógł się zorientować jak są szprychy zrób mi zdjęcie tak aby było widać miejsce nabijania powietrza- tylko nie prostopadle do koła tylko tak pod kontem 45stopni.
Wygląda na to że półka górna była chromowana.
Gdyby była tabliczka to by była na niej wybite 67 dlatego że inne motocykle z numerami ramy 183 tyś tak mają. Wszystkie motocykle które widziałem z tak dużym numerem ramy mają silnik S32 i dużo różności. Zwróć uwagę na klamki hamulca i sprzęgła - masz ostre końce a motocykle z numerem ramy 140tyś z 67roku mają już inne klamki takie jak później w wiatrach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez picek dnia Pią 16:13, 14 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin2744
PostWysłany: Pią 19:45, 14 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Rdza jest, ale na żywo troche lepiej to wygląda- wżerów nie ma po wypiaskowaniu powinno byc dobrze. A rama raczej M11 czy nie bardzo??? Bo mnie sie wydaje, ze chyba oryginał.
Wracając do silnika- nie ma szans zeby był od niej skoro to był taki fabryczny cudak???
No i ostatnie pytanie- bede chciał dokupic tabliczke, ale gdzie ją przyczepic skoro w jej miejscu są numery a z drugiej strony blokada kierownicy???
Co do felg to fotke dodam jutro bo nie mam swiatła w tym pomieszczeniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin2744
PostWysłany: Nie 18:22, 16 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Tak wygląda felga. Nie wiem czy kąt odpowiedni Mruga
http://www.shlka.fora.pl/viewimage.php?i=244


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Nie 21:07, 16 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Zdjęcie może być- Felga WSK.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin2744
PostWysłany: Pon 11:25, 17 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

to by tłumaczyło spawy w miejscu mocowania tylnych amorków
SHL-ka była używana ''wyczynowo'' O rany...
Ps jaka jest róznica midzy felgami SHL a WSK???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marcin2744 dnia Pon 11:26, 17 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->SHL M11 dziwny przypadek
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group